איגוד המפרסמים בחר בדני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה, כאיש השיווק של חודש ינואר 2004.
פלד (34), שנכנס לתפקידו באוקטובר 2002, קצר מספר הצלחות וביניהן: ההשקה של קו מוצרים תחת שם המותג "ג'ננה", וההשקה של קוטג' 3%, באפריל 2003.
"היה ברור לנו שלא נוכל לבקע את החומה הענקית שנקראת קוטג' תנובה", אומר דני פלד. "לא נוכל להילחם בענק שהשקיע בחמש השנים האחרונות 2 מיליון דולר בשנה כדי לתמוך בקוטג'. היה ברור ששטראוס היא זו שצריכה ליצור את הבקיעים הראשונים ואז ניכנס אנחנו מבעד לסדקים", הוסיף.
פלד הכניס לפעולה את מחלקת הפיתוח שהשיקה את קוטג' 3% בטעם ובמרקם של 5%. המהלך העלה את נתח השוק של טרה בתחום הקוטג' תוך שמונה חודשים בלבד מ1.6% ל-14.5% והמכירות עדיין במגמת עלייה.
דני פלד: "נוצר מצב שלא היה אף פעם - תנובה מפנה משאבים למלחמה אחד על אחד נגד טרה. זה מחמיא מאוד מצד אחד, אבל מצד שני אתה חייב להיות מאוד עירני, חכם ומדוייק. הענף התעורר לכיוון של טרה וזה מאוד מאתגר. אנו צופים גידול בשנה הקרובה לנתח שוק של 20% למרות מאמציהם של המתחרים".
פלד שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק וסחר של מטרנה, ובעבר מילא תפקידים שונים בשטראוס - מנהל מותג, מנהל תחום, מנהל שיווק, הכל בתחום החלב.
איגוד המפרסמים יכתיר את איש/אשת השיווק של השנה בכנס השיווק והמדיה 2004, במסגרת ערב חגיגי שיתקיים ביום 17.1.04 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, במעמד השר מאיר שיטרית [ראו קישור].