משרד הפרסום בלומנקרנץ ושות' זכה בתקציב הפרסום של רשת קפולסקי, בהיקף שנתי של למעלה מ-500,000 דולר. עד עתה טופל תקציב קפולסקי על-ידי משרד הפרסום עופר & הרץ ולפני כן היה בידיו של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
רשת קפולסקי נמצאת בימים אלה במגמה של פיתוח והתחדשות. לאחרונה פרסמה הרשת כי בכוונתה לפתוח 4 סניפים חדשים בתל אביב, גבעתיים ודימונה. כמו-כן, בוחנת הרשת פתיחת סניפים נוספים.
הסניפים החדשים של קפולסקי יפתחו במהלך 2004 ויופעלו באמצעות זכיינים. בשלב זה מונה הרשת 23 סניפים בפריסה ארצית ובכוונת הרשת לחזק את מעמדה ולהוביל מספר מהלכים חדשניים.