|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
[צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת]
סמוטריץ' ואלקין סיכמו:

תוספת עשרות מיליוני שקלים עוד השנה לתקציבי ההסברה

משרד החוץ יקבל עוד 10 מיליון ש"ח עד לטובת פעילות הסברה עד לסוף השנה משרד התפוצות יקבל תוספת תקציבית של 20 מיליון ש"ח מערך ההסברה הלאומי יקבל תוספת משמעותית של עשרות מיליוני ש״ח
26/11/2023  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

בעקבות סיכום בין שר האוצר, בצלאל סמוטריץ׳ ליו״ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה בוועדת חוץ וביטחון, ח״כ זאב אלקין, דיווח (יום א', 26.11.23) יו״ר הוועדה בדיון בנושא תקצוב ההסברה על תקציב נוסף שיופנה לטובת ההסברה של מדינת ישראל עוד בשנת תקציב הנוכחית 2023.

יו"ר הוועדה ח"כ אלקין, הודיע היום כי לאחר שיג ושיח עם משרד האוצר הוחלט כי מערך ההסברה הלאומי יקבל תוספת משמעותית של עשרות מיליוני ש״ח עבור קידום קמפיינים ופעילות הסברתית במהלך התקופה הקרובה עד סוף שנת 2023. בנוסף הוחלט כי משרד החוץ יקבל עוד 10 מיליון ש"ח עד לטובת פעילות הסברה עד לסוף השנה, וכי משרד התפוצות יקבל תוספת תקציבית של 20 מיליון ש"ח.

כמו-כן יוכפל גובה הסיוע המקסימלי לארגונים אזרחיים בתחום ההסברה במסלול שלא דורש מהם השתתפות במימון. כל התקציבים הנדרשים יוקצו מיד עבור המשך פעילות ההסברה הישראלית עוד בשנת תקציב 2023.

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ׳: חזית ההסברה היא חזית חשובה שתומכת את המלחמה הצודקת הזו וההסברה מאפשרת לעולם להבין מול מי ניצבת מדינת ישראל ולראות בעיניים את מעשיו של דאעש-חמאס, ההסברה הישראלית מאפשרת לעולם לשמוע ולהבין את הנחיצות של השמדת הרוע והיא נחוצה להמשך המלחמה ולווידוא הניצחון. ההחלטה לחיזוק של עשרות מיליוני שקלים לחזית ההסברה האזרחית היא החלטה חשוב דחופה וצודקת והתקצוב הנוסף יקרה כבר ב-2023."

יו״ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה, ח״כ זאב אלקין: הסכומים שהוקצו עד כה לנושא ההסברה היו לא מספקים בכלל ולא איפשרו למדינת ישראל להשיג את היעדים. אני שמח שבעקבות הדיונים שהתקיימו בוועדה ועם שר האוצר הוחלט להקצות תוספת משמעותית לתחום ההסברה עוד במסגרת תקציב 2023 ובמיוחד להגדיל דרמטית את הסיוע לארגונים אזרחיים שפועלים בתחום ההסברה מאז 7 באוקטובר, במיוחד בעולם הרשתות החברתיות, בנחישות מעוררת כבוד."

ח"כ צבי סוכות ביקש לציין בדיון בוועדה כי: "יש נושא הסברתי שלא מטופל וזה קמפיין על אלימות מתנחלים שמבוסס על בצלם ויש דין ולצערי הדבר הזה תופס. מדובר בנתונים שקריים והדבר הזה עושה נזק למדינת ישראל. אנחנו שומעים את נשיא ארה"ב מדבר על זה כל פעם, ומדינת ישראל הרשמית לצערי לא נמצאת באירוע הזה".

תאריך:  26/11/2023   |   עודכן:  26/11/2023
מירב ארד
+הרצוג על הודעת ראש ממשלת אירלנד: "לא מתקבלת על הדעת"
01:02 27/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש ממשלת אירלנד שוב לא התייחס לחטיפתה של אמילי הנד בידי חמאס  ▪  נשיא המדינה תקף את התנהלותו: "צביעות וסטנדרט כפול"  ▪  קרא למדינות האיחוד האירופי להכיר בחטיפה ולהוקיע את חמאס
יצחק הרצוג ופרנק-ואלטר שטיינמאייר [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]
+הביטוח הלאומי: תמיכה נרחבת לחטופים ולמשפחות בזמן מלחמה
00:20 27/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפני הגעת החטוף, המשפחות זכאיות לסיוע חודשי בסכומים של 90,000 ש"ח לרבעון, יחד עם מענקים ייחודיים של 21,000 ש"ח לילדים ואחים  ▪  לאחר החזרת החטוף, המשפחות נותרות עם מענקים רבעוניים ותמיכה בטיפולי בריאות הנפש  ▪  השבים יקבלו מענק ציוד ראשוני של 10,000 ש"ח, תשלומים חודשיים של כ-1,350 ש"ח, כיסוי כנפגעי פעולות איבה עם טיפול רפואי מלא וליווי סוציאלי
אילוסטרציה [canva]
+נתניהו: הפסקת האש - רק תמורת עשרה חטופים ביום
23:17 26/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ביידן ונתניהו שוחחו הערב בסוגיית הארכת הפסקת האש  ▪  האמריקנים, הקטרים והמצרים לוחצים על הצדדים להאריך את הפסקת האש  ▪  כדי לממש את האופציה החמאס יצטרך לשחרר מחר 11 חטופים
חיילת משחקת עם נווה שהם ששוחרר אתמול [צילום: תקשורת רה"מ]
+הפנים והשמות
22:33 26/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רשימת החטופים שהוחזרו ארצה: אביגיל עידן (4), הגר ברודץ' (39), עפרי ברודץ' (10), יובל ברודץ' (8), אוריה ברודץ' (4.5), חן גולדשטיין אלמוג (48), אגם גולדשטיין אלמוג (17), גל גולדשטיין אלמוג (11), טל גולדשטיין אלמוג (8), דפנה אליקים (15), אלה אליקים (8), אביבה סיגל (62), אלמה אברהם (84) ורוני קריבוי (25)
חזרו לארץ [צילום: מן הטלוויזיה]
+"נדרש נס": ספר תורה רביעי לשלום החטופים
21:50 26/11/23  |  עידן יוסף
במעמד בהשתתפות בני משפחות החטופים, הסתיימה (א') בכיכר החטופים כתיבת ספר תורה רביעי מתוך 240 ספרי תורה שצפויים להיכתב בתקופה הקרובה: ספר לכל חטוף וחטופה.

כתיבת ספרי התורה במסגרת מיזם 'מאפילה לאורה', בהובלת הרב שמואל הרמן, ראש כולל שוטנשטיין בירושלים ומיוזמי מיזם 'מאפילה לאורה'.
[צילום: מטה המשפחות]
+צפו: המפגש הראשון בין מיה רגב לאמה מירית
20:34 26/11/23  |  עידן יוסף
מטה המשפחות מפרסם תיעוד מהמפגש בין מיה רגב ששוחררה מן השבי במוצאי השבת לאמה מירית.

משפחת רגב מסרה כי "זו שעה מורכבת וכעת אנחנו בתהליכים הנדרשים בתחומים השונים כדי לאפשר את ההתאקלמות המיטבית והרפואה השלמה של מיה. אנו זקוקים לזמן מה כדי לתת מענה מדויק לצרכים השונים, ולהבין את מצבנו הנוכחי.

"היום, שעות בודדות לאחר השחרור של מיה שלנו, אנחנו חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני. איתי עדיין חטוף ואנחנו נמצאים בחזית המאבק לאחד את המשפחה ומייחלים לחזרתו הביתה בהקדם". במשפחה מבקשים מהציבור להתפלל להשבתו.
+ביידן על שחרור אביגיל עידן: "אי אפשר לדמיין מה עבר עליה"
20:14 26/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נשיא ארה"ב: לא נשקוט עד שאחרון החטופים יחזור"  ▪  אביגיל תתאחד עם אחיה שנותרו יתומים לאחר הטבח  ▪  ב-7 באוקטובר ברחה לבית משפחת ברודץ בכפר עזה, לאחר שהוריה רועי וסמדר נרצחו, ונחטפה יחד עם ארבעה מבני המשפחה
ג'ו ביידן [צילום: סטפני סקארברו/AP]
+סי"צ: חמאס מסכימה להאריך את ההודנה בימים אחדים
19:56 26/11/23  |  עידן יוסף
סוכנות הידיעות הצרפתית מפי מקור מקורב לחמאס: חמאס מסכימה להאריך את ההודנה בפרק זמן של יומיים עד ארבעה ימים.
+יחידות מובחרות מלוות את בעלי האזרחות הזרה בשטח ישראל
19:52 26/11/23  |  עידן יוסף
יחידה מובחרת של צה״ל וכוח של שב״כ מלווים כעת בשטח ישראל את ארבעת החטופים בהם אזרח ישראלי ושלושה בעלי אזרחות זרה הנמצאים במעבר כרם שלום. השבים ארצה יועברו באופן מוסק ישירות לבתי החולים.
+12 מן החטופים נמצאים בדרכם לבסיס חצרים
19:25 26/11/23  |  עידן יוסף
בשעה זו נמצאים בדרכם לבסיס חצרים 12 מהחטופים השבים ארצה, משם ימריאו לאחר הערכה ראשונית של מצבם הרפואי לבתי החולים ויתאחדו עם בני משפחותיהם.

במקביל, לפני זמן קצר העבירו נציגי הצלב האדום דרך מעבר רפיח למצרים ארבעה חטופים, בהם חטוף ישראלי ושלושה חטופים בעלי אזרחות זרה. נציגי צה״ל מלווים את משפחותיהם בבתי החולים ומעבירים להם עידכונים שוטפים.
+הרמטכ"ל אישר תוכניות להמשך הלחימה בסיום הפסקת האש
18:50 26/11/23  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי קיים (א') הערכת מצב בפיקוד הדרום ואישר תוכניות להמשך הלחימה בסיום הפסקת האש יחד עם מפקד פיקוד הדרום.
[צילום: דובר צה''ל]
+גלנט: הרגנו יותר מ-100 מחבלי חיזבאללה; הארגון נסוג לאחור מהחזית
18:46 26/11/23  |  עידן יוסף
שר הביטחון יואב גלנט בהתבטאות חריגה בסיור בגבול הצפון, חושף את ההישגים הישראליים מול חיזבאללה מתחילת המלחמה: "הרגנו יותר מ-100 מחבלי חיזבאללה, השמדנו עשרות רבות של עמדות תצפית, מחסנים, בונקרים ומפקדות והסגנו את כוחות חיזבאללה מגזרת החזית אחורה - אל עומק השטח. החיבור של כל ההישגים האלה יתורגם למצב שונה, שיאפשר בהמשך את חזרתם של התושבים בתנאים אחרים לגמרי" (גלי צה"ל).
+אחת החטופות פונתה במצב קשה לבית חולים
18:37 26/11/23  |  עידן יוסף
החטופה אלמה אברהם בת ה-84 פונתה במסוק במצב קשה לבית חולים (כאן חדשות).
+הודעת הממשלה: אין לך מצוה גדולה כפדיון שבויים
18:29 26/11/23  |  עידן יוסף
משרד ראש הממשלה: "ממשלת ישראל מחבקת את שבעה עשר החטופים השבים ארצה, ארבעה עשר אזרחינו ושלושה אזרחים זרים, ששבו היום לשטח ישראל. משפחותיהם עודכנו על ידי הגורמים הממונים כי הם בדרכם ארצה. ממשלת ישראל מחויבת להשבת כל החטופים והנעדרים. הממשלה יחד עם כל גורמי הביטחון תלווה אותם ואת משפחותיהם. "אין לך מצוה גדולה כפדיון שבויים" (הרמב"ם).
+המחוזי: תמיכה בחמאס ובטרור מחייבת מעצר עד תום ההליכים
18:23 26/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דחה את ערעורו של נאשם בשבעה פרסומי הסתה ברשתות החברתיות: פרסומים כאלו כיום יוצרים מסוכנות "ברורה, גבוהה ומיוחדת"
המסוכנות קשורה למציאות ולנסיבות [צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90]
+רוסיה חשפה את שמו של האזרח הישראלי שישוחרר
18:13 26/11/23  |  עידן יוסף
האזרח הרוסי ששוחרר הוא רון קריבוי. כך מסרה דוברת משרד החוץ הרוסי. הוא מועבר דרך מעבר רפיח יחד עם שלושת הנתינים התאילנדים.
+הוסר האיפול: ראש הממשלה ביקר בעזה בזמן הפסקת האש
17:55 26/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו ברצועת עזה: ״אנחנו ממשיכים עד הסוף - עד הניצחון. שום דבר לא יעצור אותנו. עם ישראל חי״  ▪  לראש הממשלה התלוו ראש הסגל צחי ברוורמן, ראש המל"ל צחי הנגבי, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל וסגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם
נתניהו. חבוש קסדה [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]
+17 חטופים הועברו לידי צה"ל; רובם כנראה הוחזקו בצפון הרצועה
17:40 26/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
14 ישראלים, בהם 9 ילדים, 4 נשים, בחור ו-3 תאילנדים שוחררו מהשבי  ▪  המשוחררים: ארבעת בני משפחת ברודץ', ארבעת בני משפחת גולדשטיין-אלמוג, שני בני משפחת אליקים, אביגיל עידן, אלמה אברהם, אביבה אדריאן סיגל ורון קריבוי  ▪  משפחות החטופים התבקשו להגיע לבתי החולים לפגוש את יקיריהן
החטופים שחוזרים [צילום: חדשות 12]
+ראש ממשלת קטר: אביגיל עידן כנראה תשוחרר היום
17:05 26/11/23  |  עידן יוסף
ראש ממשלת קטר לרשת CBS: אביגיל עידן כנראה תשוחרר היום. לעידן יש אזרחות אמריקנית וביידן הטיל את כובד משקלו כדי להביא לשחרורה של הילדה.
+יאיר רותם: הפרדת הילה מאמה - הפרה בוטה של ההסכם
16:46 26/11/23  |  עידן יוסף
יאיר רותם, דודה של הילה רותם שושני מצד אמה, אמר כי חזרתה של הילה השבי ללא אמה היא הפרה בוטה של ההסכם. הוא דרש להחזיר את רעיה מהשבי כעת. בהסתמך על ביפורה של הילה, הוא אמר כי עד לפני יומיים היה מצבה של האם תקין עד שהופרדה מבתה.

לדבריו, מחר ימלאו 13 להילה ואמה הבטיחה לה בשבי כי תכין לה ליום ההולדת את עוגת הבסקוויטים שהיא הכי אוהבת. יאיר רותם דורש מהחמאס להחזיר את רעיה רותם הביתה.
+סוריה: הדי פיצוצים נשמעו בשמי דמשק
16:33 26/11/23  |  עידן יוסף
הדי פיצוצים נשמעו בשמי דמשק. בסוריה אומרים כי מדובר בתקיפה ישראלית, ככל הנראה על שדה התעופה הבינלאומי בדמשק. אין זו הפעם הראשונה שנמל תעופה זה מותקף.
+חמאס הודיע: שוחרר בעל אזרחות רוסית
16:30 26/11/23  |  עידן יוסף
סוכנות ידיעות רוסית פרסמה שהחטוף הועבר לידי הצלב האדום.
+משפחות החטופים דורשות להיפגש עם המתווך הקטארי שהגיע לישראל
15:52 26/11/23  |  מירב ארד
משפחות החטופים, יחד עם המחלקה הדיפלומטית במטה המשפחות, פנו |(יום א') במכתב דחוף למשלחת הקטארית שהגיעה אתמול לארץ, בבקשה לקיים פגישה דחופה עוד היום עם נציגי המשפחות וראשי המחלקה הדיפלומטית של המטה. בפניה אל המשלחת הקטארית מבקשים הדיפלומטים בדימוס להדגיש את הדחיפות בפעילות של קטאר לשחרור החטופים לאלתר.


+דיווח: חמושים תקפו מיכלית נפט מול חופי תימן
15:34 26/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי הדיווח הותקפה מכלית נפט בבעלות החברה Zodiac Maritime במפרץ עדן סמוך לתימן  ▪  המכלית ה"קשורה לחברה ישראלית" נתפסה והוחרמה
ארכיון [צילום: AP]
+חתימה אישית
14:45 26/11/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

על הגבול [צילום: איל מרגולין]
+בטרם כניסת ההפוגה: חוסלו חמישה מפקדים בכירים בחמאס
14:40 26/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אחמד ע'נדור, שימש כמפקד חטיבת צפון רצועת עזה בארגון הטרור חמאס  ▪  אימן ציאם, שימש כראש מערך התמ"ס בארגון הטרור חמאס כ-15 שנים  ▪  ואאל רג'ב, סגן מפקד חטיבת צפון רצועת עזה בארגון הטרור  ▪  פארסן ח'ליפה, בכיר במטה הגדה של חמאס  ▪  ראפת סלמאן, ראש מערך הסיוע הקרבי בצפון רצועת עזה
בכירי החמאס שחוסלו ברצועה [צילום: דובר צה"ל]
+"בוקר טוב עזה"
14:36 26/11/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
מלחמת עזה נתמכת על-ידי הציבור הרחב בשל המטרה שלו להביס את החמאס ולהביא סוף-סוף שקט לישובים הקרובים לרצועה. אבל מתברר שהוא יודע כמעט כלום על האוכלוסייה של אותה רצועה לפני המלחמה
לא רואים ולא שומעים [צילום: מג'ד מוחמד/AP]
+ועדת החוץ והביטחון קיבלה סקירה מקיפה מפי בכיר באגף מבצעים
14:32 26/11/23  |  מירב ארד
ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, סיימה לפני זמן קצר (יום א') דיון ובו קיבלה סקירה מקיפה מפי בכיר באגף מבצעים.
+שב"ס נערך מבצעית לביצוע הפעימה השלישית
14:02 26/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במהלך שעות הבוקר קיבל לידיו הארגון רשימת משוחררים נוספת של אסירים שישוחררו מבתי הסוהר  ▪  לרצועה יכנסו היום 200 משאיות סיוע הומניטרי  ▪  הצלב האדום: אין אינדיקציה לכך שלא יהיה שחרור היום  ▪  9 ילדים ברשימת 13 החטופים שאמורים לחזור
רב גונדר קטי פרי בהכנות לשחרור אסירים [צילום: דוברות שב״ס]
+גנץ על האזהרה שקיבל ראש אמ"ן לפני המתקפה: יהיה זמן לתחקירים, עכשיו נלחמים ומנצחים
13:48 26/11/23  |  מירב ארד
יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ הגיב לפרסום על האזהרה שקיבל ראש אמ"ן לפני מתקפת חמאס: "ראש אמ״ן, כמו גם הרמטכ״ל, ראש השב״כ, ראש המוסד ושאר ראשי הזרועות ואנשיהם - עסוקים כל כולם בניהול הלחימה ובהשגת מודיעין קריטי למטרות המלחמה. הוא וכל פקודיו קריטיים לניצחון במלחמה, ולהם ולו יש גיבוי מלא. יהיה זמן לביקורת, יהיה זמן לתחקירים, עכשיו נלחמים ומנצחים."
+פער בין-דורי ביחסם של יהודי ארה"ב לישראל
13:34 26/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רות מרכוס, בעלת טור בוושינגטון פוסט, מתארת את חילוקי הדעות בינה לבין בנותיה  ▪  יש משפחות בהן 7 באוקטובר הגביר את התמיכה בישראל, אך מרכוס חוששת שמה שמתרחש אצלה הוא האופייני יותר
עצרת התמיכה של יהודי ארה"ב בישראל [צילום: ז'קלין מרטין, AP]
+תיעוד וקולות קשר מהחזרתו של אוהד מונדר
13:23 26/11/23  |  אורי מילשטיין
תיעוד וקולות הקשר מהחזרתו של אוהד מונדר, ששב ארצה ביום שישי, ה-24 בנובמבר, במהלך טיסה במסוק חיל-האוויר.
+פנייה לגיורא איילנד (ב')
13:20 26/11/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מצער אותי, שבימים עכורים אלו יהודי, שכל חייו תרם רבות לביטחונה של המדינה היקרה שלנו, מעלה הצעה, בה הוא מבקש לגרום למגיפות ברצועת עזה
פוגעת גם בילדים [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+"הכלב סימן לי פה, לכו אחורה!"
12:36 26/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במהלך הלחימה ברצועה השתתפו כמאה כלבים שסייעו בין היתר באיתור גופותיהן של החטופות יהודית וייס ונועה מרציאנו ז"ל
[צילום: דובר צה"ל]
+מזכיר המדינה האמריקני בלינקן יגיע לביקור נוסף בישראל
12:26 26/11/23  |  מירב ארד
מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, שנמצא בכנס של ברית נאט"ו עד יום רביעי, צפוי לבקר בישראל לקראת סוף השבוע.
+הוי, הפטפטת, החיים והמוות ביד הלשון
11:53 26/11/23  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה ושר הביטחון, ובעקבותיהם לעתים גם הרמטכ"ל ודובר צה"ל, עוסקים כל העת באיומים על אויבינו ובו בזמן מתהדרים בכוחו של צבאנו  ▪  הטעם לדברת זו בימינו אינו ברור
נתניהו, גלנט וגנץ. [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+5 מיליון שקלים נתפסו מתחילת הכניסה הקרקעית לעזה
11:44 26/11/23  |  מירב ארד
היחידה לפינוי שלל (יחפ״ש) של אגף הטכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה״ל, החרימה 5 מיליון שקלים, שנתפסו מתחילת הכניסה הקרקעית לעזה, בין היתר במעוזי חמאס ובבתים של מבוקשים, בהם הייתה פעילות של חמאס. בנוסף אותר כסף עיראקי, דינר ירדני ודולרים. הכסף הועבר לאגף הכספים במשרד הביטחון. הכסף, הועבר בימים האחרונים לאגף הכספים במשרד הביטחון, נספר ויופקד בקופת המדינה.

+עסקה מתבקשת והכרחית
11:32 26/11/23  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
כשמכסחים דשא עושים זאת כדי שיגדל מחדש. אם רוצים לעקור, מייבשים אותו לחלוטין  ▪  מה שנתניהו עשה הוא בדיוק ההפך מייבוש
מייבשים לחלוטין [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+מחנה הפליטים ג'נין: חוסלו 5 מחבלים, נעצרו 21 מבוקשים
11:23 26/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בתום סריקות נרחבות אותרו והוחרמו שני נשקים, תחמושת רבה, מטענים, ציוד צבאי ושני חמ"לי תצפית שעקבו אחר כוחותנו  ▪  נעצר אסאמה עיסא מחמד בני פדל, החשוד בביצוע פיגוע הירי בחווארה
[צילום: דובר צה"ל]
+הרמטכ"ל למפקדים: "עם השלמת עסקת החטופים - נשוב להילחם בנחישות"
10:57 26/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
פנה לחיילי צה"ל ומפקדיו וכתב: "הצלחנו ליצור תנאים למתווה המדיני לשחרור ראשון של ילדים ואימהות"  ▪  הוסיף: "עם השלמת המהלך נשוב להילחם במלוא הנחישות, להמשך שחרור החטופים ועד לפירוקו של חמאס"
[צילום: דובר צה"ל]
+התמשכות המלחמה תפגע משמעותיות בענף הנדל"ן
10:45 26/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אזורים אשר רשמה ירידה ברווחים, צופה עלייה בביקושים ובמחירים בטווח הבינוני  ▪  ישראל-קנדה אשר עברה להפסד, מדווחת על ירידה ניכרת בביקוש לדיור מאז פרוץ המלחמה
[צילום: בינג AI]
+הרהורים נוגים על ניצחון
10:43 26/11/23  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
ניצחון ישראלי ברור הוא החלפת הגורם המנהל ברצועה והסרת האיום הביטחוני מאזור זה על כלל אזרחי ויישובי ישראל
שרידות שלטונית [צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90]
+לומר את האמת
10:16 26/11/23  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה
זוהי עסקה גרועה שנשלם עליה מחיר יקר  ▪  אבל גם ביודעי את כל המחירים שנשלם, מדובר בהכרח בל יגונה משום שמדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל הפקירו זקנים, נשים, ילדים וטף לידי השטן החמאסי
הופקרו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+הפעימה השלישית: גם היום ישוחררו 13 חטופים
10:03 26/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ישראל קיבלה את רשימת המשוחררים והמשפחות עודכנו  ▪  7 זרים נוספים צפויים להשתחרר  ▪  בקטר מדווחים כי 39 מחבלים ישוחררו היום מהכלא הישראלי ומקווים להארכת הספקת האש  ▪  עד כה שוחררו 41 חטופים משבי חמאס
מצפים לכולם שיחזרו הבייתה [צילום: גיל יערי/פלאש 90]
+לראות בחושך
10:02 26/11/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
צ'יף אינדיאני משבט הצ'רוֹקי אומר לנכדו "בני - בכול אחד מאיתנו יש קרב בין שני זאבים. אחד הוא רע ומה שקשור ברוע והשני הוא טוב ומטיב"
שני זאבים [צילום: ליונל סירונאו/AP]
+פתאל: אכסון המפונים מביא לתפוסה גבוהה מאשתקד
09:12 26/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
46 מתוך 48 מלונות הקבוצה בארץ קלטו מפונים  ▪  מאחר שרוב הפעילות היא בחו"ל, בשלב זה אין למלחמה השפעה מהותית על פתאל  ▪  עברה לרווח של 48.6 מיליון שקל בינואר-ספטמבר
מלון של הרשת בספרד [צילום: פתאל]
+ר"מ אירלנד על שחרור אמילי הנד: "ילדה תמימה שאבדה"
09:10 26/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ליאו ורדקר בירך על שובה של אמילי הנד, בעלת האזרחות אירית, אך לא ציין בציוץ כי היא נחטפה על-ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר: "מדובר בילדה תמימה שהלכה לאיבוד, וכעת נמצאה והוחזרה למשפחתה"  ▪  שגרירת אירלנד בישראל זומנה לשיחת נזיפה
אמילי הנד עם אביה לאחר שובה משבי חמאס [צילום: דובר צה''ל]
+בכינו בלילה
08:45 26/11/23  |  יאיר לפיד   |   לרשימה המלאה
זה לא עוזר שאנחנו סוגרים את הדלת כשאנחנו רבים, זה לא עוזר שאנחנו אומרים להם שהכל יהיה בסדר אם אנחנו לא מאמינים בזה. הם מרגישים  ▪  אנחנו חייבים לך מדינה שבה אנשים לא שונאים זה את זה  ▪  אנחנו חייבים לך להיות טובים יותר אחד לשני
חייבים להם [צילום: פטימה שרביר/AP]
+הנדון: הערות על המצב - 2
08:22 26/11/23  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
מהלך הפתיחה של מלחמת שמחת תורה יכול לחזור על עצמו  ▪  על ישראל להפנים שהטירוף המשיחי של האוסלואידים, והקונספציה השקרית אשר ליוותה את תהליך הדמים של אוסלו, אסור שישלטו בחיינ
סמוטריץ'. עליו להתפטר [צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]
+נעצר החשוד בפיגוע הרצח הכפול בחווארה
08:21 26/11/23  |  מירב ארד
בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל הלילה במחנה הפליטים בג'נין נעצר על ידי לוחמי מילואים אסאמה בני פדל, במוצאו מהכפר עקרבה הסמוך לשכם. אסאמה חשוד כמי שביצע את פיגוע הרצח הכפול בחווארה באוגוסט 2023 שבו נרצחו סייאלס-שי ניגרקר ובנו אביעד ניר ז"ל. אסאמה נעצר חמוש בדירת מבוקשים במחנה הפליטים ג'נין. אסאמה הועבר להמשך חקירה בשב"כ. המבצע במחנה ג׳נין נמשך גם בשעה זו.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוספת עשרות מיליוני שקלים עוד השנה לתקציבי ההסברה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי פנה לחיילי צה"ל ומפקדיו והתחייב כי כוחות הביטחון ימשיכו להילחם בתום ההפוגה עד לחיסול החמאס והמשך שחרור חטופים.
26/11/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
מלחמת חרבות ברזל אינה משפיעה כרגע בצורה מהותית על פעילות חברות הנדל"ן הגדולות, אך התמשכותה עלולה לפגוע בהן בשורה של כיוונים. כך אומרות (יום א', 26.11.23) חברות אזורים וישראל-קנדה עם פרסום דוחותיהן לרבעון השלישי.
26/11/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
הלחלוחית בקצה העין למראה בואם של החטופים הביתה היא ההוכחה הטובה לאתוס והנרטיב היהודי והישראלי ביחס לחיי אדם. הדרך להשלמת המבצע להשבתם של כל החטופים היא כנראה עוד ארוכה, אבל תקווה בלב יש תמיד. ואחרי זה, צריך לשאול ביושר האם זו תמונת ניצחון ישראלית, כזו שיכולה להחזיר לא רק את החטופים אל המולדת, אלא גם את הביטחון האישי של כל אחד ואחת מאיתנו לאחר אותה שבת שחורה? האם יש בה, בתמונת החיבוקים המהולים בבכי מעורב של שמחה על השבים ועצב על הנותרים כדי לסייע לישראל להשיג את מטרות המלחמה היסודית שהן השמדת שלטון חמאס ברצועת עזה לצד השבתם של בני הערובה.
26/11/2023  |  גדי חיטמן  |   יומני בלוגרים
כמו כל עם ישראל, דמעתי עם חזרתם של החטופים אתמול, ואני מייחל שכל שאר החטופים יחזרו בשלום. אני רוצה לומר מראש, לו הייתי שר בממשלה הייתי מצביע בעד העסקה (ואציין שהתנגדתי נחרצות לעסקת שליט). אבל אני מוטרד מהניסיונות "לייפות" את עסקת החטופים. זו עסקה קשה ונוראה, וכל מי שאומר אמירות מסוג "עסקה טובה לביטחון", "מבחינה מבצעית ההפוגה מועילה לצה"ל", ו"הצלב האדום יבקר את החטופים", משקר לציבור ומשקר לעצמו.
26/11/2023  |  חיים רמון  |   יומני בלוגרים
קטר מאשרת כי 13 חטופים ו-7 זרים צפויים להשתחרר היום (יום א', 26.11.23) במסרת הפעימה השלישית של שחרור החטופים מעזה. ישראל קיבלה את רשימת המשוחררים והמשפחות עודכנו. עוד מדווחים בקטר כי 39 מחבלים ישוחררו היום מהכלא הישראלי. עד כה שוחררו 41 חטופים משבי חמאס במסגרת העסקה.
26/11/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il