ההכנסות בשוק הפרסום המקוון בארה"ב גדלו ברבעון השני של השנה ב-14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. המדובר בעלייה של 1.7% בהשוואה לרבעון הקודם וכן עלייה שלישית ברציפות, לאחר שבעה רבעונים של ירידות בשוק הפרסום המקוון.
המכירות במחצית הראשונה של השנה היו ברמה של 3.3 מיליארד דולר, הגבוהה ב-11% מהתקופה המקבילה בשנה הקודמת.
למרות השיפור המתמיד בתוצאות בתקופה האחרונה, ההכנסות בשוק הפרסום המקוון עדיין נמוכות מרמות השיא של שנת 2000. שוק הפרסום המקוון מהווה היום 5.2% מכלל שוק הפרסום האמריקני, לעומת 4.8% בשנה הקודמת.
אנליסטים בחברת בנקורפ פייפר ג'פרי האמריקנית חוזים כי במחצית השנייה של 2003 תירשם צמיחה מואצת של השוק וב-2004 תגיע הצמיחה לשיעורים של 15%-20%.
הגידול בשוק נובע בראש ובראשונה מגידול מהיר בפרסום בתוצאות חיפוש - תחום בו מובילות את השוק יאהו וגוגל. במחצית הראשונה של השנה נרשם שיעור הפרסום בתוצאות חיפוש על 31% מכלל הכנסות הפרסום המקוון, לעומת 9% בתקופה המקבילה. פרסומות אלה מופיעות לצד מאמרים שהתקבלו בתוצאות חיפוש באינטרנט.
בנוסף לכך, ככל שמצטרפים יותר מנויים לחיבור בפס רחב, גדל הנתח של פרסומות הכוללות קבצי שמע ווידיאו.