|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
רחוב ברמלה [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

"ערבים עושים הכל כדי למרר את חיי יהודי רמלה"

תושבי רמלה מתריעים בוועדה לביטחון לאומי על מציאות חיים בלתי נסבלת: מקרים חוזרים ונשנים של ירי חי וזיקוקים בתוך השכונות, וכן התנכלות והשחתת רכוש של התושבים היהודים מצד שכניהם הערבים "הבית שלי נופץ והאנשים שעשו את זה מסתובבים בחצר ביתי, איש לא נעצר"
06/09/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

הוועדה לביטחון לאומי דנה (יום ד', 6.9.23) בבקשה לדיון מהיר בנושא "סוף שבוע של יריות ברמלה" של חברי הכנסת צבי סוכות, אריאל קלנר, יצחק פינדרוס, יבגני סובה, מתן כהנא, ארז מלול, לימור סון הר מלך ומשה טור פז. בדברי הסבר לבקשה נטען כי בתקופה האחרונה חלה עלייה מדאיגה וחמורה באירועי הירי בעיר רמלה, באופן המסכן ופוגע בחיי התושבים ובשגרת חייהם כאשר בסוף שבוע אחד נרשמו ארבעה אירועי ירי.
השיטור ואכיפת החוק בערים מעורבות באירועי שומר החומות ובעת שגרה / דוח מבקר המדינה

בפתח הדיון אמר יו"ר הוועדה, ח"כ צביקה פוגל: "רמלה היא עיר שנמצאת במגמת פיתוח ראויה לציון. אחד ממאפייניה הבולטים הוא הרכב התושבים המגוון. העיר ידעה בעבר מלחמות בין חמולות שהיו מוכרות בכל מדינת ישראל ומסתבר שבחודשים האחרונים חזר מתח הירי לעיר בצורה ששוברת את השגרה. מטרת הדיון היא להמליץ לגורמים הרלוונטיים על פעולות שיקטינו את הסיכון לחיי תושבי רמלה והסביבה. תפקיד הוועדה הוא לדאוג לביטחונם האישי של תושבי מדינת ישראל באשר הם ונעשה מה ביכולתנו כדי לעשות זאת".

ח"כ צבי ידידיה סוכות, מיוזמי הדיון: "לפני יומיים הגעתי לרמלה וביקרתי בביתו של תושב שבשבוע שעבר עבר מעין פוגרום. על שטח ציבורי הסמוך לביתו השתלטו בבנייה בלתי חוקית, ומשמיעים בו במכוון רעש מחריש אוזניים במטרה לגרום לו לעזוב. יש שם אנשים שעושים הכל כדי למרר את חייהם של התושבים היהודים ברמלה. כולל אלימות, הצקות, יצירת אווירה קשה מאוד ואיש לא אוכף את הדבר הזה. חתונות באמצע הרחוב, זיקוקים, ירי. כל זה קורה כל הזמן והתחושה של התושבים היא שאין מאמץ משמעותי לתפוס את כלי הנשק ולמגר את התופעה".

בהמשך הדיון סיפרו מספר תושבי העיר רמלה על המציאות היומיומית הקשה בעיר, הכוללת לדבריהם מקרים חוזרים ונשנים של ירי חי וזיקוקים בתוך השכונות, וכן התנכלות והשחתת רכוש של התושבים היהודים מצד שכניהם הערבים, ואף הציגו סרטונים והקלטות להמחשת הדברים. נעם גליק, שביתו נפגע לאחרונה סיפר: "כשעברנו לגור בבית הנוכחי ביקשתי ללחוץ את היד לשכן, והוא מיד אמר לי שלא יהיה לי שקט. מאז פינצ'רו לנו את הרכב פעמיים, שברו לנו את ידית הדלת כדי לא נוכל להיכנס לדירה. הגשתי תלונה במשטרה. בסוף השבוע שעבר היינו בחופשה מחוץ לבית. באמצע הלילה קיבלתי הודעה שמשהו קורה והגעתי למקום. גיליתי ששברו לנו את החלונות, עקרו סורגים, הפילו מזגנים מהגג. פגעו גם בבית הכנסת הסמוך. רכב של חבר שהגיע לראות מה קרה הושחת ונשבר כולו. המשטרה הייתה שם ועזבה והם המשיכו את הפוגרום. החצר שסמוכה לבית ובה קורים הדברים שייכת לעירייה, אבל במהלך השנים השתלטו עליה בבנייה בלתי חוקית ואיש לא אוכף את זה. רעייתו של נעם, הודיה גליק, הוסיפה: "הבית שלי נופץ והאנשים שעשו את זה מסתובבים בחצר ביתי, ממשיכים לצעוק לי ולאיים. איך אף אחד מהם לא עצור? התיק נסגר לפני יומיים".

אביטל רייכנר, תושבת העיר ויו"ר מנהלת שכונת עמישב ברמלה: "להיות אימא ברמלה זה להשכיב את הילדים לקולות מטחי ירי או זיקוקים. רגע אחרי שהרדמתי אותם אני שומעת קרבות ירי בשכונה. רק לאחרונה הלכתי ברחוב, יושבי רכב שעבר בסמוך ירו ממנו ואני נשכבתי על הרצפה. זו מציאות בלתי נסבלת. לא ייתכן שיש רק ארבע ניידות משטרה על כל רמלה, בית חולים אסף הרופא והמושבים ליד. צריך כוח משמעותי יותר של שוטרים וניידות. בנוסף, כל השכונה שלנו מלאה בפלישות לשטחים ובנייה בלתי חוקית וכשזה לא מטופל - כל השאר חוגג".

שרון משעל מפרקליטות המדינה אמרה: "בפרקליטות מחוז מרכז נפתחים מעל 4,000 תיקים בשנה ובשנה האחרונה עבירות נשק היוו 25% מהתיקים. אנחנו מגישים הרבה מאוד כתבי אישום על סחר בנשק, אחזקת נשק ואירועי ירי, אבל זה לא מספיק. אנחנו אומנם במצב חירום אבל הרף הראייתי לא יכול לרדת ומדובר בתיקים מורכבים. אין מספיק חוקרים ומעבדות מז"פ לא עומדות בעומס, גם אם עובדים סביב השעון. צריך הרבה יותר כוח אדם".

סנ"צ איתן עמר, משטרת ישראל: "המשטרה והפרקליטות בתוך החוויה וחשוב לנו לתת את הטיפול הטוב ביותר במה שיש לנו ואכן קיים מחסור חמור בכוח האדם. עם זאת, אחוזי הירי באירועים בחברה הערבית היום הם אפסיים ביחס ללפני 15-10 שנה. אנחנו מזהירים את בני המשפחה מראש שאם יהיה ירי יגיע כוח של המשטרה ויפזר את האירוע והיו גם מקרים של מעצרים במהלך חתונה. ברמלה ובלוד בחצי השנה האחרונה למעלה מ-90% ממקרי הירי הם במתחמים מסוימים". נצ"מ זיו שגיב, משטרת ישראל הוסיף: "בשנה שעברה נפתחו בעיר רמלה 79 תיקי תפיסת אמל"ח, ב-63 הוגש כתב אישום, וכ-70 תיקי ירי. השנה נפתחו מתחילת השנה עד סוף אוגוסט כבר קרוב ל-90 תיקי אמל"ח, מתוכם ב-34 כבר הוגש כתב אישום, ואנחנו צופים שנגיע ללמעלה מ-130 תיקים. זו עלייה של כמעט 70%. גם בלוד, בירושלים ובעכו נרשמת מגמה דומה במספר תיקי האמל"ח. ברמה הארצית מתחילת השנה בוצעו מעל 60 סיכולים של אירועי ירי, הוגשו 23 כתבי אישום, נעצרו 122 חשודים ונתפסו 1,758 פריטי אמל"ח. במבצע 'מסלול ירוק' שהחל בחודש אפריל הוגדרו 365 יעדי אדם - מתוכם 64 כבר נעצרו. בנוסף, מתחילת השנה תפסנו למעלה ממילארד ש"ח במסגרת הפעילות נגד הפשיעה".

ח"כ לימור סון הר מלך אמרה בהתייחס לדברים: "משמח לשמוע שיש התייחסות רצינית להפקרות בתחום הנשק במגזר הערבי. הרי אם היה יהודי שמחזיק נשק בלתי חוקי לא הייתה עוברת שעה והוא היה עצור. האפליה באכיפה ברורה". עם זאת, ביקשה ח"כ סון הר מלך מהמשטרה לחשוף מה היקף ההברחות ואחזקת הנשקים שאינם נתפסים: "אם הנתונים מראים שיש תפיסה של אלפי נשקים ואנחנו יודעים שיש עשרות ואולי מאות אלפים זה אומר שיש עוד דרך". עוד ביקשה חברת הכנסת את עמדתם של נציגי המשטרה ביחס לכניסת השב"כ לטיפול בתחום הנשק הבלתי חוקי והאלימות בחברה הערבית. נצ"מ זיו שגיב השיב: "יש מחיר לכניסת השב"כ לחקירות המשטרה, אנחנו לא בטוחים שאנחנו רוצים שהשב"כ יחליף את המשטרה, יש שיתופי פעולה במקרים מסוימים". ח"כ טלי גוטליב התייחסה גם היא לנושא ואמרה: "החלטה של מעורבות השב"כ היא של הממשלה. אין צורך פה בחקיקה. הממשלה צריכה להבין שזה צו שעה כי זה כמו טרור, בתוך מדינת ישראל. אני לא צריכה שיתערבו בחקירות המשטרה, היא יודעת את העבודה, אבל לשב"כ יש כלים אחרים להגיע לאדם ולמידע. צריך להפעיל שיקול דעת, להרחיב סמכויות ולהתוות מדיניות בעניין".

ח"כ עאידה תומא סולימאן ביקשה להעלות במסגרת הדיון את נושא לא קשור - טיפול הממשלה בתופעת האלימות בחברה הערבית. לדבריה: "מרחץ הדמים בחברה שלנו מחייב הכרזה של המדינה על מצב חירום. הגענו כבר ל-168 נרצחים מתחילת השנה וזאת מבלי לדבר על עוד מאות פצועים שיחיו כל חייהם עם נכויות כאלה ואחרות וילדים שחווים טראומות יום יום. הממשלה הזאת מתעלמת על מה שקורה באוכלוסייה הערבית. הם נהנים לראות אותנו מתבוססים בדמינו. מה שעומד על סדר יומה של משטרת ישראל זו החלטה פוליטית וכרגע הנושא הזה הוא לא באג'נדה של השר לביטחון לאומי. מה שבטוח הוא שביטחון לא קיבלנו - לא לאומי ולא אישי".

ח"כ לימור סון הר מלך, גם היא מיוזמי הדיון, השיבה לדברי ח"כ תומא סלימאן: "אי אפשר לדבר בשני קולות. להגיד שנורא ואיום שלא מטפלים בפשיעה אבל מצד שני כשמביאים חקיקה שתאפשר טיפול ואכיפה רצים ואומרים שזו גזענות ופאשיזם. אם יש נשק, צריך לקחת אותו ויש דרכים לעשות את זה. מי שנלחם במשטרה מונע את זה, זו צביעות איומה וזה לא יעבוד לכם". לאחר הדברים התפתח עימות חריף בין ח"כ תומא סוליאמן לבין ח"כ לימור סון הר מלך וח"כ צבי סוכות, בסיומו עזבה ח"כ תומא סלימאן את חדר הוועדה.


לסיכום הדיון אמר יו"ר הוועדה ח"כ צבי פוגל: "על אף כל הנאמר כאן, אני חושב שאנחנו בכיוונים טובים- רוח השר מפעמת והמשטרה מבצעת עבודה ראויה. אני מכיר את מגבלות כוח האדם והאמצעים ואני רואה את השיפור שחל גם בעבודה וגם בהישגים. נפעל בתקופה הקרובה לחיזוק המשטרה ואמליץ לשר ללכת לכיוון שבו כוח האדם בעיר נקבע על-פי האיומים ואתגרי המציאות שבה ולא לפי תקן אופי היישוב. אני מאוכזב שעיריית רמלה לא שלחה נציג לדיון, אנחנו נפעל לקידום של טיפול בבנייה בלתי חוקית בעיר ובהשתלטות על שטחים. בנוסף, אמליץ פעם נוספת למשרד לביטחון לאומי להציף יותר את עניין המצלמות והתאורה לעיר בטוחה וליישם את נוהל החתונות ברמה הארצית. נמצא את הדרך לחוקק ולהכניס גם את נושא הזיקוקים לארסנל הנשק ולתת מענה מספק גם לטיפול בנושא הזה".

תאריך:  06/09/2023   |   עודכן:  06/09/2023
עידן יוסף
+החקלאים נגד רמ"י: מונעים מאתנו לחבר אגודות לשיווק משותף
13:17 07/09/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ שוסטר: "לראות בעקרון השותפות כעקרון מכונן הרבה לפני שאלת הכדאיות הכלכלית"  ▪  נציג רשות התחרות צחי ברקוביץ': מאז 1959, יש פטור חקלאי שכן מאפשר להם להתאגד. הפטור בישראל הוא גורף ובלתי מסויג
ח"כ שוסטר. חיזוק הייצור המקומי - מטרה ענקית [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ועדת החוץ והביטחון קיימה דיון חסוי על הפעילות הצבאית ביו"ש
23:17 06/09/23  |  איציק וולף
עדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, קיימה היום (ד') דיון חסוי בו קיבלו חברי הוועדה עדכון מודיעיני-מבצעי, בדגש על גזרת יהודה ושומרון.

גורם בכיר במטה לביטחון לאומי עדכן את חברי הוועדה בהחלטות ובדירקטיבות של הדרג המדיני בעת הנוכחית.
+המשטרה חוקרת 29 תיקי איומים על ראשי רשויות
23:15 06/09/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יותר מ-50 ראשי רשויות הוגדרו כמאוימים מתחילת השנה ועד לספטמבר  ▪  12 ראשי רשויות מקבלים אבטחה מלאה ו-8 מועמדים מקבלים אבטחה חלקית מן המשטרה  ▪  ראש אח"מ: 70% ממשטרת ישראל מתעסקת בפשיעה במגזר הערבי ויותר מ-80% מהעשייה בלהב 433 על כל יחידותיה היא במגזר בכל הפרמטרים
ניצב בן שלום. מספר סיבות לאמוציות שמעוררות הבחירות [צילום: דוברות המשטרה]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריאל קלנר / Ariel  Kallner   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טור פז משה   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יבגני סובה / Yavgeni Sova   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ערבים עושים הכל כדי למרר את חיי יהודי רמלה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה, ניצב יגאל בן שלום, חשף כי המשטרה מטפלת כיום ב-29 תיקי חקירה הנוגעים לאיומים על ראשי רשויות. הוא אמר את הדברים (יום ד', 6.9.23) בדיון שקיימה הוועדה לביטחון לאומי בכנסת.
06/09/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ג', 5.9.23) לדיון ראשוני בנוסח המתוקן של הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 76) של חברי הכנסת ינון אזולאי, אוריאל בוסו, יוסף טייב, עופר כסיף, ישראל אייכלר, אופיר כץ, משה גפני ומיכאל מרדכי ביטון. הצעת החוק מבקשת לאפשר למנוי או לקבוצת מנויים להסכים להגביל או לחסום שירותים מסוימים, בהם חיוג למספרים מסוימים או לקבוצת מספרי טלפון. הצעת החוק קובעת גם הגבלת ניידות של מספר טלפון מתוך טווח מספרי טלפון ייעודיים (לדוגמה - "קומה כשרה"), וכן הגבלת ניידות של מספרים בין "קומה כשרה" אחת ל"קומה כשרה" אחרת, אך מאפשרת לעבור בין ספקים באותה הקומה.
06/09/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ג', 5.9.23) לדיון מעקב נוסף בנושא רפורמת צדק תחבורתי שמקדמת שרת התחבורה מירי רגב. גם הפעם, התעלם יו"ר הישיבה ח"כ דוד ביטן מיתר סעיפי הרפורמה, שחלקם בוטלו או נדחו למועד לא ידוע, והתמקד באוכלוסייה שכבר מקבלת 50% הנחה בתחבורה הציבורית - אזרחים ותיקים מגיל פרישה עד גיל 74, שלהם מבקש ביטן לגדיל את ההנחה ל-100%.
05/09/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הבריאות דנה (יום ב', 4.9.23) בפגיעה במבוטחי הביטוח הסיעודי של קופות החולים יו"ר הוועדה, ח"כ אוריאל בוסו, אמר כי לאור נתוני הלמ"ס והצפי לגידול במספר האזרחים הוותיקים בישראל עד שנת 2045 דרושים מאיתנו מחשבה ותכנון עתידי מעמיק בכל הנושא של הביטוח סיעודי. הוא ציין, כי לנוכח המשבר המסתמן בביטוח הסיעודי, רשות שוק ההון, הביטוח וחיסכון פרסמה טיוטה ובה צעדים לשינויים כדי ליצור איזון בקרנות הביטוח, עם זאת הועלו מנגד חששות כבדים מצד משרד הבריאות וארגוני העובדים מההשלכות הצפויות על המבוטחים וקופות החולים.
05/09/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הבריאות קיימה (יום ב', 4.9.23) דיון בנושא מצבן הפיננסי של קופות החולים. הדיון התבסס על דוח מסכם פעילות קופות החולים לשנת 2022 שפורסם לאחרונה על-ידי משרד הבריאות. על-פי הדוח, בסוף שנת 2022 היו קופות החולים בגירעון של 1.5 מיליארד שקל, זאת לאחר קבלת תמיכות מהמדינה בשווי של מעל 2 מיליארד שקל. עוד עולה מהדוח כי הצפי הוא שבשנת 2023 יגיעו הקופות לגירעון כפול של כ-3 מיליארד ש"ח לאחר התמיכות.
04/09/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il