קלאבמרקט, ניו-פארם וסונול עולות בקמפיין חדש למבצע צבירה ענק, תחת הסיסמא - "כל מוצר זה קילומטר". הקמפיין יעלה לאוויר ביום שני הקרוב (27.10.03), באמצעות משרד הפרסום אלדר-חומסקי & וורשבסקי.
הקמפיין מעביר מילים מעולם המזון, הקוסמטיקה והפארמה אל עולם הנהיגה: נהגת עוצרת בצד הדרך ומבקשת הדרכה כיצד להגיע לרעננה. הבחור מסביר לה שהיא צריכה לנסוע בעקבות המוצרים וכך להגיע ליעד. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות.
המבצע משותף לחברות שבבעלות קבוצת בורוביץ-מוזס-רוזן ומתקיים בחנויות קלאבמרקט, ג'מבו, חצי קופה, ניו-פארם וסונול. מהחברה נמסר, כי המהלך השיווקי בו בחרו מאפשר לצרכנים להשתתף במבצע באמצעות רכישת מוצרים ממגוון תחומים - מזון ומוצרי צריכה, מוצרי בריאות, פארמה, טואלטיקה וקוסמטיקה ולקבל בתמורה תלושים לתדלוק חינם בכל תחנות סונול ברחבי ישראל.
בהתאם למבצע, ככל שקונים יותר, מקבלים תלושים בסכומי כסף גדולים יותר לתדלוק חינם בתחנות סונול. במבצע אין התניות וניתן להגיע למספר תלושי תדלוק גדול ללא הגבלה. המבצע כולל מאות מותגים של החברות המובילות בשוק והוא יימשך מה-26 באוקטובר ועד ה-31 בדצמבר. מימוש התווים עד ל-31.3.04.