עיריית רמת גן מבקשת (8.3.23) מבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות לעיריית בני ברק להעתיק מסוף תחבורה פיראטי הפועל ברחוב חזון אי"ש, אשר במרכזו עובר גבול השיפוט בין שני הערים. לטענתה, המסוף משמש את חברות התחבורה הציבורית דן, אגד,
נתיב אקספרס, מטרופולין,
סופרבוס ונסיעות נצרת.
לדברי עיריית רמת גן, פעילות המסוף מהווה סיכון לרכבים העוברים במקום, להולכי רגל ולמשתמשי התחבורה הציבורית, ומטרד לדיירים המתגוררים בסמוך. למרות שבכירים ב
משרד התחבורה הכירו בכך שיש להפסיק את פעילות המסוף ולהעבירו ממקומו, עיריית בני ברק אינה פועלת בנדון. היא גם מבקשת להורות למשרד התחבורה להנחות את שש החברות להעביר את תחנותיהן מן המסוף לנקודות אחרות, וכך גם לגבי עצירות ממושכות וחניית לילה.
לטענת עיריית רמת גן, עיריית בני ברק והעומד בראשה, אברהם רובינשטיין, מתעלמים מפניותיה הרבות ודוחים ללא כל הסבר פתרונות מוצעים למפגע זה. לדברי עיריית ר"ג, דומה כי עיריית ב"ב ממתינה לאישור תוכנית המתאר הכוללנית לעיר, הכוללת הקמת מסוף אוטובוסים ברחוב חזון אי"ש. אולם, תוכנית זו אמורה להתבצע רק בעוד 12 שנים ואין להשלים עם המתנה כה ממושכת.
עיריית רמת גן צירפה שתי חוות דעת, המצביעות על כך שתחנות האוטובוס ברחוב חזון אי"ש פועלות בניגוד לחוק ואינן כוללות כמעט אף אחד מהמאפיינים הנדרשים בכדי שהשטח יהווה מסוף תחבורה ציבורית. על-פי חוות הדעת, מדובר ב-20 קווים עירוניים ובין-עירוניים, המהווים מפגע לאורך הציר המפריד בין שתי הערים.
העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד שי גרנות, יהודה אילוק וקורל קורנבלום, וטרם הוגשו תגובות עיריית ב"ב, משרד התחבורה וחברות האוטובוסים.