חברת פלייבוי העולמית אינה החברה היחידה שסבורה כי הלוגו החדש של חברת פלאפון דומה ללוגו שלה. גם רשת אופטיקה הלפרין בוחנת בימים אלה את הצעדים בהם תנקוט, בשל "הדימיון הרב", לטענתה, למותג הבית המוביל שלה - "פפרצ'י".
רשת אופטיקה הלפרין בוחנת סוגיה זו עם יועצה המשפטי - עו"ד יגאל כהן, ובתום בדיקה מעמיקה, תחליט על נקיטת צעדיה.
פפרצ'י - משקפי ראיה ושמש - הוא מותג הבית המוביל של רשת אופטיקה הלפרין. המותג הושק לראשונה בשנת 1998.
פלייבוי - שימוש שלא כחוק בסמל מסחרי?
אתמול נמסר, כי המחלקה המשפטית של פלייבוי העולמית בודקת את הדימיון בין הלוגו החדש של פלאפון ללוגו של פלייבוי. סמל פלייבוי המוכר - השפן [ראו תמונה], נחשב לאחד המותגים המוכרים ביותר בעולם.
בדיקת היועצים המשפטיים של פלייבוי תארך כשבוע, אז יחליטו בחברה האם הדימיון בין שני הלוגואים, לטענתם, מאפשר נקיטת צעדים משפטיים בשל שימוש שלא כחוק בסמל מסחרי.
מפלאפון נמסר, כי הלוגו החדש הינו מקורי ועוצב על-ידי המעצב פיליפ בולקיה באופן ייחודי עבור פלאפון. אין ולא היתה השראה של מותגים אחרים בעיצוב לוגו זה.