מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה טובורג בישראל, מציגה תוכנית שיווקית לעונת הקיץ 2004 המחברת את המותג לעולם התוכן של מוזיקה, כל זאת בהשקעה של כ-750,000 ש"ח.
את הפעילות השיווקית המתוכננת לקיץ 2004 מחלקת החברה לשניים:
סיבוב הופעות של להקת קאברים (COVERS) במועדונים ובארים מובילים וסבב מסיבות.
לצורך הפעילות בבארים אימצה טובורג להקת קאברים שתסייר בכ-25 מועדונים בכל הארץ, ובהנחייתו של אסף אשתר תקיים ערב משולב של הופעות, בהן אנשים מהקהל יקבלו הזדמנות לעלות לשיר בבמה בליווי להקה מקצועית מול קהל.
סיבוב ההופעות החיות יתקיים תחת הסיסמה: "Tuborg - open up and sing".
סדרת מסיבות טובורג: לצורך הפעילות המתוכננת, אימצה טובורג את הדי ג'יי המוביל סהר זנגלביץ, אשר ינגן בסדרת מסיבות בכל המועדונים המובילים בישראל במהלך הקיץ. סדרת המסיבות יתקיימו תחת הסיסמא: "Tuborg open up and dance".
אורן תורג'מן, מנהל מותג טובורג מסביר: "הפעילות המתוכננת לקיץ 2004 תואמת את ערכי המותג טובורג, אשר הוגדרו באמצעות קבוצות מיקוד שנעשו בארץ ובעולם, מהם עלה, כי קהל המטרה של טובורג הינו צעירים בני 20-25 המחוברים מאוד לעולם המוזיקה ולהופעות חיות".
טובורג העולמית הינה אחת מנותנות החסות המובילות והבולטות של פסטיבלי מוזיקה ג'אז ורוק מזה שנים רבות בכל העולם. בין היתר, מעניקה טובורג חסות לפסטיבל רוסקילדה - פסטיבל המוזיקה הגדול ביותר באירופה שמשך בשנה שעברה בלבד כ-90,000 צופים ואשר ייצג את כל הלהקות המובילות בעולם המוזיקה העכשווית.