|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

בחוסר סמכות

צה"ל פירק כיתות כוננות ללא רשות

חברי ועדת החוץ והביטחון תובעים להקימן מחדש: "לא ייתכן שנסגרו כיתות כוננות ונאספו נשקים טרם סיום עבודת המטה וללא דיווח לוועדה" המל"ל: לא נכון לערער על הקביעה המקצועית של צה"ל ח"כ האוזר: הפרתם הנחיה מפורשת של הוועדה
12/01/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
כלי הנשק נאספו [צילום: פלאש 90]

ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ רם בן ברק, קיימה (יום ג', 11.1.22) דיון על עבודת המטה בנושא כיתות הכוננות.

ועדת החוץ והביטחון עוסקת, כבר משנת 2018, בכוונת מערכת הביטחון לסגור או לצמצם את פעילותן של כיתות הכוננות במרחב התפר, עוטף עזה, גבול לבנון, רמת הגולן ואיו"ש. במהלך בחינת הנושא הבהירה הוועדה לכל העוסקים במלאכה כי עד שלא תושלם עבודת המטה של המטה לביטחון לאומי (מל"ל) בנושא, וזו תוצג בפני חברי הוועדה, אין ליזום מהלך חד-צדדי בשטח שבפועל יסגור את כיתות הכוננות.

טליה לנקרי, ראש אגף לוחמה בטרור, ביטחון פנים ועורף במל"ל אמרה לחברי הוועדה כי מסיבות שונות עבודת המטה הייתה מוקפאת זמן רב, אך נפתחה מחדש לפני כחודשיים מפאת חשיבותה.

לנקרי: "צה"ל הוא אחראי לסווג את הישובים, על-פי רמת האיום עליהם, הנקבעת לאור הערכת המצב, המשקללת גם את הכוחות הקיימים, אמצעי הביטחון הקיימים בישוב ועוד. לא נכון לערער על הקביעה המקצועית של צה"ל לגבי סיווג האיום. מרגע שנקבע ליישוב סיווג לפי רמת איום, מוגדרת לו חבילת האמצעים, מרכיבי הביטחון, שהוא זכאי - הן ברמת התשתיות (מצלמות, גדר וכו') והן ברמת סד"כ (רבש"צ, כיתת כוננות וכו').

"פער משמעותי שעלה בעבדות המטה הוא גבולות הגזרה בין צה"ל למשטרת ישראל לגבי אחריות על היישובים, ולא הצלחנו להגיע לסיכום בנושא הזה למרות מספר ניסיונות - אך בכל מקרה זה לא אמור לעניין או להשפיע על האזרח ביישוב. אנחנו מנחים את הגופים לספק את מרכיבי הביטחון הדרושים לפי סיווג היישוב ללא קשר לגוף האחראי.

"בדיונים אצלי עלה, שבמשרד הביטחון מכירים את הנושא עד רמת שר הביטחון, אבל במשטרה זה עד רמת ראש אגף המבצעים, והשר והמפכ"ל לא מכירים את הנושא, מה שאומר שאין בכלל החלטות מדיניות וזו גם בעיה.

"צה"ל אומר שהוא לא מכיר שיש פערי נשקים - היו ישובים שאסף מהם אבל החזיר - ואם יש פער הוא ייסגר, כי הם לא חולקים על החשיבות. במשטרה ומג"ב אומרים שיש ישובים שצה"ל לקח מהם נשקים, ואף העביר אליהם אחריות, ויש פערים - ולכן סיכמתי שבעוד שבועיים אקיים סיור שטח משותף לכולם לבחון את המצב ולפתור את הפערים ככל שקיימים.

"כמובן, צריך גם לקחת בחשבון את נושא התקציב, וכל אספקת כוחות ואמצעים היא תלוית תקציב מוקצה לעניין. הכל יוצג לוועדה כמקשה אחת לאחר סיום עבודת המטה ביוני 2022, אחרי שכל הגופים יחתמו על הדברים".

414 ישובים בסיווג איום

סא"ל עמירם מלכא, ראש זירת עורף באגף המבצעים בצה"ל אמר לחברי הוועדה כי "תיקוף סיווג היישובים מתבצע אחת לשנה, וכיום יש 414 ישובים בסיווגים שונים של איום, ויש סדר עדיפות מטכ"לי להשקעה בהם, הנגזר מההתפתחויות בזירת המלחמה, תרחיש הייחוס, הערכת המצב השנתית שקובע אגף המודיעין, ותמונת המצב של הגנת היישוב הקיימת".

ח"כ צבי האוזר: "הדיון הוא על כך שקיבלנו תלונות על פירוק כיתות הכוננות, למרות שלא הושלמה עבודת המטה ולמרות הנחיית הוועדה המפורשת בעניין זה לאורך השנים האחרונות. האם ב-414 הישובים האלה נשארו כיתות כוננות?"

סא"ל מלכא: "הכשירות של כיתת הכוננות היא דיפרנציאלית בהתאם לצורך המבצעי. הייתה תקופה בה הייתה מגמה של החזרת נשקים, בעיקר באיו"ש, ואחרי בקשה מפורשות הם הוחזרו ואני לא מכיר ישוב שלא הוחזרו לו. אני גם לא מכיר ישוב שבו פורקו כיתות או חוליות כוננות".

לנקרי: "אני מסכימה שצריך לוודא שהנחיית הוועדה מומשה ולדווח לוועדה בהתאם, אבל אם נעשתה הערכת מצב עדכנית, וצה"ל החליט שאין צורך, אז הוא מוריד וזה תפקידו".

הוועדה שמעה מספר רבש"צים בישובים בקו התפר וברמת הגולן, אשר סיפרו על המצב בישובים מבחינת כיתת הכוננות והנשקים.

תלונות הרבש"צים

צחי בוחניק, מהישוב בני יהודה ברמת הגולן, אמר לחברי הוועדה כי כלי הנשק של הישוב נאספו עוד בינואר 2021, וכי בשביל לקבל נשקים הם נדרשים לנסוע לבסיס מרחק שעה וחצי נסיעה. עוד אמר בוחניק: "אם הצבא מחליט שבישוב ברמת הגולן אין צורך בכיתת כוננות, אז תחליטו, תגידו ותמצאו דרך אחרת להגן עליהם. בפועל אין פה כיתת כוננות, אבל המדינה מתייחסת לזה כאילו יש, וזה הכי גרוע, כי איש לא נערך לתת פה מענה לאירוע".

סא"ל מלכא: "אני מחויב כלפי הוועדה לעשות את הבדיקה אם איפה ומתי פורקו כיתות ונלקחו נשקים, אל מול התמונה שאני קיבלתי בהכנה לדיון. אני מאמין למי שאומר שלקחו נשקים אבל לא מכיר את זה ברמת המטה הכללי, ולבקשת הוועדה מן הסתם ננחה להחזיר את הנשקים, אם נבין שזה אכן המצב. אבקש לחזור לוועדה ולפרט לגבי כל ישוב מדוע הצבא סבור שיש לקחת או לא לקחת ממנו".

ח"כ האוזר: "כל הנושא הזה היה כבר בשיח עימנו לפני שנתיים, ואתם סיכמתם איתנו שעוצרים את הכל עד לסיום תהליך העיגון והסידור, אבל למרות זאת כן המשיכו את פירוק הכיתות, ואת זה אני לא מוכן לקבל. קבענו עיקרון, שלא מפרקים כוחות עד שלא רואים את התמונה הכוללת והנה יש עדויות שזה בדיוק מה שעשו. זו פגיעה גם בביטחון ובטח בתחושת הביטחון של התושבים, ומדובר פה בתקציבים שהם עלות שולית יחסית לתקציב הביטחון. אני מבקש לגלגל את הגלגל אחורה ולבנות מחדש את הכיתות עד לסיום עבודת המטה".

"כמו תחקיר אחרי אסון"

ח"כ נירה שפק: "הוועדה רואה בכיתת הכוננות לבנת יסוד בהגנת היסוד, ואין מה לערבב את נושא כוחות שנמצאים בתוך הישוב, לבין כוחות חיצוניים שיכולים להגיע אליו להתערבות. השיח כאן הוא כמו תחקיר אחרי אסון, או אחרי אירוע של 'כמעט שנפגע', ואולי זה רק מזל סטטיסטי שזה עוד לא קרה. ברור שמשהו כאן לא טוב, אז עוד לפני שבאים לוועדה ומדווחים - הצבא כבר יודע בטוח מאיפה נלקחו, שפשוט יישמו וייתקנו".

יו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, סיכם: "אני מתרשם שמצד אחד נעשית עבודת מטה רצינית, ומצד שני, בפועל, המצב בשטח לא טוב. אנשים לא מבוטחים, לא מקבלים ימי מילואים על הקפצות, נשקים נאספו וצריכים לנסוע מרחקים אבסורדים לקבל נשק, לתגובה לאירוע מיידי. אני מבקש כי תדווחו לוועדה דיווח מלא עוד שבועיים מאיפה נלקחו נשקים, מדוע ומה הלו"ז להחזרתם, ובהתאם לדיווח נקיים דיון נוסף בעניין.

"אני סבור שבמדינה המורכבת שלנו חייב להיות צוות מקומי בכל ישוב שייתן מענה לאירוע חרומי, ואולי נכון שיהיו כיתות כאלה בכל ישוב בארץ, לא רק כאלה עם איום ביטחוני. ייתכן שגם יש מקום להתחיל תהליך עבודה או חשיבה על הקמת משמר לאומי או אזרחי על בסיס אותן כיתות מכל הארץ".

תאריך:  12/01/2022   |   עודכן:  12/01/2022
עידן יוסף
+הוקמה ועדת משנה לתכנון ניצול התקציב לעדה הדרוזית
14:01 12/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ מופיד מרעי: "אני שמח לבשר, שבינתיים עד שהדיון התקיים הוקמה ועדת משנה לפיתוח הישובים הדרוזים והצ'רקסיים, בראשותי. לעניין כל נושא התכנון וניצול התקציב"  ▪  ועדה מקצועית בראשות מנכ"ל משרד האוצר תלווה את התוכנית
השר חמד עמאר. "ב-14 השנים האחרונות העדה לא קיבלה כזה תקציב" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+העסקת יועץ פרלמנטרי רביעי לח"כ חירש
12:11 12/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
היועצת המשפטית של הוועדה: יו"ר הכנסת לשעבר, יו"ר ועדה קבועה ויו"ר ועדה זמנית של הכנסת, יו"ר הקואליציה ומרכז האופוזיציה, וכן ח"כ שאחד מיועציו חלה במחלה קשה שאינה מאפשרת לו לבצע את עבודתו, זכאים להעסיק יועץ רביעי.
ח"כ אורבך. "לשפר את תנאי יועצי הח"כים" [צילום: דוברות הכנסת]
+כל קשיש רביעי בארץ - מקבל השלמת-הכנסה
12:06 12/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך חשף הביטוח הלאומי בוועדת העבודה והרווחה. מדובר ב-194 אלף משפחות, שהם 238 אלף איש  ▪  יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום: על הביטוח הלאומי למצות את זכויותיהם של קשישים-עריריים, שאינם מתמצאים בזכויותיהם ובהליכים
ח"כ רייטן מרום. "מיליון ו-200 אלף אזרחים הם גימלאים והם מיואשים" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מתרגמת לשפת הסימנים משתכרת כ-5 שקלים לשעה
10:05 12/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יוזמת הדיון שירלי פינטו-קדוש: "זכויות ההנגשה לשפת הסימנים לא יתמלאו - אם אין מתורגמנים ומתמללים שיקבלו שכר ותנאים הולמים"  ▪  חיים מלכה, מנהל מועדוניים חברתיים במרכז לחירש: "כיום ישנה בעיה בלהשיג מתרגמים-במגע במיוחד בתקופת הקורונה שבה אנשים מפחדים להידבק"
(ח"כ פינטו [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+חשש מפני תגובות בין-תרופתיות לקנביס רפואי
01:12 12/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בקרב חולים שהיה להם רישיון לקנביס, השימוש באופיאטים ובמורפין ירד באופן סטטיסטי ב-40%  ▪  יו"ר האגודה לרפואה גריאטרית: "יש חוסר ידע וחוסר ביטחון בקרב רופאים רבים בהשפעת קנביס רפואי על המטופל"
הרוקח דוד פפו [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בחודש הקרוב: צוות בין-משרדי לקבורה אזרחית
23:56 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך הודיע המשנה למנכ"ל המשרד לשירותי דת בדיון משותף לוועדת החוקה ולוועדה לשירותי הדת  ▪  קריב: "הציפייה שלנו שבכל מקום בו מוקמת חלקה אזרחית היא תופקד בידי עמותה העוסקת בקבורה אזרחית ולא בידי חברה קדישא; לא ייתכן שחברה אורתודוקסית תנהל בית עלמין אזרחי"  ▪  מלינובסקי: "לא נשלח מתים שלנו לקבורה בחו"ל, כמו הצעות הזויות שעלו בשם הדת"
(יוליה מלינובסקי וגלעד קריב [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+קושניר: יש למסות מוצרי איוד, אך יש להטיל מס אמת
22:55 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים קיימה דיון ראשון בצווים להשוואת המיסוי על נוזל לסיגריות אלקטרוניות ועל סיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות למיסוי על סיגריות וטבק לגלגול  ▪  משרד הבריאות הציג את נזקי הסיגריות האלקטרוניות וגרימתן לעישון בקרב צעירים  ▪ מנגד טענו נציגי החברות, למיסוי הגדול משמעותית מהמס על סיגריות ומוצרי טבק, שיביא להתמוטטותם הכלכלית  ▪  חברי הוועדה קראו למשרד הבריאות לבחון את המיסוי ולוודא כי זה אכן שווה למס על מוצרי עישון אחרים
נוזל מילוי לסיגריות אלקטרוניות
+מפקד המרחב: "2% מתושבי לוד פושעים מנוולים"
22:13 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש עירית לוד: רק כאשר חלילה ייהרג ילד יהודי בתל אביב המדינה תעצור מלכת ותכריז מלחמת חורמה בעבריינים ובעבירות הנשק והירי, עד אז, זה לא מעניין  ▪  יו"ר הוועדה לבט"פ: הרוב הגדול של התושבים הערבים בלוד מאסו בחיים בצל הסכנה. הם לא יוצאים מהבית מחשש להיפגע
ג'ידא רינאוי-זועבי ואבתיסאם מראענה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הנגיד: עלויות בידודי האומיקרון - 1.2 מיליארד שקל ל-10 ימים
21:52 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עם זאת ציין הפרופסור אמיר ירון כי נוכח ההערכות לגל יחסית קצר, בן מספר שבועות: "מדובר בשלב זה לא באירוע בסדר גודל מקרו כלכלי. בתרחיש כזה מומלץ להמשיך במנגנוני פיצוי נקודתיים, שממוקדים בענפים שנפגעים", לצד הערכות לתרחיש חרום
נגיד בנק ישראל אמיר ירון בוועדת הכספים [צילום ארכיון: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צה"ל פירק כיתות כוננות ללא רשות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת החוקה והוועדה למיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים קיימו (יום ג', 11.1.22) דיון משותף בנושא הקבורה האזרחית בישראל. יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב אמר כי "החוק לקבורה אזרחית חוקק בוועדת החוקה והוא חלק מהזכות החוקתית לכבוד האדם. אנחנו מוטרדים מאוד מיישום חוק הזכות לקבורה חלופית אזרחית, וזהו צעד ראשון שניתן לקיימו בשיתוף פעולה והבנה עם כל המשרדים הנוגעים בדבר לקידום קבורה אזרחית חלופית.
11/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הסתיים ללא הכרעה דיון ראשון (יום ג', 11.1.22) של ועדת הכספים בצווים שהטיל שר האוצר אביגדור ליברמן, הקובעים כי על נוזל לסיגריות אלקטרוניות ועל סיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות יוטל מס קנייה בשיעור המס החל על סיגריות וטבק לגלגול. בצו הראשון, שכבר נכנס לתוקף, מוצע לקבוע כי לגבי נוזל לסיגריה אלקטרונית וסיגריה אלקטרונית חד-פעמית יחול מס קנייה המקביל בשיעורו למס המוטל על סיגריות רגילות ועל טבק לגלגול:
11/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
"רק כאשר חלילה ייהרג ילד יהודי בתל אביב המדינה תעצור מלכת ותכריז מלחמת חורמה בעבריינים ובעבירות הנשק והירי, עד אז, זה לא מעניין את המדינה" כך אמר ראש עירית לוד יאיר רביבו בדיון (יום ב', 10.1.22) הוועדה לביטחון פנים על כך שתלמידים בלוד אינם מגיעים ללימודים בשל אימה מטרור ארגוני הפשיעה.
11/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (יום ב', 10.1.22) דיון בנושא תקציב בנק ישראל לשנת 2022. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר, פתח את הדיון: "לעניין השיח ששומעים בתקשורת וברשתות לעניין הסיוע לעסקים ולמשק, יש להבין כמה דברים: אנחנו 10 ימים לתוך השנה החדשה, יש הרבה מאוד אי-ודאות במשק, לכן כל האמירות שהממשלה לא רוצה לסייע לעסקים זה שקר וכזב. אנחנו לא מוכנים לפזר כסף ללא הבחנה למי שלא צריך, אנחנו כן בוחנים סיוע ממוקד לאלה שעלולים להיפגע, אבל בשביל זה צריך שיהיו לנו נתונים ועל כך אנחנו עובדים".
11/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה את התקנות לעידוד מחקר פיתוח וחדשנות טכנולוגית בתעשיה (מתן העדפה אזורית) (תיקון מס' 2), התשפ"ב - 2021.
11/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il