רווחי רשת השיווק יוחננוף עלו במחצית הראשונה של השנה בשיעור של 11.9% ועמדו על 67.97 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח נקי של 60.74 מיליון שקל שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הנקי של ששת החודשים הראשונים מתוך ההכנסות עלה קלות ועמד על 3.4% לעומת 3.3% בתקופה המקבילה אשתקד.
לעומת זאת, הרווח הנקי של יוחננוף ברבעון השני של השנה ירד בשיעור של 4.7% ועמד על 35.12 מיליון שקל, לעומת 36.86 מיליון שקל ברבעון השני של 2022. ירידה נרשמה גם בשיעור הרווח הנקי מתוך ההכנסות ברבעון והוא עמד על 3.6% לעומת 3.9% ברבעון השני אשתקד.
הכנסות רשת יוחננוף בששת החודשים הראשונים של השנה עלו בשיעור של 7.4% ועמדו על 1.97 מיליארד שקל, לעומת 1.83 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ברבעון השני עלו בשיעור של 4.9% ועמדו על 985.2 מיליון שקל, לעומת 939.5 מיליון שקל ברבעון השני של 2022.
עיקר הגידול בהכנסות במחצית הראשונה של השנה נובע ממכירות בחנויות חדשות שנפתחו בסך של כ-100 מיליון שקל, מגידול במכירות חנויות קיימות בסך של כ-39 מיליון שקל ומגידול במכירות זול סטוק בסך של כ-6 מיליון שקל, בקיזוז
גידול בהסדרי קונסיגנציה בסך של כ-10 מיליון שקל.
עיקר הגידול במכירות ברבעון נובע ממכירות בחנויות חדשות שנפתחו בסך של כ-52 מיליון שקל ומגידול במכירות זול סטוק בסך של כ-4 מיליון שקל, בקיזוז קיטון במכירות חנויות קיימות בסך של כ-2.9 מיליון שקל אשר נובע מעיתוי חג הפסח, ומגידול בהסדרי קונסיגנציה בסך של כ-7 מיליון שקל.