שירותי בריאות כללית העלתה במוצאי שבת (8.11.03) שקופית בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10 וביום ראשון בכל תוכניות הבוקר של ערוץ 2 לציבור ההורים המודאג בדבר הקשר בין השימוש בתחליף החלב ברמדיה צמחית ופגיעה בתינוקות.
השקופיות מציגות את מספר הטלפון של הקו הפתוח המיוחד על-מנת לתת לציבור ההורים את מספר הטלפון של מוקד הפניות של כללית CALL.
מנכ"ל שירותי בריאות כללית, זאב וורמברנד, הנחה מרגע קבלת הידיעה לפתוח מיידית קו פתוח במוקד כללית call. בנוסף, עם היוודע ההודעה של חברת רמדיה ומשרד הבריאות הורה וורמברנד לתגבר למוקד כללית CALL ב-50 אחיות מוסמכות דיאטיקניות שיתנו מענה לשאלות ולתשובות של ההורים.
מוקד כללית CALL מאויש על-ידי אחיות מוסמכות וחומרי הסברה נכתבו על-ידי טובי המומחים בתחומם, שנתנו מענה לפניות הציבור גם במגזר הערבי, רוסי וכן במגזר החרדי. את עבודת המוקד ליווה צוות מומחים ויועצים מבית חולים שניידר מקבוצת שירותי בראיות כללית בהתאם למדיניות של משרד הבריאות.
מנהל אגף השיווק וקשרי לקוחות של הכללית, שי אלמוג ציין, כי למוקד כללית CALL פנו למעלה מ-20,000 פניות עד שעות הצהרים. היקף הפניות של ההורים הינו חסר תקדים שהכללית לא חוותה אפילו בהיערכותה למלחמת המפרץ.
אלמוג אמר, כי הכללית פנתה לרשתות ניו פארם וסופר פארם לפתוח את הסניפים בשבת על-מנת לתת מענה להורים שביקשו לרכוש מוצרי תינוקות תחליפיים. לדבריו, אתר האינטרנט של הכללית הוצף באלפי פניות של הורים וזכה למענה מיידי של צוות מומחים של הכללית.
יצוין, כי המודעות הציבורית לאינטרנט כצינור מיידע חיוני גדלה ודווקא במצבי חירום, אתר האינטרנט מסוגל לתת מענה מיידי נוסף במצב שהמוקדים הטלפונים היו עמוסים.
יחד עם זאת, הודיעו בשירותי בריאות כללית (יום א', 9.11.03) כי החל ממחר, יום שני, ועד יום חמישי, בין השעות 9:00-12:00 היא תפעיל קו פתוח נוסף בנושא הנקה. זאת לאור השאלות הרבות שהופנו מצד אמהות חרדות המעונינות לחזור ולהניק את ילדיהם.