רשת שופרסל וחברת הדלק פז, נרתמות לפעילות גיוס כספים למען הנכים בארץ - בכל סניפי שופרסל, היפרנטו, קוסמוס, מחסני מזון, בתחנות הדלק של פז ובחנויות Yellow, יימכר באופן בלעדי אטלס של ישראל במחיר של 9.99 ש"ח, כאשר ההכנסות ממכירת האטלס יהיו תרומה לעמותת "נגישות ישראל".
האטלס יכלול מפות, אתרי גנים לאומיים וקק"ל נגישים לנכים וכן מידע אודות מיקומי רשתות שופרסל ומיקומי תחנות פז וחנויות Yellow וכו'.
פרויקט זה מתבצע בהמשך למחויבות שלקחו על עצמן שופרסל ופז לקידום הנגישות והשתלבותם בחברה של אנשים עם מוגבלויות במסגרת תרומה לקהילה.
הפרויקט ילווה בקמפיין פרסומי שסיסמתו: "מקסימום עצמאות" בהשקעה של 300,000 דולר. הקמפיין כולל סרטון פרסומת שיעלה בערוצי המדיה השונים, מודעות בעיתונות, פרסום באינטרנט וכו'.
הפרויקט והקמפיין יחלו בחודש אפריל כחלק מפרויקט קהילתי לקידום עצמאות של אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות בחברה של עמותת "נגישות ישראל".
חגית קמין, מנהלת מחלקת השיווק בפז, מסרה: "חברת פז גאה להשתתף בפרויקטים חשובים אלו. אנו רואים חשיבות מרובה בתרומה למען הקהילה כחלק ממדיניות הדוגלת במתן שירותים העונים על צרכי כלל האוכלוסייה בארץ".
עדי כהן, מנהל השיווק של שופרסל, אמר: "רשת שופרסל רואה חשיבות רבה בתרומה לקהילה. זהו חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של החברה להשתלב ולסייע לסביבה בה היא פועלת".
לדברי יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי בו שתי חברות מובילות, פועלות לשיפור הנגישות לנכים, ובנוסף מסייעות לעמותה לקדם את הנגישות ל-500,000 הנכים החיים בישראל"
עמותת נגישות ישראל הוקמה בשנת 1999 על-מנת לאפשר את השתלבותם בחברה, בשיוויון, בזכות, במקסימום עצמאות ובכבוד של אנשים עם מוגבלות החיים בישראל. העמותה פועלת בכל הכלים שברשותה כדי לקדם את הנגישות הפיזית והחושית בישראל למקומות ולמידע.