|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כ-100 מכוניות הוצתו בחווארה [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]

תוגבר הכוננות בגזרת ירושלים וברצועת עזה

שר הביטחון הנחה את צה"ל לסייע למשטרת ישראל במשימות הביטחון ככל שיידרש בעקבות הפיגוע והפוגרום בעקבותיו בחווארה תוגברה החטיבה בגדוד לוחמים ומחר יצטרף גדוד נוסף
27/02/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
עידן יוסף
אש הנקמה: בחווארה מדווחים על עשרות נפגעים

שר הביטחון יואב גלנט הנחה על תגבור מאמצי ההגנה על הישובים והכבישים ביהודה ובשומרון בעקבות פיגוע הירי וההתפרעויות שהתרחשו בחווארה. גלנט גם הורה להגביר את הכוננות בגזרת ירושלים וברצועת עזה. הוא אישר תגבור מיידי של הכוחות באזור ירושלים והנחה את צה"ל לסייע למשטרת ישראל במשימות הביטחון ככל שיידרש.

"כל המשאבים הדרושים, הן מודיעיניים והן מבצעיים, יוקצו למצוד אחר המחבלים המעורבים בפיגוע הירי", אמר גלנט. צה"ל החליט לתגבר שני גדודים נוספים לגזרת יהודה ושומרון ולהגביר את הבדיקות הביטחוניות בצירי התנועה אל העיר שכם וממנה. חטיבת הצנחנים וחטיבת גבעתי יתוגברו החל מיום ראשון ושני בהתאמה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערכת מצב בעקבות פיגוע הירי והפוגרום בחווארה. גלנט, יחד עם ראשי מערכת הביטחון, השתתפו בדיון עם נתניהו בנוגע לאירוע. בהערכת המצב השתתפו הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המל"ל, ראש אמ"ן, ראש אמ"ץ ומתאם פעולות הממשלה בשטחים.

גלנט הנחה את כלל כוחות הביטחון לפעול להרגעת השטח ולשמירה על החוק והסדר בגזרה. בחטיבת שומרון פועלים צה"ל, משטרת ישראל ופלוגות מג"ב. כוחות מתוגברים יגבירו את הבדיקות הביטחוניות בצירי התנועה אל העיר שכם וממנה. גדוד צפע של חטיבת הצנחנים (202) החל לתגבר את הביטחון השוטף, ואליו יצטרפו מחר לוחמי גדוד רותם של חטיבת גבעתי (435).

פיגוע הירי וההתפרעויות הותירו רבים מודאגים לגבי ביטחון ההתנחלויות והכבישים הישראלים. הממשלה תנסה למנוע הסלמה לצד מתן ביטחון לאוכלוסייה הישראלית באזור.

תאריך:  27/02/2023   |   עודכן:  27/02/2023
עידן יוסף
+ח"כ פוגל: רואה בעין יפה תוצאות ההתפרעות בחווארה
09:44 27/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חבר הכנסת ממפלגת עוצמה יהודית הדגיש כי הוא מעוניין שצה"ל ישיג מאזן אימה, אך צה"ל לא עושה זאת  ▪  "רואה בעין יפה מאוד את התוצאה של מה שהיה אתמול. בחווארה הבינו שיש פה מאזן אימה"  ▪  ראש האופוזיציה: ח"כ פוגל צריך ללכת לכלא על הסתה לטרור
עשרות מכוניות הוצתו [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+אשרינו שזכינו לראות נביא אמיתי בימינו
09:40 27/02/23  |  יונתן אורון   |   לרשימה המלאה
ישעיהו ליבוביץ' הוא נביא האמת של העת החדשה בישראל, הנביא של בית שלישי שניבא את החורבן (שנקווה שלא נגיע אליו)
לייבוביץ'. ידע מה הוא אומר [צילום: יעקב סהר/לע"מ]
+המפגש הביטחוני בעקבה הוא בזבוז זמן
08:25 27/02/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
המפגש הביטחוני בעקבה נועד לרצות את ארה"ב ומדינות ערב, ליו"ר הרש"פ מחמוד עבאס אין שום כוונה להתעמת עם קבוצות הטרור החמושות בצפון הגדה. צה"ל יצמצם לקראת רמדאן את פעילות המעצרים שלו בגדה, אבל הוא אינו יכול לסמוך על הרש"פ בכל הקשור למלחמה בטרור, הפיגוע הרצחני אתמול בעיירה חווארה הוא ההוכחה הטובה לכך
עקבה, ירדן [צילום: ראאד אדיילה/AP]
+גדוד שלישי יתגבר כוחות צה"ל בשומרון
08:08 27/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
צה"ל הודיע כי סיירת גבעתי נשלחה לתגבר את כוחות הצבא במרכז השומרון  ▪  מצטרפת לשני גדודי תגבור נוספים  ▪  גורמי ביטחון מותחים ביקורת: צה"ל והמשטרה לא נערכו להפגנת המתנחלים שהייתה צפויה
ביקורת בכוחות הביטחון על ההיערכות בחווארה [צילום: נאסר אישתיה, פלאש 90]
+באישור חריג: האחים יניב ייקברו זה לצד זה
02:24 27/02/23  |  עידן יוסף
באישור חריג, האחים הלל ויגל יניב ז"ל הי"ד ייקברו זה לצד זה בהר הרצל. משפחתם, פנתה באמצעות ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לשר הביטחון יואב גלנט בבקשה חריגה שיאפשר את קבורת האחים זה לצד זה בחלקה צבאית, והשר אישר.
+נתניהו: לא תהיה שום הקפאת בנייה
00:56 27/02/23  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש לדיווחים על סיכומים בירדן להקפאת הבנייה, וכתב כי "בניגוד לציוצים, הבנייה וההסדרה ביהודה ושומרון יימשכו בהתאם ללו״ז התכנון והבנייה המקורי, ללא שום שינוי. אין ולא תהיה שום הקפאה".
+עשרות מתיישבים עלו הלילה לאביתר
23:24 26/02/23  |  עידן יוסף
למאחז אביתר הגיעו הלילה עשרות מתיישבים להקים מחדש את היישוב בתגובה לפיגוע. איתן עלו גם חברי הכנסת צבי סוכות ולימור סון הר מלך, ממייסדי המקום. עשרות לוחמי מג"ב הגיעו לפנותם. בקבוצות וטסאפ פנימיות כתבו המתיישבים כי אין די לוחמים בשטח, וקראו לתגבור מצד חבריהם.

הלוויתם של הלל ויגל יניב שנרצחו בפיגוע תצא בשעה 10 בבוקר מבית הכנסת בהר ברכה לירושלים.
+אש הנקמה: בחווארה מדווחים על עשרות נפגעים
21:23 26/02/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מתיישבים יצאו לפוגרום ברכוש תושבי חווארה והציתו בתים, מכוניות ואף כבאיות פלשתיניות שאמורות לכבות את האש שמתפשטת  ▪  נתניהו קורא לא לקחת את החוק לידיים  ▪  גדול מילואים הוכנס לחווארה ובמסגדים קוראים לתגבור
בית בחווארה עולה באש [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+אברהם פלאי, שנפצע בפיגוע בירושלים, שב להכרה
21:07 26/02/23  |  עידן יוסף
אברהם פלאי, שנפצע בפיגוע בירושלים, שב להכרה אחרי שהיה מורדם ומונשם במשך שבועיים. הבוקר הוא פקח עיניים והתחיל לתקשר מעט עם הסביבה. בני המשפחה מבקשים להודות לעם ישראל על התפילות ומבקשים שימשיכו להתפלל עבורו עוד שיחלים במהרה (חדשות 12).
+הרמטכ"ל מקיים הערכת מצב בחטמ"ר שומרון
20:59 26/02/23  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי מקיים הערכת מצב בחטמ"ר שומרון בעקבות הפיגוע בחווארה.

בסיום הערכת מצב בראשות אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס, הוחלט להאיץ את בניית הצירים העוקפים סביב ישובי גב ההר, וכן לתגבר כוחות בצירים הקיימים. בנוסף יתבצע תגבור הגנתי בישובים והצמתים באזור השומרון וכן הבידוקים הביטחוניים סביב שכם יתוגברו גם כן.
+רגב הנחתה לקדם עבודות מסביב לשעון לסלילת עוקף חווארה
19:58 26/02/23  |  עידן יוסף
בעקבות הפיגוע בחווארה, הנחתה שרת התחבורה לקדם לאלתר את עבודות התשתית בעוקף חווארה. רגב דורשת שהצוותים יתוגברו והעבודות תתבצענה יום ולילה בליווי אבטחה ובתיאום עם צה"ל על-מנת לקצר משמעותית את משך הביצוע.
+השר סמוטריץ': לא תהיה הקפאת בנייה אפילו ליום אחד
18:37 26/02/23  |  איציק וולף
שר האוצר והשר במשרד הביטחון, בצלאל סמוטריץ', הודיע כי לא יאפשר להקפיא את הבנייה ביהודה ובשומרון אפילו ליום אחד. זאת, בעקבות פרסום ההבנות שהתקבלו בוועידה שהתקיימה היום בעקבה שבירדן.

"אין לי מושג על מה דיברו או לא דיברו בירדן. שמעתי על הוועידה המיותרת הזו מהתקשורת בדיוק כמוכם. אבל דבר אחד אני כן יודע: לא תהיה הקפאה של הבנייה והפיתוח בהתיישבות אפילו לא ליום אחד (זה בסמכותי)", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

עוד הוסיף כי צה"ל ימשיך לפעול לסיכול טרור בכל שטחי יו"ש ללא שום מגבלה וציין כי יוודא בקבינט שכך יהיה.
+הנשיא הרצוג: נרדוף ונשיג את המרצחים השפלים
18:27 26/02/23  |  איציק וולף
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הצהיר בעקבות פיגוע הירי הקטלני שארע בשומרון כי ישראל תתפוס את המחבלים שרצחו את האחים הלל ויגל יניב ז"ל.

"נרדוף ונשיג את המרצחים השפלים, ונחבק וננחם את משפחת יניב ומשפחת הר ברכה. תנחומיי הכנים שלוחים אליכם מעומק ליבי. יהי זכרם של הלל ויגל ברוך", אמר.
+הממשלה התחייבה להקפאת בנייה ביו"ש
18:21 26/02/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הוועידה המדינית-ביטחונית בעקבה הסתיימה בהסכמה של ישראל להקפיא קידום יחידות דיור חדשות ביו"ש בארבעה חודשים והקפאת אישור מאחזים נוספים בחצי שנה  ▪  הודגשה האפוטרופסות הירדנית על המקומות הקדושים
ראש המשלחת הישראלית, ראש המל"ל צחי הנגבי [צילום: עמית אלקיים COP]
+ראש הממשלה: התשובה לטרור - להלום בו בעוצמה ולחזק האחיזה בארצנו
17:38 26/02/23  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי הוא מבקש לשלוח תנחומים בשם כל אזרחי ישראל למשפחת יניב מהר ברכה על רציחתם של הלל מנחם ויגל-יעקב זכרונם לברכה.

"אנחנו פועלים נגד הטרור בכל האמצעים - בפעולות מבצעיות, בסיכול פיגועים, בחקיקת חוק גירוש משפחות מחבלים והיום בחוק עונש מוות למחבלים. התשובה שלנו לטרור היא להלום בטרור בעוצמה ולחזק את אחיזתנו בארצנו", אמר.
+שר הביטחון אישר תגבור כוחות צה"ל ביו"ש
17:37 26/02/23  |  איציק וולף
שר הביטחון, יואב גלנט, קיים דיון הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון, בעקבות פיגוע הירי הקשה בכביש חווארה.

גלנט, שביקר בסוף השבוע שעבר בגזרה שבה אירע הפיגוע, הנחה את כוחות הביטחון למקד את המאמצים המבצעיים והמודיעניים ללכידת המחבלים, תוך נקיטת כל פעולה נדרשת, כולל פעולות התקפיות למניעת פיגועים נוספים. שר הביטחון אישר תגבור של כוחות צה״ל ביו״ש, במטרה להרחיב את פעולות ההגנה על היישובים והצירים.
+השר סמוטריץ' עבר בחווארה דקות לפני הפיגוע; דורש כינוס הקבינט
16:53 26/02/23  |  איציק וולף
שר האוצר וחבר הקבינט מדיני ביטחוני, בצלאל סמוטריץ׳, קרא להחזיר מיד את המשלחת הישראלית מן השיחות עם הפלשתינים בעקבה שבירדן ודרש שישראל תתחיל לפעול בגישה של "בעל הבית השתגע". זאת, בעקבות הפיגוע שבו נרצחו האחים הלל ויגל יניב.

"אני עצמי עברתי שם דקות ספורות לפני הפיגוע, וכל יום עוברים שם אלפים רבים של יהודים בדרכים. כל יהודי הוא מטרה עבור אותם מחבלים צמאי דם. אני קורא לראש הממשלה להחזיר את המשלחת הישראלית מעקבה לאלתר. "רגיעה" תושג רק כאשר צה"ל יכה בערי הטרור ומחולליו ללא רחם, בטנקים ובמסוקים, באופן שישדר שבעל הבית השתגע ויוציא להם את החשק לפגוע בנו. נדרוש כינוס מיידי של הקבינט לקבלת החלטות", אמר.
+ח"כ טרופר: מול האויב והטרור נעמוד בערבות הדדית ובנחישות
16:51 26/02/23  |  איציק וולף
חבר הכנסת חילי טרופר אמר כי הלב נשבר עם משפחת יניב, שאיבדה שניים מבניה הלל ויגל זכרם לברכה, אשר נרצחו בפיגוע הנורא היום.

"תנחומים מעומק הלב למשפחתם ולקהילת הר ברכה. מול האויב והטרור נעמוד יחד בערבות הדדית ובנחישות. אני מבקש לחזק את ידי כוחות הביטחון במרדף אחר המחבל ובמאבקם מול הטרור", אמר.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוגבר הכוננות בגזרת ירושלים וברצועת עזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
ממשלת ישראל התחייבה להקפיא את הבנייה ביהודה ובשומרון בחודשים הקרובים במסגרת ההבנות שאליהן הגיעה בוועידה שהתקיימה היום (יום א', 26.2.23) בעקבה שבירדן.
26/02/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
שני הנרצחים בפיגוע הירי שאירע היום (יום א', 26.2.23) בכפר הפלשתיני חווארה שבמרכז השומרון הם האחים הלל ויגל יניב, צעירים בשנות ה-20 לחייהם מהיישוב הר ברכה. טרם נמסר מועד הלוויותיהם.
26/02/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
החשש האמריקני והאזורי ממעשי אלימות וטרור קשים במהלך חודש רמדאן הביא ליוזמה לכנס מפגש בהשתתפות הצדדים הנוגעים בדבר כדי לדון בדרכים למנוע זאת. ירדן הסכימה לארח את המפגש בעיר עקבה בהשתתפות נציגים של ארה"ב, הרש"פ, מצרים ירדן וישראל. גורם בכיר ברש"פ מסר כי יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס החליט כי נציגים בכירים של הרש"פ ישתתפו במפגש למרות הפעולה של צה"ל בעיר שכם שבה נהרגו 11 פלשתינים, חלקם מחבלים חמושים מקבוצת הטרור "גוב האריות".
המבצע המוצלח של צה"ל בעיר שכם ב-22 בפברואר שבמהלכו נהרגו 11 פלשתינים, 6 מהם חברי קבוצת הטרור "גוב האריות" הינו המבצע המוצלח השלישי במספר בתקופה האחרונה שבו מצליחים כוחות מיוחדים של צה"ל לחדור לעומק הערים הפלשתיניות ולחסל מחבלים שתכננו לבצע פיגועים ולצאת בשלום ללא שום פגיעה בכוחותינו.
חודש רמדאן הקדוש למוסלמים מתקרב ובארגוני הטרור מתכננים כבר כמה חודשים להפוך את החודש הזה לחודש אלים במיוחד נגד ישראל. מערכות ההסתה המשוכללות של הרש"פ, חמאס והג'יהאד האיסלאמי פועלות בחודשים האחרונים במרץ רב נגד ישראל כדי להגיע לשיאן בתקופת רמדאן.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il