חברת GBU מכריזה (יום ה', 11.12.03) על השקת אתר PARSI - אתר מכירות חדש ברשת. האתר הנועד למסחר אלקטרוני, מתעתד להוביל בכל הקשור לחדשנות, מקוריות, ייחודיות, מעוף ויצירתיות בתחום המכירות המקוונות בישראל.
אתר פרסי מציע מגוון גדול של אפשרויות לרכישת מוצרים בהן: מכירות קבוצתיות לחברי V.I.PARSI המתאפיינות במחירי LOST -LEADER במטרה למנף את הפעילות באתר.
כמו-כן, מאפשר האתר מכירות פומביות וקבוצתיות של דילים מיוחדים וכן אפשרויות נוספות ובלעדיות לרכישת מוצרים בדרך של מכרזי קרייזי פרסי - מבצע קידום מכירות ייחודי לחברי האתר.
V.I.PARSI, מועדון בלעדי הפועל במסגרת האתר, מציע בנוסף, מוצרים במחירים אטרקטיביים וקופונים אותם ניתן להדפיס במדפסת הביתית ולממש ברשתות ובבתי עסק נבחרים.
סמדר לנדאו, מנכ"ל חברת GBU, מסרה: "מטרת האתר להעניק לגולשים את חוויית הקנייה המשתלמת ביותר באינטרנט ולתקוע יתד כחברה ייחודית, מקורית, חדשנית, אמינה ובעלת מעוף ויצירתיות בכל רמות הפעילות. החלטנו להקים את האתר כי זהינו צורך אמיתי של הלקוחות. יחד עם זאת, המגמה מלמדת על צמיחה וגידול משמעותי בשוק ובזמן שכל האתרים הקיימים כיום "שיכפלו" את עצמם גנטית.
החלטנו להביא בשורה חדשה של שרות, מחיר, זמני הספקה, אחריות ומקוריות במבצעי שיווק וקידום מכירות. בנוסף, החברות הגדולות בתחום הריטייל זיהו את העובדה כי הפכו במרוצת הזמן לפעול כ-SHOW ROOM לאתרים".
לנדאו הוסיפה, כי "אם בעבר התפאר הישראלי הממוצע ברכישת מוצרים במחיר יקר יותר, כעת התהפכה המגמה ומי שקונה יותר בזול יוצא מלך. לכן, אנו בפרסי, לא פונים לקהל ומדברים על SALE או ACTION או SHOP אלא מדברים דרך אסטרטגית, הכסף והמחיר, לצד דגש על פיתוח ערכים מוספים ללקוחות".
יוסי הרצוג, יו"ר החברה, ציין כי "החברה צופה להיכלל בשלישיה הפותחת בישראל בתחום המכירות המקוונות, במהלך שנת הפעילות הראשונה ולתפוס נתח של 30% מקטגוריית המכירות באינטרנט".
מחברת GBU נמסר, כי בכוונת האתר להפעיל מדור צרכנות שיציג מוצרים חדשים ומבצעים כשירות לכלל הגולשים. מדור הצרכנות יעלה לאוויר במהלך החודשים הקרובים ועשוי לכלול גם מדור ביקורת.
כתובת אתר האינטרנט:
www.parsi.co.il