|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

ועדת החינוך אישרה:

מאומת בבי"ס יסודי ברשות אדומה: המנהל יפעל ל"צמצום מגעים"

"צמצום מגעים" פירושו: לימודים בשטח פתוח בתוך בית הספר או מחוצה לו, בדרך המרווחת בין התלמידים כגון לימודים באולמות ספורט, למידה היברידית או למידה מקוונת בבתי ספר ברשויות אדומות בהם לא התגלה תלמיד מאומת יוכלו להמשיך ללמוד כרגיל עלייה במספר התלמידים בבתי הספר היסודיים שהתחסנו בחיסון ראשון
29/12/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
השכל. "לא "מענישים" עיר שלמה" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת החינוך אישרה את תיקון מס' 10 בתקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) הגבלת פעילות של מוסדות המקיימים פעילות חינוך והוראות נוספות, התשפ"ב - 2021.

התיקון קובע כי בכיתות א' עד ד' ברשויות המוגדרות אדומות, מנהל בית ספר שהתגלה בבית ספרו תלמיד מאומת, יפעל ככל הניתן ל"צמצום מגעים" בין התלמידים, אך לא יהיה מחויב בכך. כך יתאפשר לתלמידים להמשיך וללמוד בתוך בית הספר ולא מרחוק. "צמצום מגעים" פירושו: לימודים בשטח פתוח בתוך בית הספר או מחוצה לו, בדרך המרווחת בין התלמידים כגון לימודים באולמות ספורט, למידה היברידית או למידה מקוונת. בבתי ספר ברשויות אדומות בהם לא התגלה תלמיד מאומת יוכלו להמשיך ללמוד כרגיל. התיקון נכנס לתוקף בחצות ויפוג ב-9.1.21.

הלימודים בכייתות ה' עד ו' בבית ספר יסודי הנמצא בשטח רשות מקומית אדומה ושהתגלה בו תלמיד שקיבל תוצאה חיובית בבדיקת קורונה, יתקיימו בשטח פתוח או באמצעות למידה המשלבת פנים אל פנים עם למידה מרחוק, או למידה בדרך אחרת שיש בה צמצום מגעים בין תלמידי הכיתה בתוך שטח בית הספר, מחוצה לו או בשטח פתוח, או למידה מקוונת. כל זאת בהתאם להחלטת מנהל בית הספר.

הבדל בין כיתות א'-ד' וה'-ו' הוא שבכיתות ה' עד ו' מוטלת על מנהל המוסד חובה לנקוט אמצעי כלשהו על-מנת לצמצם מגעים בין התלמידים, ואילו בכיתות א' עד ד' עליו לפעול לצמצום מגעים ככל הניתן.

צמצום המגעים חל רק כשהתגלה מאומת באותו בית הספר ברשות המוגדרת אדומה ולא לגבי כלל בתי הספר באות רשות.

ד"ר אפרת אפללו, מנהלת המחלקה לחינוך ולקידום הבריאות במשרד הבריאות, עדכנה בוועדה כי שלשום נספרו 3000 מאומתים באוכלוסייה הכללית ומקדם ההדבקה עומד כעת על 1.46. לדבריה, לא נרשמה בישראל תחלואת ילדים חריגה, ובבתי החולים מאושפזים 10 ילדים כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה. עוד אמרה ד"ר אפללו כי החל ממחר כל מגע עם מאומת (אומיקרון ודלתא) יצטרך להיכנס לבידוד עד לביצוע בדיקה. מי שמוגן (מחוסן) ויקבל תוצאת בדיקה שלילית יוכל לחזור לבית הספר. לא מחוסנים, לא מוגנים ולא מחלימים יכנסו לבידוד ויוכלו לקצר בידוד עם בדיקת PCR שלילית לאחר שבעה ימים.

אריה מור, סמנכ"ל ביטחון ובטיחות במשרד החינוך עדכן: "שיעור הילדים ובני הנוער המאומתים מגן ועד כיתה יב' עומד על 42% מסך המאומתים הכללי. נכון לאתמול בערב יש 5200 תלמידים מאומתים בכל הארץ; 36,000 תלמידים וילדים נמצאים בבידוד (מאומתים ונחשפים למאומת). בבתי הספר היסודיים יש 43% פטורי בידוד (מחוסנים בחיסון ראשון). בכיתות ז' - 64% מחוסנים, ובכיתות ח' עד יב' למעלה מ-70% מחוסנים ופטורי בידוד (מחלימים). מור ציין כי 21% מהילדים בגיל 5 קיבלו חיסון ראשון. עוד אמר כי התחלואה במגזר הערבי ובמגזר החרדי נמוכה יותר מהמגזר הכללי.

יו"ר הוועדה, ח"כ שרן השכל: "מדובר בהישג אדיר משותף לכנסת ולמשרדי הממשלה יחד בכך שהבאנו מתווה שישאיר את תלמידי היסודי בלימודים רגילים וסדירים ככל שניתן ולצמצם מגעים ברשויות אדומות שנמצאות בסיכון, בתוך בתי ספר, שבהם היו חולים מאומתים. אנחנו פועלים נקודתית שם על-מנת למנוע הדבקה ולא באופן גורף "מענישים" עיר שלמה וסוגרים את כל בתי הספר היסודיים שם"

תאריך:  29/12/2021   |   עודכן:  29/12/2021
מירב ארד
+"חוק ברקת" של שרן השכל עבר בטרומית
19:00 29/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הקואליציה עשתה לאופוזיציה תרגיל והפילה את הצעת החוק של דודי אמסלם להגבלת מימון עצמי של נבחרי ציבור, אך אישרה הצעה כמעט זהה של שרן השכל  ▪  13 ח"כים מהליכוד הצביעו בעד הצעת החוק, 9 נגד ונתניהו נעדר מההצבעה
אמסלם. הקואליציה התנגדה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+משרד המשפטים מעכב איזוק אלקטרוני למניעת אלימות במשפחה
18:07 29/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
5 ח"כיות התבקשו לעכב הצ"ח לאיזוק אלקטרוני למניעת אלימות במשפחה, על-מנת שתוגש הצעת חוק ממשלתית  ▪  המשרד לבט"פ נערך להצעת החוק, אך משרד המשפטים והפרקליטות מעכבים אותו  ▪  יו"ר הוועדה לבט"פ: האיזוק האלקטרוני הוא כלי מצוין. נדאג שהחקיקה הפרטית החשובה של חברות הכנסת תבוא לידי ביטוי בהצעת החוק הממשלתית, ונוודא שהיא מתקדמת בקצב ראוי
(ח"כ מירב בן-ארי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+פינדרוס ובן-גביר: מדוע המשטרה לא מגבילה התקהלויות נוצרים
17:18 29/12/21  |  עידן יוסף
חברי הכנסת יצחק פינדרוס ואיתמר בן-גביר מוחים על האיסור שהוציאה המשטרה על קיום הילולת הבאבא סאלי בנתיבות. השניים טענו לאפליה ברקע היתרים דומים שאיפשרו חגיגות נוצריות ומסיבות סילבסטר.
+הכנסת אישרה בטרומית תיקון לחוק דוד בן-גוריון
17:11 29/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק דוד בן-גוריון (תיקון - ביטול הוראת שעה), התשפ"ב-2021. 55 חברי כנסת תמכו בהצעה של חבר הכנסת איתן גינזבורג וקבוצת חברי הכנסת, ו-52 התנגדו.

מוצע בה לבטל את הוראת השעה, ולקבוע שחברותם של מי שמונה למועצה ו/או למנהלת צריף המגורים של דוד בן-גוריון תהיה קבועה ולא זמנית. כן מוצע שהמדינה תשלים את הכנסות המוסד, עד כדי הדרוש לצורך פיתוחו וניהול מכלול פעילויותיו.
+בטרומית: אושרה הצעת חוק לפתיחת תביעה על סכום קצוב
17:02 29/12/21  |  עידן יוסף
אושרה בקריאה טרומית הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון - פתיחת תביעה על סכום קצוב), התשפ"ב-2021. 57 חברי כנסת תמכו בהצעה של חברת הכנסת יעל רון בן-משה וקבוצת חברי כנסת, ו-51 התנגדו.

מוצע בה לקבוע שבמקרה שזוכה אינו מצליח להמציא את ההתראה בתביעה על סכום קצוב, יוכל להגיש בקשה לפתיחת תיק חרף אי-ההמצאה אם סכום התביעה אינו עולה על 10,000 שקלים וכפוף לתנאים המנויים.

הצעת החוק מבקשת לבצע שינוי באופן פתיחת תיקים הוצאה לפועל על סכום קצוב, כך שבמקרים שהזוכה לא הצליח לבצע מסירה מלאה של התראה, תשמר לו האפשרות לפתוח את התיק בדרך חלופית.
+בטרומית: יוגדל המענק השנתי למי שעסק בניטרול תוצאות אסון צ'רנוביל
16:46 29/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המסייעים לנטרול תוצאות אסון צ'רנוביל (תיקון - הגדלת מענק ושיפור זכויות), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת יבגני סובה, יוליה מלינובסקי, אלכס קושניר, יוסי שיין, לימור מגן תלם, אלינה ברדץ' יאלוב ושרון רופא אופיר.

49 תמכו בהצעה, ללא מתנגדים, והיא תועבר לוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות
מוצע בה לקבוע כי חברות הביטוח יחויבו לבטח את המנטרלים בביטוח חיים למטרת הלוואה לדיור, כפוף לתקנות שיתקין שר העלייה והקליטה. בנוסף מוצע להגדיל את המענק השנתי למנטרלים מסכום של 4,775 ש"ח ל-7,000 ש"ח, ולקבוע שמענק זה לא ייחשב להכנסה לפי כל דין, לרבות לצורך חישוב זכאות לגמלת הבטחת הכנסה.
+בטרומית: שיעורי מס הרכישה החלים על רוכש דירת מגורים יחידה יתוקנו
16:01 29/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) (תיקון - מדרגות המס על דירה יחידה ועל בניין להשכרה ובניין לשכירות מוסדית), התשפ"ב-2021. 84 חברי כנסת תמכו בהצעה של חבר הכנסת יואב קיש וקבוצת חברי הכנסת, ו-7 התנגדו.

מוצע בה לתקן את שיעורי מס הרכישה החלים על רוכש דירת מגורים יחידה, כך שעל חלק השווי שעד 1,930,000 ש"ח לא ישולם מס רכישה, ועל חלק השווי העולה על סכום זה ועד 2,330,000 ש"ח ישולם מס בשיעור של 3.5%. כמו-כן, מוצע לצמצם את מדרגות המס הגבוהות על רכישת דירת מגורים יחידה.בנוסף, מוצע לקבוע כי לא יחול שיעור מס מוגדל על רוכש דירות בבניין להשכרה או רוכש דירות בבניין לשכירות מוסדית (משכיר ממשיך), אלא יחולו לגביו שיעורי מס מופחתים. הוועדה המוסמכת לדון בהצעת חוק זו הינה ועדת הכספים.
+בטרומית: טיפול באמצעות אמנויות יוסדר כמקצוע בריאות
14:57 29/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות (תיקון - טיפול באמצעות אמנויות), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת מיכל שיר סגמן, עלי סלאלחה, מופיד מרעי ויסמין פרידמן, אליה הוצמדו הצעות חוק של חברי הכנסת קרן ברק, מיכל וולדיגר, אמילי מואטי ויעקב אשר. 68 תמכו בהצעה, ללא מתנגדים, בהצבעה שמית, והיא תועבר לוועדת הבריאות.

מוצע בה להסדיר טיפול באמצעות אומנויות כמקצוע בריאות, ולהעניק תעודת 'מטפל באמצעות אמנויות' למי שיעמוד בתנאים הקבועים בחוק המוצע ובכלל זה, בין היתר, תואר אקדמי שני בטיפול באמצעות אומנויות, הכשרה מעשית ועמידה בבחינות.

השר אלעזר שטרן אמר כי הממשלה תומכת בהצעת החוק, כפוף להצמדתה להצעת חוק ממשלתית אשר תוגש בנושא. המשך הקידום כפוף לתיאום מול משרד הבריאות, כפי שראוי שיעשה בהצעת חוק חשובה כזו.
+בטרומית: רישיונו של רופא שהורשע בעבירת מין יותלה עד לקבלת המלצת ועדה מיוחדת
14:27 29/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת הרופאים (רופא שהורשע בעבירת מין), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת מיכל רוזין. 52 תמכו בהצעה, 1 נמנע ולא היו מתנגדים, בהצבעה שמית, והיא תועבר לוועדת הבריאות.

מוצע בה לקבוע כי רישיונו של רופא שהורשע בעבירת מין יותלה עד לקבלת המלצת ועדה מיוחדת. בהתאם להמלצת הוועדה יחליט השר אם לבטל את רישיונו של הרופא, להתלותו לתקופה נוספת שיקבע, לתת לרופא נזיפה או התראה או להגביל את תחומי עיסוקו לתקופה שיקבע.

השר עיסאווי פריג' אמר כי הממשלה תומכת בהצעת החוק, כפוף להצמדתה להצעת חוק ממשלתית אשר תוגש בנושא, והוסיף: מדובר בצעד חשוב ומתבקש בימים אלה, אך הצעת החוק עדיין דורשת ליבון סוגיות רבות. המשרד עמל, יחד עם משרד המשפטים, על הצעת חוק ממשלתית בנושא.
+ההצבעה על חוק הגיור נדחית בשבועיים
14:00 29/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
היום מועלית הצעת החוק במליאה, אך התשובה וההצבעה עליה יהיו במועד אחר  ▪  השר כהנא סיכם עם היוזמת מלינובסקי כי בתוך שבועיים יפרסם תזכיר חוק ממשלתי שאליו יוצמדו שתי הצעות חוק פרטיות בנושא  ▪  ליברמן מאיים לפעול נגד הרב הראשי
(מלינובסקי. העלאה ללא הצבעה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+אושר בטרומית: דמי לידה עבור שבוע נוסף לנשים שעבדו בין 6 ל-9 חודשים מתוך 14 החודשים שקדמו ללידה
12:20 29/12/21  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תנאי זכאות לדמי לידה), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת אימאן ח'טיב יאסין, מנסור עבאס, ווליד טאהא ומאזן גנאים, אליה הוצמדה הצעת חוק של חברת הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי. מוצע לקבוע כי נשים שעבדו ושולמו בעדן דמי ביטוח לאומי בעד 6 ל-9 חודשים מתוך 14 החודשים שקדמו ללידה, יקבלו דמי לידה בעד 9 שבועות במקום בעד 8 שבועות.
+אושר לקריאה שנייה ושלישית: תיקונים לחוק הניקוז והגנה משטפונות
12:09 29/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התיקונים שאושרו נועדו לפתור קשיים ביישום החוק, להדק את אמצעי הפיקוח והבקרה על רשויות הניקוז ולחזק את יכולת הביצוע של מפעלי הניקוז
(ח"כ גינזבורג. "החשש מנזקי שיטפונות לא מופרך" [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
+הוארך בוועדת העבודה והרווחה: דמי בידוד לשכירים
11:13 29/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הביטוח הלאומי: עד כה 12 אלף מעסיקים הגישו בקשה לדמי בידוד עבור 102 אלף עובדים ושולמו כ-550 אלף ימי בידוד, כ-159 מיליון שקלים
+אושר לקריאה ראשונה: דמי ביטוח לאומי מופחתים לסטודנטים הלומדים בחו"ל
10:57 29/12/21  |  מירב ארד
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ד') לקריאה ראשונה, הצעת חוק פרטית בתמיכת הממשלה, שתשווה את מעמדם ודמי הביטוח המופחתים לסטודנטים ישראלים הלומדים בחו"ל - לאלו הלומדים בארץ. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום קראה לביטוח הלאומי לבדוק ולחתום על אמנות בינלאומיות להעברת זכויות בין מדינות למי שמשלם דמי ביטוח במדינתו.
+"מהלך דבילי שפגע בחלשים - מותר להודות בטעות"
10:37 29/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נציגת הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל הודיעה כי "במקרה זה אין לבנק ישראל עמדה"  ▪  רכז פיננסים באגף התקציבים באוצר: "לא הצלחנו לקבל נתונים מלאים בשביל לקבל החלטה מושכלת"  ▪  מנל"חית לובי 99: "מדובר על מהלך שישפיע רק על לקוחות פועלים ולאומי וכל שאר הבנקים רק מחכים לו"
(היו"ר ביטון. "טחו עיניכם מלראות שיש פה סעיף דבילי" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי ברבש   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עפר שלח / Ofer  Shelah   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאומת בבי"ס יסודי ברשות אדומה: המנהל יפעל ל"צמצום מגעים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 29.12.21) את פרק הניקוז, שפוצל מחוק ההסדרים ועוסק במספר תיקוני חקיקה שנועדו להסדיר את נושא ההגנה מפני הצפות ושיטפונות. ח"כ איתן גינזבורג, שמילא את מקומו של היו"ר, אמר תחילת הדיונים כי החוק הקיים כיום הוא מיושן ולא נותן מענה הולם למציאות, ובירך את הממשלה על כך שהביאה תיקון שמגובה בתקצוב משמעותי.
29/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
וועדת העבודה והרווחה האריכה (יום ד', 29.12.21) את הוראת-השעה לדמי בידוד לשכירים, בצו תוכנית הסיוע הכלכלי בתקופת הקורונה. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום אמרה כי מדובר בהסדר מוסרי וצודק, ומאזן עם צרכי המשק, וציינה את אפשרות ההורים-לילד-בבידוד להיעדרות לסירוגין.
29/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
חברי ועדת הכלכלה שדנה (יום ב', 27.12.231) ביישום הרפורמה בבנקאות ובקיצוץ הצפוי במסגרות האשראי של הכנסת תקפו את צמצום שצפוי להיכנס לתוקף בסוף ינואר. במסגרת המהלך למי שהמסגרת כיום עומדת עד 5,000 שקל, לא יבוצע קיצוץ במסגרת כרטיס האשראי. מעל לסכום זה יקוצצו מסגרות האשראי בכ-50%, בסכומים בהתאם לאלה שנקבעו למחזיקי הכרטיסים בעבר.
29/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת קיימה (יום ג', 28.12.21) דיון לציון שבוע המודעות הלאומי להתמודדות עם סמים ואלכוהול. במהלך הדיון עלה לדוכן ח"כ סימון דוידסון (יש עתיד), שחשף בפני חברי הכנסת את סיפורו של אביו, סיפור שלדבריו לא דיבר עליו עד כה.
29/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ג', 28.12.21) לדיון במצב התכנון של הארכת כביש 6 לצפון, ברקע בקשתם של חברי הכנסת יעל רון בן-משה, אופיר סופר וענבר בזק, שטענו כי בתקציב האחרון שאושר הוחלט לבטל את תכנון והקמת המקטע הצפוני שאמור להגיע עד לשלומי. עם זאת, בשבוע שעבר אמרה שרת התחבורה ח"כ מרב מיכאלי, בדיווח שמסרה לחברות וחברי הוועדה, כי לא התקבלה החלטה כזו והתכנון יקודם.
28/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il