זמן הגלישה של הצרכנים האירופאים המחוברים לאינטרנט זהה או עולה על הזמן בצפייה בטלוויזיה. כך עולה (יום א', 8.2.04) מסקר שערכה חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית - Yankee Group.
יחד עם זאת עולה מהסקר, כי הצרכן האירופי המחובר לאינטרנט בפס הרחב מבלים זמן רב יותר On-Line מצרכנים בעלי חיבור איטי. 52% מן הנשאלים שברשותם חיבור לאינטרנט בפס רחב היו מחוברים לאינטרנט יותר מ-3 שעות ביום, בעוד שרק 26% מצרכני האינטרנט בעלי החיבור האיטי היו מחוברים יותר מ-3 שעות ביום.
כמו-כן, תוצאות הסקר הראו, כי 80% ממשקי בית, בעלי יותר ממחשב אחד, המחוברים בפס רחב מחוברים גם ברשת ביתית. לעומת זאת, רק 30% ממשקי הבית שמחוברים לאינטרנט בחיוג רגיל היו מחוברים גם ברשת ביתית.
סקר זה בחן את הגישות והרגלי הקניה של צרכנים באירופה ביחס לשירותי טלפוניה, אלחוט, מחשוב ורישות ביתי, אינטרנט וטכנולוגיות בידור ומדיה עבור צרכנים פרטיים.
גראהם פיני, מנהל המחקר והייעוץ בתחום הפס הרחב והמדיה ב- Yankee Group אירופה ציין, כי העניין ההולך וגדל בשירותי בידור ומדיה רחבת פס על-פי דרישה מהווה הזדמנות חשובה חדשה לשחקנים רבים בתעשיה.
לדבריו, המעבר המהיר לחיבור בפס הרחב והזמינות של אופציית הרישות הביתי (Home Networking), פותחים שוק חדש לספקי ציוד ושירותים בתחום. הסקר מראה כי הצרכנים משקיעים סכומים ניכרים בציוד חדש כמו מסכי טלוויזיה רחבים, מצלמות דיגיטליות ומכשירי DVD.