|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
אנשי זק"א בזירת הפיגוע בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מצלמות האבטחה בזירות הפיגועים בי-ם לא פעלו

למשטרה אין תיעוד וידאו של הנחת מטעני החבלה בזירות בירושלים, משום שמצלמות האבטחה במקום לא פעלו במערכת הביטחון מעריכים - מחבל אחד הניח את המטענים ומחבל נוסף הסיע אותו
23/11/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות

משטרת ישראל לא יודעת כיצד נראו המחבלים שהניחו את מטעני החבלה שהתפוצצו הבוקר בטרמפיאדה בכניסה לירושלים ובצומת רמות. זאת, משום שמצלמות האבטחה הנמצאות בסמוך לזירות הפיגוע לא פעלו הבוקר. כך דווח (יום ד', 23.11.22) בחדשות 13.

על-פי ההערכות במערכת הביטחון, המחבלים שחברים בחוליה שהכינה את מטעני החבלה ואשר הניחו את המטענים הם תושבי מזרח ירושלים. החשש הכבד הוא מפני האפשרות ששירות הביטחון הכללי לא הצליח לאתר מראש את פעילות החוליה, שהצליחה להרכיב מספר מטעני חבלה. אומנם מדובר במטעני חבלה לא מתוחכמים, אך בכאלה שנדרשת יכולת טכנית להרכבתם.

עוד מעריכים במערכת הביטחון כי חוליית המחבלים שהציבו את מטעני החבלה בזירות הפיגוע, ואשר הפעילו את המטענים באמצעות מכשיר סלולרי מרחוק כללה מחבל אחד שהניח את המטענים ומחבל שני שהסיע אותו.

תאריך:  23/11/2022   |   עודכן:  23/11/2022
איציק וולף
+דרוזים חטפו ותקפו שלושה פלשתינים ליד ירכא
09:39 24/11/22  |  עידן יוסף
חמישה פועלים פלשתינים מחברון שעובדים באזור ירכא נחטפו הלילה הוכו ביד אלמונים דרוזים ברקע חטיפת הגופה בג׳נין. במשטרת ישראל גבו מהם עדויות ופתחו בחקירה.

החוטפים ירו באוויר והכניסו את הפועלים, בני 17, 19 ו-28, בכוח לתוך רכב. המשטרה איתרה אותם סמוך למקום בו הם נחטפו כשהם חבולים. השלושה פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

ברשתות החברתיות הופצו תיעודים שכנראה אינם קשורים לאירוע בירכא. באחד מהם נראה פלשתיני כשהוא מוקף כמה גברים ומבקש מחוטפי הגופה לשחררה.
+פצחנים אירניים הפיצו סרטון של הפיגוע בכניסה לירושלים
09:25 24/11/22  |  עידן יוסף
קבוצת הפצחנים האירנית "מוזס סטאף" פרסמה תיעוד ממצלמה בצומת הכניסה לירושלים, בו אירע הפיגוע, שנטען כי לא פעלה. לטענת הקבוצה, יש עוד הרבה חומרים בידיה. במשטרה מוסרים שלא מדובר במצלמת אבטחה משטרתית והצילומים היו בידיהם כבר אתמול. עיריית ירושליםמסרה: "הסרטון לא צולם באמצעות מצלמות שלנו".

אותה קבוצה פרסמה בעבר תמונות של שר הביטחון בני גנץ וקבצי מידע צה"ליים המכילים נתונים של מאות חיילים לכאורה ותלמידי מכינה.


+האם אתם באמת מופתעים
07:54 24/11/22  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
כולנו התרגלנו לחיות במציאות ביטחונית שבירה  ▪  במציאות כזו שני הצדדים רושמים קורבנות בנפש  ▪  וכשהדם רותח אחרי תקופה ארוכה של שקט אנחנו מופתעים, אבל לא באמת
לא באמת [צילום: משטרת ישראל]
+המעברים לפלשתינים נפתחו כרגיל
06:32 24/11/22  |  עידן יוסף
מתאם פעולות הממשלה בשטחים הודיע הבוקר (ה׳) על חזרה לשגרה אזרחית מלאה ופתיחת המעברים גלבוע (ג׳למה) וסאלם.

+גופתו של טירן פרו הוחזרה לישראל
05:25 24/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לאחר מאמצים של מערכת הביטחון ובתיאום המנגנונים הפלשתינים והרשות, גופתו של טירן פרו, הצעיר הישראלי שנפצע קשה בתאונת דרכים בג'נין
משפחת פרו עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, וראש המנהל האזרחי, תת אלוף פארס עטילה במת״ק ג'נין [צילום: דוברות מתפ"ש]
+מעברי ג'למה וסאלם ייסגרו למעבר סחורות ממחר ועד להודעה חדשה
00:03 24/11/22  |  איציק וולף
בתום הערכת מצב ביטחונית שקיים הרמטכ״ל הודיע (יום ד', 23.11.22) מתאם פעולות הממשלה בשטחים על סגירת המעברים גלבוע (ג׳למה) וסאלם למעבר סחורות החל מהיום ועד להודעה חדשה. זאת בנוסף לסגירת המעבר ליציאת פועלים וכניסת ערביי ישראל.

סגירת המעברים נעשית לאחר ששר הבטחון, בני גנץ, אישר את המלצת גורמי הביטחון. "מערכת הביטחון דורשת מהרשות הפלשתינית להשיב את גופת הצעיר הישראלי למשפחתו בישראל", נמסר ממשרד הביטחון
+כביש 6 נפתח לתנועה לאחר שנחסם באזור הכרמל
23:28 23/11/22  |  איציק וולף
כביש 6 לכיוון דרום נפתח לתנועה לאחר שנחסם באזור אליקים במשך שעות ממושכות בשל מחאת המגזר הדרוזי.
+צה"ל ושב"כ יעדכנו את ועדת חו"ב בנושא הפיגועים
16:08 23/11/22  |  עידן יוסף
הוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון תתכנס לדיון ראשון ביום ג'. הדיון יהיה דיון חסוי, ובו יקבלו חברי הוועדה עידכון מודיעיני ומבצעי, מגורמי מודיעין ומבצעים בכירים בצה"ל ושב"כ.

בהנחיית יו"ר הוועדה, ח"כ יואב גלנט, ידווחו הגורמים הביטחוניים על הפיגועים האחרונים ודרכי ההתמודדות כנגדם, לאחר שיושלמו התחקירים הראשוניים, וכן על מגמות הפעילות החבלנית העויינת בכלל ובגזרת יו״ש וירושלים בפרט.
+הבית הלבן בעקבות הפיגוע: "ארה"ב הציעה לישראל את כל הסיוע הדרוש"
15:26 23/11/22  |  עידן יוסף
הבית הלבן פרסם הודעת התייחסות לפיגוע הטרור בירושלים: "אנו מתאבלים על אובדן החיים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים, ארה"ב עומדת לצד ישראל והציעה לה את כל הסיוע הדרוש".
+אם תרצו: ג'נין לא נמצאת באנטבה, יש להטיל מיד מצור על קן הטרור
15:22 23/11/22  |  עידן יוסף
מתנועת אם תרצו נמסר בתגובה למשא-ומתן לשחרור גופת האזרח הישראלי שנרצח בג'נין: "בושה וחרפה שממשלת ישראל מנהלת משא-ומתן עם רשות הטרור על שחרור גופה. ג'נין לא נמצאת באנטבה. היא נמצאת במרחק חצי שעה ממרכז הארץ.

"הנער הדרוזי נרצח בעודו בחיים ונותק ממכונות ההנשמה בידי מחבלים צמאי דם. הדם של אחינו הדרוזים לא אדום פחות ולא חשוב פחות מהדם שלנו! אנו דורשים מממשלת ישראל להטיל מיד מצור על קן הטרור בג'נין. עד שמשחררים את הגופה, איש לא יוצא ולא נכנס לעיר הטרור. לא נחזור על הבושה והחרפה ההיסטורית של מדחת יוסף הי"ד, על-אף השוני במקרים, בסופו של דבר מדינת ישראל מחויבת לכל אזרחיה".
+נתניהו: לפעול בכל האמצעים כדי להשיב את גופתו של טירן
15:15 23/11/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו: "חטיפת גופתו של טירן פרו ז״ל היא מעשה נבלה של פראי אדם. יש לפעול בכל האמצעים כדי להשיב את גופתו של טירן לחיק משפחתו".
+נתניהו בשערי צדק: נאבקים בטרור אכזרי, ששוב הרים את ראשו
14:36 23/11/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה המיועד בנימין הגיע לביקור בבי"ח שערי צדק בירושלים: "אנחנו נאבקים בטרור אכזרי, ששוב הרים את ראשו. נעשה הכל כדי להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל במהרה."
+המשטרה העלתה כוננות בכל הארץ
14:11 23/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מוקדי החרום 100 תוגברו בכוח אדם לקבלת דיווחים מהציבור. כוחות המשטרה דרוכים בשטח לרבות כלל מערך האופנועים. כל מחוזות המשטרה פועלים בכוחות מתוגברים ובעיקר במקומות הומי קהל  ▪  המפכ"ל שבתאי: "לגלות ערנות"
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+הנשיא הרצוג: הפיגוע לא יערער את אמונתנו בצדקת דרכנו
13:24 23/11/22  |  מירב ארד
נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס בדבריו לציון חג הסיגד לפיגוע הבוקר בירושלים: "בפתח דבריי אני מבקש להתייחס ליום הקשה, מלא החרדה, הדאגה והכאב - שעובר על מדינת ישראל ועל ירושלים. הפיגוע המשולב שאירע הבוקר לא יחליש אותנו ולא יערער את אמונתנו בצדקת דרכנו, ובזכותנו לחיות חיים שלווים ובטוחים בארץ ישראל ובמדינתנו, כולל בירושלים בירת הנצח שלנו. למול גורמי טרור מלאי שנאה, ומחבלים נתעבים ושפלים, נמשיך לעמוד איתנים ונחושים, ולהוכיח שאין כוח בעולם שישבור את הרוח הישראלית המלוכדת. בשם העם בישראל אני משתתף בכאבן של משפחות הנפגעים, מתפלל לשלומם ולרפואתם של הפצועים, ומחזק את ידי כוחות הביטחון שאני סומך עליהם ובטוח כי יפעלו במלוא העוצמה למיגור הטרור בכלל, והאחראים לפיגוע הנורא היום בפרט."
+ח"כ כסיף בכנסת: "רוצה למסור את תנחומיי לכל קורבנות הכיבוש"
13:20 23/11/22  |  מירב ארד
על-רקע אירועי הטרור בירושלים אמר ח"כ עופר כסיף בנאומו במליאת הכנסת: "אני רוצה למסור את תנחומיי לכל קורבנות הכיבוש, יהודים ופלשתינים כאחד. גם היום וגם אתמול נרצחו שני נערים בני 16, אריה שצ'ופק שנרצח היום ואחמד אמג'ד שחאדה שנרצח אתמול. אנחנו רוצים ששפיכות הדמים הזו תיפסק, והיא תיפסק רק כאשר הכיבוש יסתיים."
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מצלמות האבטחה בזירות הפיגועים בי-ם לא פעלו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
משטרת ישראל הודיעה (יום ד', 23.11.22) כי היא מעלה כוננות לרמה אחת לפני הגבוהה ביותר, מחשש לפיגועי תופת נוספים, פיגועי ירי או חטיפה. מוקדי החרום 100 תוגברו בכוח אדם לקבלת דיווחים מהציבור. כוחות המשטרה דרוכים בשטח לרבות כלל מערך האופנועים. כל מחוזות המשטרה פועלים בכוחות מתוגברים ובעיקר במקומות הומי קהל.
23/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
"מצבו של טירן היה קשה אחרי תאונת הדרכים ונאלצנו לאשפז אותו בתוך ג'נין. בשעות הערב הגיעו 30 חמושים רעולי פנים. הם ניתקו את טירן מהמכשירים בעודו בחיים, חטפו אותו וברחו משם", ספר הדי פרו, דודו של טירן פרו בן ה-18 מדליית אל-כרמל שגופתו נחטפה לאחר שנפצע אתמול בתאונות דרכים בג'נין.
23/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
הותר לפרסום שמו של הנער שנרצח בפיצוץ הראשון שאירע בפיגוע המשולב בירושלים: אריה שצ'ופק מהר נוף. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק. לאחר פעולות החייאה שנמשכו כשעה נאלצו רופאי בית החולים לקבוע את מותו. הלוויתו תצא מרחבת בית כנסת בוסטון בשכונת הר נוף בירושלים, היום בשעה 14:45 ולאחר ההספדים תצא להר המנוחות.
23/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
הותר לפרסם כי חמושים פלשתינים חטפו הלילה (יום ג', 22.11.22) מבית החולים איבן סינא שבג'נין את גופתו של טירן פרו, צעיר דרוזי בן 17, תלמיד כיתה י"ב, מדליית אל כרמל. הצעיר הישראלי נפצע בתאונת דרכים סמוך לג'נין אחר-הצהריים. גם כמה מבני משפחתו נפצעו. הוא פונה לבית החולים - שם מת מפצעיו.
23/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ב-4 נובמבר 2022, בעקבות חילופי השלטון בישראל קבע תום פרידמן, עיתונאי ה"ניו-יורק טיימס" הבכיר, המבטא, ברהיטות ויצירתיות, את תפישת העולם של מחלקת המדינה: "ישראל שהיכרנו איננה עוד". על הפער בין תפישת העולם של תום פרידמן (ת.פ.) ומחלקת המדינה לבין מציאות המזרח התיכון אפשר ללמוד מהתקדימים (מאמרים) הבאים:
22/11/2022  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il