מרדכי הלפרין הוא איש חב"ד ופעיל ליכוד, ששימש כיועצו של בנימין נתניהו לענייני חרדים בבחירות 1996 ("נתניהו - זה טוב ליהודים") ונחשב למקורבו של שר החקלאות, ישראל כץ. כיום, מכהן הלפרין בתפקיד הממונה על הרה-ארגון במועצת הלול, תפקיד אליו מונה על-ידי השר כץ.
ערב החגים האחרונים, הוחלט במועצת הלול לצאת במסע פרסום במגזר החרדי, המזהיר את הצרכנים מפני הסכנות הבריאותיות הכרוכות באכילת ביצים ממקור לא ידוע, או כאלה שלא נבדקו. יצויין, כי מועצת הלול נוהגת לצאת במסעות פרסום כאלה מידי שנה לפני חג הפסח, וזו הפעם הראשונה שהמועצה החליטה לצאת במסע פרסום מסוג זה לפני 'חגי תשרי'.
ל-Nfc נודע, כי תקציב מסע הפרסום, שעמד ככל הנראה על כמה עשרות אלפי שקלים, נמסר ללא מכרז למשרד הפרסום החרדי "בולטון", הנמצא בבעלות חסידי חב"ד. באורח פלא, כך מתברר, מועסק בנו של מרדכי הלפרין, יוסי, כתקציבאי וכקופירייטר ב"בולטון".
בשיחה עם Nfc, אישר הלפרין האב כי בנו אכן עובד ב"בולטון", וכי הוא המליץ לגורמים במועצה "לבדוק" את האפשרות לעשות שימוש בשירותיו של משרד הפרסום. עם זאת ציין הלפרין, כי ההחלטה להפנות את תקציב הפרסום דווקא ל"בולטון" לא היתה שלו, אלא של דוברת מועצת הלול, רותי פוגטש.
פוגטש אישרה לנו, כי ההחלטה על זהות משרד הפרסום שקיבל את תקציב החגים היתה שלה, וטענה כי תקציב פרסום בהיקף שנמסר ל"בולטון" פטור מחובת מכרז. עוד טענה פוגטש, כי "בולטון" הוא אחד משני משרדי הפרסום הבולטים במגזר החרדי, וכי זו הפעם הראשונה שמועצת הלול עובדת עם המשרד. לטענתה, הבחירה במשרד בולטון נעשתה על-רקע מקצועי וענייני, והיא כלל לא היתה מודעת לכך שבנו של מרדכי הלפרין מועסק במשרד.