קשה להאמין, אך לאחר שנות דור בהן מדינת ישראל סיבסדה את אגד בסכומי עתק, מתהפך הגלגל, וחברת ההסעות "אגד- תשתית", תשלשל לידי מדינת ישראל תמלוגים בני 3.1 מיליון שקלים, עבור כל אחת מחצי תריסר שנות הפעלת קווי הזכיון אותן קיבלה באלעד.
החברה המשותפת לקואופרטיב "אגד" ולחברת "תשתית" - שהוקמה על-ידי משפחת ליבנת, זכתה במכרז של משרד התחבורה להפעלת קווי שירות עירוניים ובינעירוניים באלעד, במסגרת הרפורמה שהונהגה בתחבורה הציבורית.
קבוצת "אגד תשתיות" כוללת את חברת "אגד הסעים ושיגור" (חברת בת של קואופרטיב "אגד") וחברת "תשתית ציוד ובינוי", יבואנית משאיות ואוטובוסי "דאף" מהולנד, חברת בת של קבוצת "תעבורה", שהוקמה גם היא על-ידי משפחת ליבנת.
קווי התחבורה הציבורית בישוב אלעד הופעלו בשנים האחרונות על-ידי חברת "הורן את לייבוביץ" מעפולה, באמצעות חברת "ביתר תור". "אגד תשתית" תחל להפעיל את הקווים באלעד בתוך מספר חודשים.
על-פי ההצעה שהגישה "אגד תשתית" - נסיעה מאלעד לפתח תקוה תעלה 5.2 שקלים, נסיעה מאלעד לבני ברק תעלה 6.6 שקלים, אלעד-ירושלים 13 שקלים, אלעד-מודיעין-עלית 7 שקלים, אלעד-ראש העין 4.2 שקלים ונסיעה מאלעד-לרכבת קסם תעלה 5.2 שקלים.
אגד-תשתית הבטיחה להנהיג רמת שרות גבוהה באלעד, ותפעיל אוטובוסים חדישים בקווים העירוניים והבינעירוניים. בקווים העירוניים ובקו אלעד-פתח תקוה יופעלו אוטובוסים נמוכי רצפה, ביצורם מתמחה חברת דאף ההולנדית, המותאמים לנכים עם עגלות נכים.
במכרז להפעלת קווי התחבורה הציבורית באלעד התמודדו בנוסף ל"אגד תשתית" 5 קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית; "מסיעי אריה שאשא", "סופרבוס", "ז'ק יולזרי", קבוצת "מאיר"-חברה למכוניות ומשאיות "הורן את לייבוביץ" וקבוצת "מטרופולין - נהור".