|
גוגל. הלכה הפרטיות [צילום: AP]
|
|
|
|
|
בפייסבוק יכולים להיות רגועים. פגיעה נוספת בפרטיות של המשתמש כבר נמצאת מעבר לפינה, אבל במקרה הזה הרשת החברתית הפופולרית היא לא זו שצפויה למשוך את אש הגולשים; הפעם מדובר דווקא ביריבתה המרה - גוגל.
ענקית החיפוש צפויה לשנות את תנאי השימוש באופן שיאפשר לה להציג את שמכם ותמונתכם האישית (אלו שמשמשים אתכם בחשבון הגוגל האישי) לצד תכנים פרסומיים במוצרי גוגל, כגון פרסומות או סקירות. הפיצ'ר החדש בתנאי השימוש שנקרא Shared Endorsements, ייכנס לתוקפו ב-11 בנובמבר והוא יחול על כלל הגולשים (בגילאים 18 ומעלה).
אם עשיתם, לדוגמה, 1+ (המקבילה הגוגלית לכפתור הלייק של פייסבוק) לבית קפה מקומי שאתם אוהבים, שמכם ותמונתכם עשויים להופיע לצד פרסומת שבית העסק יריץ בגוגל. לחלופין, אם דירגתם אלבום מוזיקה בחנות גוגל פליי, החברים שלכם יוכלו לראות זאת בעמוד הייעודי שבחנות.