|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
גם מנציג אנושי

הבטל"א הקים צ'אט בוט זכויות למלחמת חרבות ברזל

בביטוח הלאומי מודעים למורכבות, לשינויי החקיקה התכופים ולצורך בהנגשת המידע - ובשבועות האחרונים בנוסף לאתר הייעודי ולמערכי ההסברה שקודמו, התווסף רובד נוסף והוא צ'אט בוט ייעודי למלחמה ובו כלל הזכויות לכלל הקהלים
04/02/2024  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

הביטוח הלאומי פירסם את הצ'אט בוט עם דמות ייעודית וממותגת שנקראת 'בילי' (ראשי תיבות של הביטוח הלאומי) והיא זו שתוביל את כלל הצ'אט בוטים שיועלו בהמשך לכל הקצבאות הניתנות מטעם הארגון

הביטוח הלאומי, שנושאים רבים מתרכזים ומטופלים אצלו בעקבות המלחמה, הקים כבר בתחילת הלחימה אתר ייעודי ובו מידע על כל הזכויות הקיימות לציבור לפי קהלי יעד, מענקים, מחשבוני זכויות, מידעים בנושאים שונים כגון: קבלת קהל בסניפים, הטבות בארגונים נוספים, ביטוח לאנשים שנפגעו בעת התנדבות, מאגר שאלות תשובות וכיוב'.

כזכור, ישנם יותר מ-225 אלף מבקשי אבטלה מהביטוח הלאומי, מאות אלפי מפונים שלחלקם מועברים מענקי אכלוס, אלפי זכאים למענקי 67, יותר מ-54 אלף מוכרים כנפגעי איבה בעקבות המלחמה וכמובן תשלום למאות אלפי משרתי מילואים ועוד.

בביטוח הלאומי מודעים למורכבות, לשינויי החקיקה התכופים ולצורך בהנגשת המידע - ובשבועות האחרונים בנוסף לאתר הייעודי ולמערכי ההסברה שקודמו, התווסף רובד נוסף והוא צ'אט בוט ייעודי למלחמה ובו כלל הזכויות לכלל הקהלים (פצועים, משפחות שכולות, משפחות חטופים, מפונים, מעסיקים, מתנדבים, משרתי מילואים, נפגעי מסיבות נובה ופסיידק ועוד).

הביטוח הלאומי פירסם את הצ'אט בוט עם דמות ייעודית וממותגת שנקראת 'בילי' (ראשי תיבות של הביטוח הלאומי) והיא זו שתוביל את כלל הצ'אט בוטים שיועלו בהמשך לכל הקצבאות הניתנות מטעם הארגון.

בילי הצ'אט בוט נבנתה בהתבסס על שאלות שהופנו אל הביטוח הלאומי בכלל ערוצי השירות, בין היתר: מוקדים, סניפים, מענים מקוונים, רשתות חברתיות, זומים ומפגשים אישיים עם הציבור ועוד. הושקעה מחשבה רבה גם בהנגשת החקיקה, פישוט השיח והתאמתו לפלטפורמה, הוספת איורים, מיתוג הדמות של בילי ודגש על חווית הלקוח.

כחלק מהשירות שניתן לקבל מבילי הבוטית יש אופציה לבחור מבין הנושאים המוצגים ויש אופציה נוספת של כתיבת שאלה במלל חופשי.

בילי הבוטית מתווספת גם לשירות צ'אט אנושי שקיים באתר הביטוח הלאומי ובו ניתן לקבל מענה מנציג אנושי.

במקביל לצ'אט בוט הייעודי לקהלים הרלוונטיים והזכויות במסגרת מלחמת חרבות ברזל, הביטוח הלאומי הוציא צ'אט בוט ייעודי בנושא אימהות, אבטלה והבטחת הכנסה. בהמשך בילי תעלה כצ'אט בוט בנושאים חיוניים נוספים ותהווה רובד נוסף להנגשת השירות בביטוח הלאומי.

ירונה שלום, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי: "חלק בלתי נפרד מקידום המענים והשירות שאנו נותנים לציבור הישראלי הוא האפשרות להגיע אליו בפלטפורמות השונות ולהנגיש את המידע והזכויות המגיעות לו. במיוחד בעת מלחמה, כשיישנם מאות אלפי אזרחים שזקוקים לסיוע ויכול להיווצר עומס ובלבול בין שלל הכותרות והמענים הקיימים בין שלל הארגונים הציבוריים, מערך ההסברה שלנו יחד עם מערך המחשוב והאגפים המקצועיים הקימו תוך זמן קצר מענה מקיף לכל הזכויות בביטוח הלאומי בצורה נעימה, מקיפה שעושה סדר לאזרח לגבי הסיוע לו הוא יכול להיות זכאי. כאמור, זהו רובד נוסף מבין שלל מעני השירות הניתנים ושעוד יינתנו לציבור".

מיכאלה כהן, דוברת הביטוח הלאומי: "כשהרשתות ועולם הדיגיטל הולך ומתפתח מיום ליום, מערכי הסברה מצומצמים אינם מספיקים ויש צורך תמידי להתאים את עצמנו לציבור ולהנגיש לו את הזכויות המגיעות לו בכל פלטפורמה אפשרית. הביטוח הלאומי ידוע כגוף שיודע לתת שירות פרונטלי בסניפים, בקהילה ובמוקדים טלפונים אך במקביל, בשנים האחרונות, השירות שלנו הופך להיות גם דיגיטלי ונגיש בין אם בצ'אט אנושי, פניות מקוונות, רשתות חברתיות ועכשיו גם צ'אט בוט מבוסס דאטה שיכול לתת מענים מידיים על הזכויות המגיעות לציבור".

תאריך:  04/02/2024   |   עודכן:  04/02/2024
יפעת גדות
+הבית הלבן: ביידן לא כינה את נתניהו "בחור פאקינג רע"
02:21 05/02/24  |  עידן יוסף
אתר "פוליטיקו" האמריקני פרסם טור שעוסק בתמיכה בנשיא ארה"ב ג'ו ביידן לקראת הבחירות לנשיאות בנובמבר, ברקע המלחמה בין ישראל לחמאס. בטור נכתב כי ביידן חשדן מאוד כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובשיחות פרטיות הוא אף כינה אותו "בחור פאקינג רע", על פי אנשים ששוחחו עם הנשיא.

דוברו של ביידן, אנדרו בייטס, הכחיש זאת ואמר כי "הנשיא לא אמר את זה, והוא גם לא יגיד". לדבריו, לשני המנהיגים יש "מערכת יחסים מכבדת של עשרות שנים, בפומבי ובאופן פרטי".
+צה"ל תקף בלבנון מפקדה מבצעית, עמדת תצפית ומבנה צבאי
23:28 04/02/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו הלילה מפקדה מבצעית ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הכפר יארון.

בנוסף, צה"ל תקף עמדת תצפית של ארגון הטרור במרחב הכפר מרון א-ראס.
+הפלשתינים מדווחים על 29 הרוגים בתקיפות במרכז הרצועה
23:14 04/02/24  |  עידן יוסף
הפלשתינים מדווחים על 29 הרוגים במספר תקיפות שונות היום במחנה הפליטים דיר אלבלח במרכז הרצועה. דיר אלבלח הוא המרחב עם הכי הרבה הרוגים היום ברצועה, בעיקר בשל תקיפות מהאוויר (אבו עלי).
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+נחתם הסכם למען משרתי המילואים ובני זוגם
22:57 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר והעבודה, יו"ר ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי הגיעו להסכמה על שורת הטבות לעובדים משרתים: תוארך תקופת ההגנה מפני פיטורים לחודשיים, אפשר יהיה לגרור ימי חופשה לא מנוצלים מ-2023, ובני זוג יוכלו להיעדר מעבודתם עד 8 ימים בתשלום בשל המצב ובהתאם לכללים  ▪  כמו-כן, יוענק למעסיקים שיפוי בגין תשלום ההפרשות הסוציאליות לעובדיהם המשרתים
יואב בן-צור, דובי אמיתי, ארנון בר-דוד, בצלאל סמוטריץ'
+מוצב הענק של חמאס היה בסיס אוגדת עזה לשעבר לפני ההינתקות
22:19 04/02/24  |  עידן יוסף
מוצב הענק של חמאס שנחשף הערב היה בסיס אוגדת עזה לשעבר לפני ההינתקות, באזור הישוב נווה דקלים. ‏במהלך הקרב חיסלו לוחמי חטיבת גבעתי למעלה מ-40 מחבלים בתוכו. ‏מגרש הכדורסל הפך לאתר לייצור רקטות, מגורי החיילים למחסני אמצעי לחימה (חדשות 14).
+לוחמי גבעתי פשטו על המפקדה המרכזית של חמאס בח'אן יונס
19:41 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במפקדה היו מתחמים גדולים של הארגון: מתחם ייצור רקטות, משרדי בכירים, בהם המשרד ממנו פעל אחיו של יחיא סינוואר ומתקני אמונים שבחלקם אותרו דגמים המדמים שערי כניסה של קיבוצים, בסיסים וכלי רכב משוריינים צה״ליים
[צילום: דובר צה''ל]
[צילום: דובר צה''ל]
+הממשלה אישרה תשלום "חלף שכר" לחטופים
18:21 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התשלום יינתן על-ידי הביטוח הלאומי בהתאם לשכרם הקודם של החטופים  ▪  הוא ישולם למפרע מיום ה-7 באוקטובר  ▪  מטרת ההחלטה היא לסייע למשפחות החטופים להתמודד עם הקשיים הכלכליים הרבים וההוצאות השוטפות  ▪  הסדר "חלף השכר" יועבר לחקיקת קבע
כיכר החטופים [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+אלערבייה: חמאס מסרב לעסקה במתכונת הקודמת
18:15 04/02/24  |  עידן יוסף
דיווח בערוץ אלערבייה הסעודי: חמאס מסרב עד עתה לעסקת חליפין שדומה למתכונת הקודמת ומעוניין בהגדלת מספר האסירים הפלשתינים שישוחררו. נטען כי ישראל הודיעה למתווכים על התנגדותה לכך. לדיווח אין אישור ממקור אחר.
+אושר קיצוץ רוחבי בכספים הקואליציוניים לטובת תקציב הישיבות
17:53 04/02/24  |  עידן יוסף
הממשלה אישרה קיצוץ רוחבי של 65 מיליון שקלים בכספים הקואליציוניים לטובת תקציב הישיבות. מטרת הקיצוץ - להעמיד את הסכום שיועבר לישיבות על סכום שהועבר להן בשנה שעברה וש"לא לפגוע בעולם התורה".
+הרמטכ"ל יגיע לישיבת הממשלה הבאה
17:51 04/02/24  |  עידן יוסף
לראשונה מזה חודשים - הרמטכ"ל יגיע לישיבת הממשלה הבאה, כך נאמר לשרים - אחרי ששרים תהו מספר פעמים מדוע רא"ל הרצי הלוי אינו מגיע.
+תנועת אמל נטלה אחריות לחלק מהשיגורים לצפון
17:47 04/02/24  |  עידן יוסף
עד כה היום חמש קבלות אחריות של חיזבאללה לירי לצפון, ואת היתר נטלה אמל. לפי ערוץ אל-מיאדין באופן חריג יש לא מעט ירי היום של תנועת אמל השיעית בתגובה על הרג שני פעילי הארגון בסוף השבוע האחרון. עד לשעה זו נספרו כ-15 שיגורים.
+בנק לאומי הקפיא חשבונות לישראלי שארה"ב הטילה עליו עיצומים
17:41 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ארה"ב הטילה עיצומים על 4 ישראלים בטענה שנקטו פעולות אלימות כנגד פלשתינים  ▪  בין הישראלים נמצא ינון לוי, שחשבונותיו בבנק לאומי הוקפאו בעקבות צו הנשיא ביידן  ▪  ח"כ צבי סוכות גיבה את לוי ואמר כי מדובר בהאשמות שווא ובפעולה לא חוקית של הבנק  ▪  שר האוצר סמוטריץ': "אדאג שבנקים לא יפגעו באזרחי ישראל בגלל צו מופרך"
צבי סוכות וינון לוי
+גלנט במסר ללבנון: "חרטומי המטוסים מופנים צפונה"
17:24 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון בבסיס תל נוף: "כל תקיפה בלבנון מקדמת אותנו בשינוי המצב הביטחוני בגבול הצפון. עדיין לא הפעלנו את כל יכולותינו המיוחדות"  ▪  "כל תקיפה בעזה מקרבת אותנו לפירוק החמאס והשבת החטופים"
גלנט. ערוכים לכל רעה [צילום: אריאל חרמוני]
+נתניהו: קבענו בעסקה הראשונה את היחס בין מספר המחבלים לחטופים
16:54 04/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרים בממשלה דורשים עסקה בפעימה אחת  ▪  ראש הממשלה הבהיר שלא תהיה עסקה בכל מחיר  ▪  שרים דרשו שהנחיות להמשך המו"מ יובאו לקבינט המורחב - ונענו בחיוב  ▪  דיווח סעודי: תשובת חמאס לעסקה - הערב  ▪  צה"ל תומך בהפוגה לזמן מוגבל, שבסופה תהיה חזרה ללחימה
נתניהו. צה"ל לא יסוג מהרצועה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+מצפון תיבלם הרעה
14:12 04/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מעקב אחר מסלולו של הגרי על הקשיים וההישגים שבמלחמה בערבון מוגבל מול החיזבאללה מחייב להגדיר יעדים מציאותיים להסדר בצפון, שאולי אינם ניצחון מהדהד אך חייב להיות הישג משמעותי
דניאל הגרי [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+התנועה העממית לשחרור מהקונספציה
13:56 04/02/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
"מה שהיה עד השישה באוקטובר לא ישוב עוד"  ▪  המפונים מביתם, הגולים בתוך עמם מעניקים לממשלת ישראל ולצה"ל, מרחב נשימה ארוך מאוד כשמטרתם אחת היא, הכרעה ברורה בדרום ובצפון גם במחיר היותם פליטים בתוך ביתם
תם עידן האמונה הנוצרית [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+משבר מנהיגות
13:15 04/02/24  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
העליבות, חוסר היכולת והמחדלים פשו בכל זרועות השלטון האזרחי והצבאי כאחת  ▪  ראש הממשלה נמנע מלהחליט, כל החלטה שלו נדחית ממש עד לרגע האחרון ולעתים אף מעבר לו
נתניהו. נמנע מלהחליט [צילום: תומר אפלבאום]
+לראשונה: אפליקציה חדשה מעבירה מידע רפואי מהשטח לביה"ח
12:54 04/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
באפליקציה מזין המטפל מידע על מצבו של הפצוע ועל הטיפול שניתן לו בשטח, המידע מועבר באמצעות כרטיסי NFC בין דרגי הטיפול בדרך עד לבית החולים אליו יפונה בארץ
מידע רפואי מועבר מהשטח [צילום: דובר צה"ל]
ישירות לבית החולים [צילום: דובר צה"ל]
+האופוזיציה ישנה - נא לא להפריע
12:26 04/02/24  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
הביביסטים שולטים בתחום התעמולה לחיזוק ה"בייס" ומצליחים בשעה שהאופוזיציה אינה מסמנת את המטרה העיקרית - ביבי  ▪  בני גנץ יכול לעשות דבר אחד כדי לעורר את הטריגר להפלת הממשלה והוא לצאת ממנה
גנץ. לצאת [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+האזעקות בגליל העליון - התרעות שווא
11:49 04/02/24  |  מירב ארד
כל האזעקות בצפון אזעקות שווא. לא זוהה אף שיגור לשטח ישראל
+דרעי משבח את ביידן: עם ישראל יזכור איך עמדת לצדנו באחת השעות הקשות ביותר"
11:47 04/02/24  |  מירב ארד
בניגוד לשר בן-גביר, יו"ר ש"ס אריה דרעי שיבח את הנשיא ביידן בפוסט ב-X: "תודה לך נשיא ארה״ב ג'ו ביידן. עם ישראל יזכור לעולם איך עמדת לימין ישראל באחת מהשעות הקשות ביותר שלנו. אתה ואמריקה מלכות של חסד. גם בין ידידים וחברים יש חילוקי דעות. אתה משלם מחיר אישי ופוליטי כדי לעזור לנו ועל כך נודה לך לעולם.
אלוקים ישמור אותך ואת אמריקה".
+אזעקה מפני טילים ביפתח, מבואות חרמון ורמות נפתלי
11:33 04/02/24  |  מירב ארד
אזעקה מפני ירי רקטות וטילים הופעלה יפתח,מרכז אזורי מבואות חרמון ורמות נפתלי.
+תיבחן הגדלת החזרי הוצאות הנסיעה בכבישי אגרה למילואימניקים
11:10 04/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הדברים הועלו בדיון מעקב שלישי שיזמה ח"כ מיכל וולדיגר בנושא  ▪  היו"ר ביטן ביקש פתרון רטרואקטיבי לבעיה מה-7 באוקטובר ודרש תשובה תוך שבועיים
[צילום: ענת חרמון/פלאש 90]
+המלחמה בעזה, למשפט בארה"ב
10:32 04/02/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
שופט פדראלי בארה"ב, בעיר אוקלנד קליפורניה, דחה תביעה של פעילים פלשתינים-אמריקנים כי על ארה"ב להפסיק את הסיוע הצבאי שהיא מושיטה לישראל
מחאה עולמית [צילום: אוסמה עבדולרחמאן/AP]
+צנחנים פשטו על מבנה ששימש את מפקד חטיבת ח'אן יונס לניהול הלחימה
09:46 04/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מחבל שהתקרב לכוחות החטיבה כשהוא חמוש בסכין והשליך שני רימונים לעבר הלוחמים, חוסל על ידם בירי  ▪  בפשיטות נוספות של הכוחות אותר מצבור של רקטות RPG בתוך בתי מחבלים
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+הסתיימה חלוקת אמצעי לחימה לכיתות כוננות בכ-70 יישובים בעוטף
09:40 04/02/24  |  מירב ארד
צה״ל ומשרד הביטחון סיימו את השלב הראשון בחלוקת אמצעי לחימה לכוחות הגנת היישוב (כיתות כוננות) בכ-70 יישובים בעוטף עזה. במסגרת תוכנית ״משיב הרוח״, כיתות הכוננות קיבלו ציוד הכולל בין היתר נשקים, אפודים קרמיים, מדים, נעליים וקסדות שנרכשו ונבדקו בסטדנרטים הגבוהים ביותר. בשבועות הקרובים תתבצע הצטיידות נוספת, שתכלול נשקים, ציוד רפואי ולוגיסטי נוסף. זאת במקביל להשלמת חלוקת הציוד לכיתות כוננות נוספות בפיקוד הצפון. לצד רכש הציוד וחלוקתו, מתבצעים אימוני כוחות הגנת היישוב שנמשכים ביתר שאת מאז תחילת הלחימה, ושיתרחבו בהמשך, לטובת חיזוק בטחון התושבים.

+הימין מעלה את מדינת ישראל על שרטון
09:17 04/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
כואב לי, שהמלחמה הצודקת אותה מנהלת ישראל עולה אט אט על שרטון מופקר, שמאפשר שייהרגו עוד עשרות או מאות חיילים
מציאות חיים מדממת [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+"צה"ל איננו מסוגל היום להגן על ישראל"
08:52 04/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחת עומק שמונה-עשרה מלב אל לב, עם האלוף בדימוס יצחק בריק, על לקחי אסון ה-7 באוקטובר ושלושת חודשי המלחמה אחריו. לפי בריק, צה"ל איננו מסוגל היום להגן על ישראל, ומפקדיו הנושאים על גבם את גדול מחדלי הציונות אינם מבינים זאת
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בית הנבחרים יצביע השבוע על סיוע מוגדל לישראל
08:29 04/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
היו"ר הרפובליקני מייק ג'ונסון מציע 17.7 מיליארד דולר - אך בלא יתר חלקי החבילה שביקש ביידן לאשר  ▪  הדמוקרטים בשני הבתים יצטרכו להחליט האם לטרפד את ההצעה
ביידן וג'ונסון בשבוע שעבר בקונגרס [צילום: אנדרו הרניק, AP]
+עסקת הכניעה מעניקה לחמאס את הנצחון
08:23 04/02/24  |  שמואל פישר   |   לרשימה המלאה
על סמך מה מסכים 'קבינט המלחמה' לרעיון מזעזע זה? האם נסתתרה בינתנו ונתבלעה דעתנו?  ▪  עוד ידובר מעתה ועד עולם על-כניעתה המופלגת של מדינת ישראל לטרור הסחטני והרצחני
שגיאה היסטורית [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+שולחן ביליארד, להבות, כדורים מתפוצצים ושעון מתקתק
08:08 04/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
זהו הדימוי של דייוויד איגנציוס, מבכירי הפרשנים בוושינגטון פוסט, למהלך המקיף שמנסה ארה"ב להוביל במזרח התיכון  ▪  לוח הזמנים דוחק: אם בכלל - זה צריך לקרות בחודשים הקרובים
להכות בבת אחת בשלושה כדורים [צילום: איאג' ראהי, AP]
+הותר לפרסום: רס"ל (מיל') שמעון יהושע אסולין נהרג בדרום רצועת עזה
08:07 04/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אסולין, בן 24 מבית שמש, לוחם בגדוד ההנדסה בחטיבת הראל, נפל אתמול בדרום הרצועה  ▪  מספר החללים מתחילת המלחמה עלה ל-562
רס"ל (במיל') שמעון יהושע אסולין ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבטל"א הקים צ'אט בוט זכויות למלחמת חרבות ברזל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
אם מישהו חשב ש"מסיבת העיתונאים" השבועית של ביבי היא נלעגת הוא טועה טעות מרה. היא מחושבת להפליא. היא לא נועדה לתקשורת הרגילה שסוקרת את ביבי בכל מקרה, אלא לרשתות החברתיות הרעילות ולשאר תיאטרוני הבובות כמו ערוץ 14, שם נמצא ה"בייס" שלו ודי לו בכך.
04/02/2024  |  צבי גיל  |   יומני בלוגרים
ועדת הכלכלה התכנסה הבוקר (יום א', 4.2.24) לדיון המשך שעסק ביוזמה לפטור מילואימניקים מתשלום בכבישי אגרה בנסיעה למילואים, לבקשת ח"כ מיכל וולדיגר. בדיון דרש היו"ר ביטן ממשרדי הביטחון והאוצר להגדיל את החזרי הוצאות הנסיעה של משרתי ומשרתות המילואים, כך שיכלול החזר גם על תשלום בכבישי אגרה.
04/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
שוב, לפחות גורם אחד בארה"ב לא כל כך משלים עם מה שכונה אצלינו "שביעות רצון" מהחלטתו של בית הדין הבינלאומי בהאג. שביעות רצון זו מקורה באי החלטה של בית הדין לקבוע, לפי תביעת דרום אפריקה, כי ישראל מבצעת ג'נוסייד בעזה. וזה מה שקרה בארה"ב, אתמול: שופט פדראלי בארה"ב, בעיר אוקלנד קליפורניה, דחה תביעה של פעילים פלשתינים-אמריקנים כי על ארה"ב להפסיק את הסיוע הצבאי שהיא מושיטה לישראל.
לוחמי צוות קרב חטיבת הצנחנים חיסלו מחבלים שהיו בקרבת הכוחות במערב ח'אן יונס, בירי מטווח קצר. ביממה האחרונה פשטו הלוחמים על מבנה בן מספר קומות ששימש את מפקד חטיבת ח'אן יונס לניהול לחימה ואיתרו בו אמצעי לחימה רבים וביניהם קלאצ'ניקוב, מחסניות, ציוד צבאי, ואמצעים טכנולוגיים.
04/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ביום י"ב בתשרי חמאס רצחני רצח באכזריות 1,200 אזרחים ישראלים, ביניהם ילדים וקשישים וחטף אזרחים ישראלים מבתיהם. מיום י"ב בתשרי הבעתי תמיכה בהחלטתה של ממשלת ישראל לצאת למלחמה במטרה להשמיד את הארגון הרצחני ולהחזיר את החטופים לבתיהם. יתרה מזאת ראיתי במלחמה תיקון למחדל מכאיב של שירותי המודיעין, שלא מנע ממאות פלשתינים לחדור לישראל כדי לרצוח, לבזוז, לשרוף ולחטוף אזרחים מבתיהם.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il