ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת שר האוצר, להחיל חובת שקיפות המחירים על רשתות הפארמה המופיעה כחלק מהתכנית הכלכלית לשנים 2018-2017. מטרת המהלך היא לעודד תחרות בין רשתות הפארמה ולהביא להוזלת מחירים בשוק התמרוקים. במקטע הקמעונאי (רשתות השיווק המזון והפארמה) קיימת ריכוזיות גבוהה הבאה לידי ביטוי בנתח שוק גבוה של רשת הפארמה המובילה בישראל בתמרוקים. ניתן לראות זאת במדגם מוצרים נבחרים, כגון שמפו למבוגרים, סכיני גילוח, דאודורנטים, משחת שיניים, וכדומה אשר בהם נתח השוק של רשת הפארמה המובילה נע בין 16% ל-44%. לאור זאת, אושרה ההצעה לתקן את פרק השקיפות בחוק קידום התחרות בענף המזון, כך שהוא יחול גם על קמעונאים שמוכרים בעיקר תמרוקים ומוצרי היגיינה, וזאת בדומה לקמעונאות המזון. תיקון זה יאפשר לצרכן הישראלי להשוות בין מוצרי צריכה גם ברשתות הפארמה ולהביא להוזלת סל הקניות שלו.