|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מחשש לפיגועי תופת, ירי וחטיפה

המשטרה העלתה כוננות בכל הארץ

מוקדי החרום 100 תוגברו בכוח אדם לקבלת דיווחים מהציבור. כוחות המשטרה דרוכים בשטח לרבות כלל מערך האופנועים. כל מחוזות המשטרה פועלים בכוחות מתוגברים ובעיקר במקומות הומי קהל המפכ"ל שבתאי: "לגלות ערנות"
23/11/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות

משטרת ישראל הודיעה (יום ד', 23.11.22) כי היא מעלה כוננות לרמה אחת לפני הגבוהה ביותר, מחשש לפיגועי תופת נוספים, פיגועי ירי או חטיפה. מוקדי החרום 100 תוגברו בכוח אדם לקבלת דיווחים מהציבור. כוחות המשטרה דרוכים בשטח לרבות כלל מערך האופנועים. כל מחוזות המשטרה פועלים בכוחות מתוגברים ובעיקר במקומות הומי קהל.

ניצב סיגל בר צבי ראש אג"מ במשטרת ישראל מסרה: ״אנחנו עדים לאירועי טרור רובם באיו"ש חלקם בירושלים. הכוונה בפיגוע הזה היא לפגוע בחוסן הציבורי. ישנם התרעות רבות על פיגועים, ביניהם תופת חטיפה וירי״.

באשר לפיגוע הבוקר בירושלים ציינה ניצב בר צבי כי "לא היה מיידע מדויק על הפיגוע, אך ישנם התרעות כלליות על כל מיני מקומות מזה זמן רב. ההשערה הראשונית שמדובר בשני פיגועים הקשורים אחד לשני ולכן אנחנו חושבים בחוליה מאורגנת. היא הוסיפה כי בפיגוע השתמשו "בשני מטעני חבלה רבי עוצמה איכותיים עם רמת נזק גבוהה. המטענים היו מוסתרים מאחורי תחנות האוטובוס ובסבך שיחים."

כוחות גדולים של משטרת ישראל פועלים מהקרקע ומהאוויר לסריקות נרחבות באזור ירושלים. המפכ"ל קובי שבתאי שהגיע לזירת הפיגוע בירושלים אמר: "לא ידוע אם מדובר במפגע אחד או שניים, המרדף אחר המפגעים נמשך. המטרה היא למנוע את הפיצוץ הבא. כל אוטובוס בירושלים צריך לעשות עליו סריקה".

תאריך:  23/11/2022   |   עודכן:  23/11/2022
מירב ארד
+מעברי ג'למה וסאלם ייסגרו למעבר סחורות ממחר ועד להודעה חדשה
00:03 24/11/22  |  איציק וולף
בתום הערכת מצב ביטחונית שקיים הרמטכ״ל הודיע (יום ד', 23.11.22) מתאם פעולות הממשלה בשטחים על סגירת המעברים גלבוע (ג׳למה) וסאלם למעבר סחורות החל מהיום ועד להודעה חדשה. זאת בנוסף לסגירת המעבר ליציאת פועלים וכניסת ערביי ישראל.

סגירת המעברים נעשית לאחר ששר הבטחון, בני גנץ, אישר את המלצת גורמי הביטחון. "מערכת הביטחון דורשת מהרשות הפלשתינית להשיב את גופת הצעיר הישראלי למשפחתו בישראל", נמסר ממשרד הביטחון
+כביש 6 נפתח לתנועה לאחר שנחסם באזור הכרמל
23:28 23/11/22  |  איציק וולף
כביש 6 לכיוון דרום נפתח לתנועה לאחר שנחסם באזור אליקים במשך שעות ממושכות בשל מחאת המגזר הדרוזי.
+מצלמות האבטחה בזירות הפיגועים בי-ם לא פעלו
20:12 23/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
למשטרה אין תיעוד וידאו של הנחת מטעני החבלה בזירות בירושלים, משום שמצלמות האבטחה במקום לא פעלו  ▪  במערכת הביטחון מעריכים - מחבל אחד הניח את המטענים ומחבל נוסף הסיע אותו
אנשי זק"א בזירת הפיגוע בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+צה"ל ושב"כ יעדכנו את ועדת חו"ב בנושא הפיגועים
16:08 23/11/22  |  עידן יוסף
הוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון תתכנס לדיון ראשון ביום ג'. הדיון יהיה דיון חסוי, ובו יקבלו חברי הוועדה עידכון מודיעיני ומבצעי, מגורמי מודיעין ומבצעים בכירים בצה"ל ושב"כ.

בהנחיית יו"ר הוועדה, ח"כ יואב גלנט, ידווחו הגורמים הביטחוניים על הפיגועים האחרונים ודרכי ההתמודדות כנגדם, לאחר שיושלמו התחקירים הראשוניים, וכן על מגמות הפעילות החבלנית העויינת בכלל ובגזרת יו״ש וירושלים בפרט.
+הבית הלבן בעקבות הפיגוע: "ארה"ב הציעה לישראל את כל הסיוע הדרוש"
15:26 23/11/22  |  עידן יוסף
הבית הלבן פרסם הודעת התייחסות לפיגוע הטרור בירושלים: "אנו מתאבלים על אובדן החיים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים, ארה"ב עומדת לצד ישראל והציעה לה את כל הסיוע הדרוש".
+אם תרצו: ג'נין לא נמצאת באנטבה, יש להטיל מיד מצור על קן הטרור
15:22 23/11/22  |  עידן יוסף
מתנועת אם תרצו נמסר בתגובה למשא-ומתן לשחרור גופת האזרח הישראלי שנרצח בג'נין: "בושה וחרפה שממשלת ישראל מנהלת משא-ומתן עם רשות הטרור על שחרור גופה. ג'נין לא נמצאת באנטבה. היא נמצאת במרחק חצי שעה ממרכז הארץ.

"הנער הדרוזי נרצח בעודו בחיים ונותק ממכונות ההנשמה בידי מחבלים צמאי דם. הדם של אחינו הדרוזים לא אדום פחות ולא חשוב פחות מהדם שלנו! אנו דורשים מממשלת ישראל להטיל מיד מצור על קן הטרור בג'נין. עד שמשחררים את הגופה, איש לא יוצא ולא נכנס לעיר הטרור. לא נחזור על הבושה והחרפה ההיסטורית של מדחת יוסף הי"ד, על-אף השוני במקרים, בסופו של דבר מדינת ישראל מחויבת לכל אזרחיה".
+נתניהו: לפעול בכל האמצעים כדי להשיב את גופתו של טירן
15:15 23/11/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו: "חטיפת גופתו של טירן פרו ז״ל היא מעשה נבלה של פראי אדם. יש לפעול בכל האמצעים כדי להשיב את גופתו של טירן לחיק משפחתו".
+נתניהו בשערי צדק: נאבקים בטרור אכזרי, ששוב הרים את ראשו
14:36 23/11/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה המיועד בנימין הגיע לביקור בבי"ח שערי צדק בירושלים: "אנחנו נאבקים בטרור אכזרי, ששוב הרים את ראשו. נעשה הכל כדי להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל במהרה."
+הנשיא הרצוג: הפיגוע לא יערער את אמונתנו בצדקת דרכנו
13:24 23/11/22  |  מירב ארד
נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס בדבריו לציון חג הסיגד לפיגוע הבוקר בירושלים: "בפתח דבריי אני מבקש להתייחס ליום הקשה, מלא החרדה, הדאגה והכאב - שעובר על מדינת ישראל ועל ירושלים. הפיגוע המשולב שאירע הבוקר לא יחליש אותנו ולא יערער את אמונתנו בצדקת דרכנו, ובזכותנו לחיות חיים שלווים ובטוחים בארץ ישראל ובמדינתנו, כולל בירושלים בירת הנצח שלנו. למול גורמי טרור מלאי שנאה, ומחבלים נתעבים ושפלים, נמשיך לעמוד איתנים ונחושים, ולהוכיח שאין כוח בעולם שישבור את הרוח הישראלית המלוכדת. בשם העם בישראל אני משתתף בכאבן של משפחות הנפגעים, מתפלל לשלומם ולרפואתם של הפצועים, ומחזק את ידי כוחות הביטחון שאני סומך עליהם ובטוח כי יפעלו במלוא העוצמה למיגור הטרור בכלל, והאחראים לפיגוע הנורא היום בפרט."
+ח"כ כסיף בכנסת: "רוצה למסור את תנחומיי לכל קורבנות הכיבוש"
13:20 23/11/22  |  מירב ארד
על-רקע אירועי הטרור בירושלים אמר ח"כ עופר כסיף בנאומו במליאת הכנסת: "אני רוצה למסור את תנחומיי לכל קורבנות הכיבוש, יהודים ופלשתינים כאחד. גם היום וגם אתמול נרצחו שני נערים בני 16, אריה שצ'ופק שנרצח היום ואחמד אמג'ד שחאדה שנרצח אתמול. אנחנו רוצים ששפיכות הדמים הזו תיפסק, והיא תיפסק רק כאשר הכיבוש יסתיים."
+דרעי: "מזועזע וכואב מהרצח הנפשע של תלמיד הישיבה"
11:32 23/11/22  |  מירב ארד
יו"ר ש"ס אריה דרעי בעקבות פרסום שמו של הנער שנרצח הבוקר בפיגוע בירושלים: "מזועזע וכואב מהרצח הנפשע של תלמיד הישיבה אריה שצ'ופק הי"ד שנפל על קידוש ה' בידי מרצחים שפלים בפיגוע הבוקר בכניסה לירושלים. שולח תנחומים למשפחתו ואיחולי החלמה מהירה לפצועים. מחזק את כוחות הביטחון במאבק נגד הטרור הרצחני"
+סמוטריץ': חייבים להקים ממשלה לאומית מיד
10:33 23/11/22  |  מירב ארד
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' בעקבות הפיגוע בירושלים: הטרור הערבי הרצחני מתדפק על דלתנו, חייבים להקים ממשלה לאומית מיד!. אני קורא לראש הממשלה המיועד נתניהו לכנס את ראשי הסיעות כדי להגיע להסכמות ולהקים באופן מידי ממשלת ימין שתעשה שינוי אמיתי ותחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל."
+בן-גביר בזירת הפיגוע: "חייבים לחזור לחיסולים הממוקדים"
10:00 23/11/22  |  מירב ארד
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר, המיועד להתמנות בממשלה הבאה לתפקיד השר לביטחון פנים אמר בעקבות הפיגוע בירושלים: "הגעתי כעת למקום הפיגוע בירושלים ואמרתי בצורה ברורה: חייבים לגבות מחיר מהטרור, חייבים לחזור לחיסולים הממוקדים, חייבים להטיל עוצר על הכפר שממנו יצאו המחבלים, חייבים להפסיק את הקייטנות בבתי הכלא הביטחוניים. הגיע הזמן להקים ממשלת ימין כמה שיותר מהר. הטרור לא מחכה."
+עיכובים משמעותיים בלוחות הזמנים בתחב"צ לי-ם וממנה
09:23 23/11/22  |  איציק וולף
משרד התחבורה מעדכן כי התחבורה הציבורית בירושלים פועלת, לרבות הרכבת הקלה, אולם מסלולי הקווים משתנים בהתאם להנחיית המשטרה. כמו כן, נרשמים עיכובים משמעותיים בלוחות הזמנים בעיקר בשירות הבין עירוני בעקבות העומסים החריגים.

    ניתן להתעדכן מול מוקד המידע הארצי של התחבורה הציבורית 8787
  • ומוקדי המידע של חברות התחבורה הציבורית. משרד התחבורה ממליץ לנוסעים אל ירושלים וממנה, להגיע באמצעות רכבת ישראל במידת האפשר.
+דודו של החטוף: "ניתקו את טירן מהמכשירים בעודו בחיים"
09:19 23/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
גופתו של טירן פרו בן ה-18 מדליית אל-כרמל נחטפה אמש מבית החולים בג'נין  ▪  גדודי חללי אל-אקצה הודיעו כי הגופה בידיהם  ▪  שייח העדה הדרוזית: "אנחנו במגעים עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי לשחרר את הגופה"
טירן פרו. נחטף כשעוד היה בחיים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+שר הביטחון הנחה לסגור את המעברים באזור ג'נין
09:00 23/11/22  |  איציק וולף
בתום הערכת מצב ביטחונית שקיים הבוקר שר הביטחון, הוחלט על סגירת מעברי גלבוע (ג׳למה) וסאלם שבאזור ג׳נין.
+ראש הממשלה יקיים הערכת מצב ביטחונית בעקבות הפיגוע בי-ם
08:59 23/11/22  |  איציק וולף
ראש הממשלה, יאיר לפיד, יכנס הערכת מצב ביטחונית בשעה 12:00 בלשכת ראש הממשלה בקריה בתל אביב.

בדיון הערכת המצב ישתתפו שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, ראש המל"ל איל חולתא, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, ראש השב"כ רונן בר, סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל וגורמים נוספים.
+השר הנדל: לא משנה איזה ממשלה יש בישראל, האויב מבקש לרצוח יהודים
08:58 23/11/22  |  מירב ארד
שר התקשורת היוצא יועז הנדל בתגובה לפיגוע בירושלים: "פיגוע קשה עם תוצאות קשות. המשימה היחידה עכשיו היא לגבות מחיר ולהגיע למשלחים במהירות. אסור שבכל פעם שהטרור הפלשתיני מרים ראש התגובה המידית שלנו היא מלחמת האשמות פנימית. לא משנה איזה ממשלה יש בישראל, האויב מבקש לרצוח יהודים. לצערי גם הפופוליסטים ילמדו זאת."
+ח״כ גולדקנופף: הממשלה החדשה תידרש לצעדים מיידיים להשבת ההרתעה
08:48 23/11/22  |  מירב ארד
יו״ר יהדות התורה, חה״כ הרב יצחק גולדקנופף אמר בעקבות הפיגוע המשולב בירושלים: "ישראל מתעוררת לבוקר קשה מאוד שמזכיר לכולנו את המציאות בה אנו חיים. ראשית כל, אני מבקש מכל מי שיכול לשאת פרק תהילים לרפואת הפצועים לעשות זאת. הבוקר הזה מזכיר לנו כי בתוכנו חיים חיות אדם צמאי דם המבקשים להורגנו. הממשלה החדשה תידרש לצעדים מיידיים להשבת ההרתעה והבטחון לתושבי ישראל. המצב שנוצר בשנה וחצי האחרונות הוא בלתי נסבל".
+ח"כ בן-ברק: סיכלנו לא מעט פיגועים דומים לזה בחודשים האחרונים
08:43 23/11/22  |  מירב ארד
יו"ר ועדת החוץ והביטחון היוצא ח"כ רם בן-ברק (יש עתיד) התייחס בראיון ל-103FM לפיגוע המשולב בירושלים: "סיכלנו לא מעט פיגועים דומים לזה בחודשים האחרונים. אם שירות הביטחון לא היה מצליח לבלום חלק גדול מהפעולות האלה ולעצור הרבה אנשים המצב היה גרוע פי אלף".
+המפכ"ל: המטרה למנוע את הפיצוץ הבא
08:42 23/11/22  |  מירב ארד
המפכ"ל קובי שבתאי שנמצא כעת (יום ד') בזירה התייחס להפיגוע המשולב בירושלים: "המטרה למנוע את הפיצוץ הבא. כל אוטובוס בירושלים צריך לעשות עליו סריקה".
+ח"כ כהנא: סומך על כוחות הביטחון שיבואו חשבון עם בני העוולה
08:40 23/11/22  |  מירב ארד
ח"כ מתן כהנא מהמחנה הממכלתי התייחס לפיגוע המשולב הבוקר: "עם ישראל מתעורר לבוקר קשה בירושלים. אני סומך על כוחות הביטחון שלא ינוחו עד שיבואו חשבון עם בני העוולה שבצעו את הפשע הזה. מתפלל להחלמתם המלאה של הפצועים. אל נא רפא נא להם."
+שר הביטחון מקיים דיון חירום בהשתתפות ראש השב"כ
08:40 23/11/22  |  איציק וולף
שר הביטחון, בני גנץ, מקיים בשעה זו דיון חירום בעקבות הפיגוע המשולב בירושלים. בדיון משתתפים ראש השב"כ, סגן הרמטכ"ל, ראש אמ"ץ, ראש אמ"ן, ראש האגף הביטחוני מדיני במשרד הביטחון, מתאם פעולות הממשלה בשטחים ורח"ט מבצעים במשטרת ישראל.

+בן-גביר: הגיע הזמן לנקוט יד קשה במחבלים
08:39 23/11/22  |  מירב ארד
יו"ר עוצמה היודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לפיגוע בירושלים: "בוקר קשה וכואב, מטען חבלה שהתפוצץ בתחנת אוטבוס מחזיר אותנו לתקופת האינתיפאדה הקשה. הגיע הזמן לנקוט יד קשה במחבלים, הגיע הזמן לעשות סדר. בשעה קשה זו מתפלל יחד עם כל עם ישראל, להחלמתם השלמה של הפצועים בפיגוע."
+מנכ"ל שערי צדק: נאלצנו לקבוע את מות אחד הפצועים
08:36 23/11/22  |  מירב ארד
מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' עופר מרין עדכן בראיון ל-103FM על מצב הפצועים: "זמן קצר לאחר הפיצוץ הגיעו אלינו 5 פצועים. 2 במצב אנוש, אחד מהם מנותח בדקות אלה. יש פצוע אחד במצב בינוני-קשה ועוד שני פצועים במצב קל. אחריהם הגיעו עוד מספר פצועים מרסיסים וחרדה"
[צילום: שערי צדק]
+המשטרה העלתה את רמת הכוננות בבירה
08:32 23/11/22  |  מירב ארד
בעקבות הפיגוע המשולב הבוקר בירושלים, המשטרה העלתה את רמת הכוננות בבירה, בהתאם להערכת מצב היא תועלה בהמשך בכל רחבי הארץ
+ח"כ פוגל: עד שלא נשליט את הייראה לא נחזיר את ההרתעה
08:29 23/11/22  |  מירב ארד
ח"כ צביקה פוגל מועצמה יהודית קורא בראיון ל-103FM לתגובה חריפה לפיצוץ בירושלים: "שכם בוערת, ג'נין בוערת, רמאללה בוערת, עד הרגע שמונפים שם דגלים לבנים. זה מה שאני עושה אם אני שר הביטחון. עד שלא נשליט את הפחד הייראה לא נחזיר לעצמנו את ההרתעה".
+ארגון חמאס ברך על הפיגועים: הכיבוש משלם את המחיר על הפגיעה באל אקצא
08:25 23/11/22  |  איציק וולף
דובר חמאס, עבד א-לטיף אל-קאנוע, בירך על הפיצוץ בתחנת האוטובוס בירושלים ואמר כי "הכיבוש הציוני משלם היום את המחיר על הפשעים והתוקפנות שלו נגד עמנו ומסגד אל-אקצא", כלשונו. "בני עמנו לא ישתקו לנוכח זה, והזעם על אל-אקצא יתפוצץ ויתפשט בכל האזורים", הוסיף.
+נתניהו: מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע המשולב בירושלים
08:25 23/11/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו התייחס בחשבון הטוויטר שלו לפיגוע בירושלים: "מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע המשולב הבוקר בירושלים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים בשטח."
+עומסי תנועה כבדים מאוד בכביש מספר 1
08:23 23/11/22  |  איציק וולף
בעקבות שני הפיצוצים שאירעו הבוקר באזור הכניסה לירושלים חסמה המשטרה לתנועה את כביש 1 מחלף מוצא למערב ואת כביש 1 מחלף סחרוב למערב. התנועה משני קטעי הכביש הללו מופנית לכביש 16 ולכביש 9.

עומסי תנועה כבדים מורגשים בכביש מספר 1 והמשטרה ממליצה לנהגים לנהוג בדרכים חלופיות.
+ח"כ בן-צור: "לצאת במבצע רחב היקף מול אותם מחבלים"
08:21 23/11/22  |  מירב ארד
ח"כ יואב בן צור בעקבות הפיגועים בירושלים: "הפיגועים הרצחניים הבוקר בעיר הבירה מחזירים אותנו לתופת והימים הקשים והמדממים באינתיפאדה השנייה. לצערי, כוח ההרתעה נשחק לחלוטין, מיום ליום הטרור מרים ראש ובתעוזה רבה מכה בנו ללא רחם. דם יהודי אינו הפקר, אני קורא למערכת הביטחון הגיע העת לפעול בנחישות ובעוצמה, לצאת במבצע רחב היקף מול אותם מחבלים צמאי דם, ולבוא איתם חשבון. בשעות כואבות אלו מחזק את משפחות הפצועים ומתפלל לרפואתם ולהחלמתם במהרה."
+ח"כ לזימי: נעשה הכל להבטיח שנחיה כאן בשלום ובביטחון
07:53 23/11/22  |  איציק וולף
ח"כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה, אמרה בעקבות הפיגוע בכניסה לירושלים כי מדובר בבוקר כואב שאליו התעוררנו עם עוד פיגוע אכזרי בירושלים וחטיפת גופותו של צעיר ישראלי, טירן פרו, שנהרג בג׳נין.

"מתפללת להחלמתם המהירה של הפצועים וסומכת על כוחות הביטחון שיתפסו בהקדם את המחבלים, ויחזירו את גופתו של פרו לישראל. נעשה הכל בשביל להבטיח שנחיה כאן בשלום וביטחון", אמרה.
+כביש מספר 1 נחסם לתנועה בעקבות הפיצוץ בתחנת האוטובוס
07:47 23/11/22  |  איציק וולף
נחסם לתנועה כביש 1 דרך מחלף מוצא ומנהרת הארזים למערב בעקבות טיפול באירוע פיצוץ בתחנת אוטובוס. מן המשטרה נמסר כי שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.
+פיצוץ מטען חבלה נוסף בכניסה לרמות
07:45 23/11/22  |  איציק וולף
פיצוץ נוסף, שני במספר, התרחש הבוקר סמוך לתחנת אוטובוס ולטרמפיאדה באזור שכונת רמות בירושלים. על פי דיווחים שמגיעים מן המקום, לא היו נפגעים בפיצוץ השני.
+הותר לפרסום: אריה שצ'ופק, בן 16, נרצח בפיגוע בירושלים
07:35 23/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הלוויתו תצא מרחבת בית כנסת בוסטון בשכונת הר נוף בירושלים, בשעה 14:45  ▪  הרופאים נלחמו על חייו ונאלצו לקבוע לבסוף את מותו  ▪  חברו נפצע באורח אנוש  ▪  המשטרה העלתה כוננות לרמה אחת לפני הגבוהה ביותר: ״התרעות רבות על פיגועים, ביניהם תופת חטיפה וירי״
תיעוד: הפיצוץ בתחנת האוטובוס בכניסה לירושלים
זירת הפיגוע בירושלים, הבוקר [צילום: מדברים תקשורת]
חבלן של המשטרה בוחן את זירת הפיגוע [צילום: משטרת ישראל]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשטרה העלתה כוננות בכל הארץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
"מצבו של טירן היה קשה אחרי תאונת הדרכים ונאלצנו לאשפז אותו בתוך ג'נין. בשעות הערב הגיעו 30 חמושים רעולי פנים. הם ניתקו את טירן מהמכשירים בעודו בחיים, חטפו אותו וברחו משם", ספר הדי פרו, דודו של טירן פרו בן ה-18 מדליית אל-כרמל שגופתו נחטפה לאחר שנפצע אתמול בתאונות דרכים בג'נין.
23/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
הותר לפרסום שמו של הנער שנרצח בפיצוץ הראשון שאירע בפיגוע המשולב בירושלים: אריה שצ'ופק מהר נוף. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק. לאחר פעולות החייאה שנמשכו כשעה נאלצו רופאי בית החולים לקבוע את מותו. הלוויתו תצא מרחבת בית כנסת בוסטון בשכונת הר נוף בירושלים, היום בשעה 14:45 ולאחר ההספדים תצא להר המנוחות.
23/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
הותר לפרסם כי חמושים פלשתינים חטפו הלילה (יום ג', 22.11.22) מבית החולים איבן סינא שבג'נין את גופתו של טירן פרו, צעיר דרוזי בן 17, תלמיד כיתה י"ב, מדליית אל כרמל. הצעיר הישראלי נפצע בתאונת דרכים סמוך לג'נין אחר-הצהריים. גם כמה מבני משפחתו נפצעו. הוא פונה לבית החולים - שם מת מפצעיו.
23/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ב-4 נובמבר 2022, בעקבות חילופי השלטון בישראל קבע תום פרידמן, עיתונאי ה"ניו-יורק טיימס" הבכיר, המבטא, ברהיטות ויצירתיות, את תפישת העולם של מחלקת המדינה: "ישראל שהיכרנו איננה עוד". על הפער בין תפישת העולם של תום פרידמן (ת.פ.) ומחלקת המדינה לבין מציאות המזרח התיכון אפשר ללמוד מהתקדימים (מאמרים) הבאים:
22/11/2022  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
גל הטרור המאורגן של הקבוצות החמושות באזורי שכם וג'נין נמשך בשטחי הגדה ומקבל גם רוח גבית של פיגועי בודדים כפי שראינו בשבוע שעבר בפיגוע באזור אריאל שבו נרצחו 3 אזרחים ישראלים על-ידי המחבל הבודד מוחמד סוף מהכפר חארס בשומרון.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il