כחלק מתנופת ההתחדשות שלה, יוצאת בזק זהב, חברת-בת של בזק, בקמפיין עיתונות ממוקד לחשיפת לוגו ותדמית חברה חדשים, בעקבות תהליך מיתוג מחדש שנמשך מזה מספר חודשים. הלוגו החדש של בזק זהב הוא חלק מתדמית קבוצת בזק, ובהתאם מכיל באלמנט ה-B של החברה האם.
אודי ויזנר, מנכ"ל בזק זהב, מוסר: "המיתוג החדש של בזק זהב נועד לשקף את השירותים החדשים של החברה למגזר העסקי בישראל, תוך ביטוי ההבטחה ללקוחותיה: הידוק הקשר בין עסקים באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות המיישמות תהליכים אלקטרוניים מקצה אל קצה".
קמפיין העיתונות יתמקד בעיתונות המקצועית והכלכלית, ויציג באמצעות טיזרים פרובוקטיביים את ההבטחה ללקוחות בזק זהב: יצירת קירבה בין עסקים, באמצעות בזק זהב המספקת את השירותים. ליווי תהליך המיתוג, עיצוב התדמית החדשה והקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום LEAD, המתמחה במיתוג ופרסום למגזר העסקי.
מיצובה החדש של בזק זהב יוצג בכנס הלקוחות של החברה, אשר יתקיים ביום 16 ביוני 2004 בשעה 9:00 בטראסק שבנמל ת"א בהנחיית שירה פליקס, כתבת ומגישה בערוץ 10, אותו יפתח אמנון דיק, מנכ"ל בזק.
אודות בזק זהב
בזק זהב מתמחה בשירותי קישוריות בין עסקית (B2B) במודל מיקור חוץ. בזק זהב, שהוקמה ב-1993, הינה שותפות בין בזק ומלם מערכות, ומעסיקה מעל 80 עובדים.
לחברה מעל 15,000 משתמשים עסקיים, וביניהם הגופים המובילים במדינה במגזרים הממשלתי, הפיננסי והביטחוני, וכן אלפי גופים מסחריים בינוניים וקטנים מהסקטור העסקי בישראל.
אתר הבית החדש של בזק זהב:
www.bezeq-zahav.co.il.