|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
[צילום: אוהד צוויגנברג/AP]
נתניהו להנהלת איפאק:

"אם נשיג את מטרות המלחמה, ננחית מכה קשה על ציר הטרור האירני"

הדגיש: זאת גם מלחמה להביא ניצחון לציר ישראל, ארה"ב והערבים המתונים - נגד אירן על הביקורת של ביידן על ממשלת נתניהו אמר: "התמונה שמוצגת בארצות הברית שונה לחלוטין מזאת שתיארתי. הרוב הגדול תומכים במטרות שהציבה הממשלה"
18/03/2024  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

אש הממשלה בנימין נתניהו נפגש (יום ב', 18.3.24) עם חברי הנהלת איפאק, בראשות נשיא איפאק מייקל טוצ'ין, במשרד רה"מ בירושלים. ראש הממשלה שוחח עם המשלחת וסקר בפניהם את תמונת המצב של הלחימה בעזה, וכן ענה לשאלותיהם של חברי ההנהלה.

"אנחנו מגדירים את הניצחון בהשמדת היכולות הצבאיות והמשילות של חמאס, בשובם של החטופים - בזה אנחנו עוסקים עכשיו - ובמניעת חזרתה של עזה מלהוות איום על ישראל בעתיד. קיימת גם החזית הצפונית, שלשם אנחנו רוצים להחזיר את האזרחים שלנו בתנאים של ביטחון. לשם כך נדרשת נסיגה של חיזבאללה - זה גם חלק מהמטרות שלנו שלא נוותר עליהן, זה מאוד חשוב. אם נשיג את המטרות הללו, אזי ננחית מכה קשה על ציר הטרור האירני שעומד מאחורי כל מה שאנחנו רואים היום", אמר רה"מ נתניהו.

נתניהו הוסיף: "כולנו צריכים להבין את זה, זאת אינה רק מלחמתה של ישראל. אכן מדובר במלחמה על עתידנו, אך זאת גם מלחמה להביא ניצחון לציר ישראל, ארה"ב והערבים המתונים - נגד אירן.

אם לא נשיג את הניצחון הזה שעליו דיברתי, אז הובסנו. תבוסה תביא דברים איומים לעתיד שלנו, לעתיד של המזרח התיכון ומעבר לו. כי זאת מלחמה של ציוויליזציה נגד ברבריות, בין אלה שרוצים להחזיר את המזרח התיכון לתקופת ימי הביניים המוקדמות לבין אלה שרוצים לראות אותה צועדת לעבר המאה ה-21 שתהיה מאה של קידמה והתקדמות. זאת מהות המלחמה. זאת מלחמה גדולה מאוד".

באשר לביקורת שמתח הנשיא ביידן על ממשלתו של נתניהו, אמר ראש הממשלה: "התמונה שמוצגת בימים ובשבועות האחרונים בארצות הברית שונה לחלוטין מזאת שתיארתי. זה לא אחדות בעם. היכנסו לכל מונית או קניון, לכו ברחוב ושוחחו עם האנשים, הרוב הגדול יאמר לכם שהם תומכים במה שאמרתי עכשיו - במטרות שהציבה הממשלה.

זה לא מה שמתואר לכם, מתארים ראש ממשלה מנותק עם כמה קבוצות שוליים קיצוניות והם אלה שמכתיבים את המדיניות - זה אינו נכון, הייתי אומר שקר מכוון. הם יודעים שזה לא נכון, והשקר הזה מופץ והוא שגוי".

קיימת אחדות בעם והסכמה שצריך להשיג ניצחון כפי שתיארתי אותו. זה בהישג יד ואנחנו הולכים לעשות את זה, אמרתי את זה לנשיא ולאנשים שאיתם שוחחתי. הם אומרים כל הזמן שהפוליטיקה המקומית מפריעה לנו. הם אולי צודקים, אך באיזה צד של האוקיינוס?

אנחנו מוכרחים לנצח את המלחמה הזאת, עלינו לעמוד מאוחדים ולנצח את המלחמה הזאת. עלינו להיות מאוחדים כאן ועלינו להיות מאוחדים שם. משום שזה הדבר הנכון לעשות, משום שזה הדבר ההכרחי לעשות, משום שזה הדבר היחיד שיבטיח את קיומה, את עתידה ואת ביטחונה של מדינת ישראל."

תאריך:  18/03/2024   |   עודכן:  18/03/2024
מירב ארד
+הרבנות הצבאית פקדה 592 קברים לבקשת מחילה
22:45 18/03/24  |  עידן יוסף
צוותי הזיהוי והקבורה בחיל הרבנות הצבאית פקדו את כל החלקות בהם נטמנו חללי צה"ל במלחמת חרבות ברזל לאמירת פרקי תהלים ובקשת מחילה, למעט מקומות שלא ניתן מבחינה ביטחונית. בפקידת הקברים לבקשת מחילה השתתפו גדוד בל"ק, ענף וחמל זיהוי וקבורה, ענפי מטה הרבנות הצבאית, רבנות פיקוד צפון ורבני יחידות מכלל הפיקודים.

בלוח השנה היהודי מצויין ז' באדר כיום החברה קדישא לציון חללים שמקום קבורתם לא נודע ובקשת מחילה מהנפטרים.
פקידת קבר חלל
+ביידן ונתניהו סיכמו: משלחת ישראלית תצא לוושינגטון לדון במבצע ברפיח
21:53 18/03/24  |  עידן יוסף
מבחינת נתניהו מנוי וגמור עימו להמשיך את המללחמה גם ברפיח, והפגישות שתקיים המשלחת כנראה נועדו לצורך הסברה.

אסמאעיל אלע'ול, כתב אלג'זירה שנעצר במתחם בית החולים שיפא, שוחרר לאחר 12 שעות מעצר יחד עם מספר עיתונאים נוספים.
+היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן מאשר: מרוואן עיסא חוסל
21:46 18/03/24  |  עידן יוסף
הדיווח מגיע כנראה על סמך המודיעין הישראלי.
+27 מדינות האיחוד האירופי יטילו עיצומם על "מתנחלים אלימים"
20:11 18/03/24  |  עידן יוסף
שר החוץ של ספרד חוזה מנואל אלברס הודיע כי שרי החוץ של האיחוד האירופי החליטו פה אחד להטיל עיצומים על מתנחלים ש"מטרידים פלסטינים בגדה המערבית". סיכומים בעניין הושגו בין 27 מדינות האיחוד אחרי שהונגריה הסירה את הווטו. במקביל, ככל הנראה תוכרז גם חבילת עיצומם נגד חמאס.
+צה"ל תקף מחבלים שזוהו נכנסים למבנה צבאי של חיזבאללה
18:28 18/03/24  |  עידן יוסף
כלי טיס זיהה מחבלים נכנסים למבנה צבאי של חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל. זמן קצר לאחד הזיהוי, מטוסי קרב תקפו את המבנה. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ששימש את ארגון הטרור במרחב אל עדייסא.

צה״ל תקף מוקדם יותר היום עמדות תצפית במרחב כפר כילא.

זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר המרחבים יפתח, הר דב ומנרה, צה״ל תקף את מקורות הירי.
+ביידן שוחח עם נתניהו על רפיח ועל הסיוע ההומניטרי לעזה
18:05 18/03/24  |  עידן יוסף
הסתיימה שיחתם של נשיא ארה"ב וראש הממשלה, לאחר כחודש שבו השניים לא שוחחו. הבית הלבן מסר: ביידן שוחח עם נתניהו על רפיח ועל הצורך להגביר את הסיוע ההומניטרי לעזה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "דיברנו על ההתפתחויות האחרונות במלחמה, לרבות המחויבות של ישראל להשיג את כל מטרות המלחמה - חיסול החמאס, שחרור כל חטופינו, והבטחה שעזה לא תהווה יותר איום על ישראל - תוך כדי מתן הסיוע ההומניטרי ההכרחי שמסייע להשיג את המטרות הללו".
+למעלה מ-20 מחבלים חוסלו בבית החולים שיפא
17:24 18/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גלנט: "עשינו צעד נוסף למיטוט החמאס. המקום שהיה הבטוח ביותר עבור המחבלים הפך למלכודת מוות  ▪  עשרות עצורים נלקחו לחקירה  ▪  בבית החולים אותרו כספי טרור שיועדו לחלוקה לפעילי טרור של חמאס ואמצעי לחימה
כספי טרור שחולטו בשיפא [צילום: דובר צה''ל]
+רה"מ נתניהו צפוי לשוחח היום עם נשיא ארה"ב ביידן
16:00 18/03/24  |  מירב ארד
ראש הממשלה נתניהו צפוי לקיים שיחה עם הנשיא ג'ו ביידן. השיחה תתקיים ברקע המתיחות עם ארה"ב והביקורת של ממשל ביידן על ממשלחת נתניהו.

+הלוי אישר מינוי 50 קצינים, בעיקר בדרגת אל"ם
15:55 18/03/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רוב המינויים בסבב השני מאז פרצה המלחמה - ביחידות הלוחמות שבקו הראשון, לצד מספר תפקידי מטה ותפקידים ביחידות שביהודה ושומרון
הלוי. בגיבוי ראש הממשלה [צילום: דובר צה"ל]
+סער: "לדשדוש יש השלכה ישירה על הארכת המערכה בגבול הצפון"
15:08 18/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
סיעת "הימין הממלכתי" בראשות גדעון סער קיימה את ישיבתה הראשונה מאז הפיצול מהמחנה הממלכתי  ▪  הבהיר: הדדליין עומד על "ימים ספורים, לא נמרח את זה"
סער. לא מרוצה מהתקדמות המלחמה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בפעילות בשיפא: חוסל ראש מנהלת המבצעים בביטחון הפנים של חמאס
14:14 18/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המחבל פאא׳ק מבחוח היה אחראי בין היתר על סנכרון מנגנוני חמאס ברצועה בשגרה ובלחימה  ▪  בחדר הסמוך למקום בו חוסל אותר אמל״ח רב.
בית חולים שיפא בעזה [צילום: דובר צה"ל]
+מדינת ישראל, את עוד יכולה לתקן!
14:12 18/03/24  |  גל קסטל   |   לרשימה המלאה
בימים אלה, בהם ישראל נדרשת לחשב מסלול מחדש בכל כך הרבה תחומי חיים, אני זועק אל מקבלי ההחלטות שלא להזניח את התחום הקריטי של ההתחדשות העירונית, חידוש המבנים הישנים ותוספת חדרי ממ"ד לדירות שאין בהן מיגון
ביטחון לכל משפחה [צילום: אבי רוקח/פלאש 90]
+עין פקוחה מזרחה
13:47 18/03/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
למדנו בדרך הקשה ביותר, הכואבת ביותר, כי אל לנו להיות שאננים גם בגזרת הבקעה  ▪  בינתיים עיקר תשומת הלב ועיקר הפעילות נתונות לרצועת עזה ולדרום לבנון, כמו גם לסיכולים ברחבי יו"ש  ▪  בממלכת ירדן, שרוב אוכלוסייתה ממוצא פלשתיני, עלולים לצוץ המוני "משוגעים" מוסתים, שיקומו ויציתו אש גם מחזית זו
אישור מיוחד [צילום: משה שי/פלאש 90]
+הותר לפרסום: סמ״ר מתן וינוגרדוב נפל בקרב בבית החולים שיפא
12:14 18/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מתן נפל הבוקר בקרב במסגרת המבצע של צה״ל במרחב בית החולים שיפא  ▪  סמ״ר וינוגרדוב הינו החלל ה-250 בקרבות בעזה מתחילת התמרון הקרקעי ברצועה.
סמ״ר מתן וינוגרדוב
+בורל תוקף את ישראל: "בעזה יש רעב, וישראל יוצרת אותו במכוון"
11:55 18/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר החוץ של האיחוד האירופי ג'וזפ בורל האשים את ישראל בכך שהיא משתמשת ברעב כנשק במלחמה  ▪  בתחילת השבוע הודיע נתניהו כי פעולה ברפיח תצא לפועל בתוך כמה שבועות ומתח ביקורת על הקהילה הבינלאומית וקרא לה להפעיל לחצים על חמאס ואירן
בורל. האשמות חריפות [צילום: פטר דיוויד ג'וסק/AP]
+מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב רמיה
10:18 18/03/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי ועמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב רמיה. אתמול הותקפה תשתית טרור נוספת של הארגון במרחב א-נקורה.
+מכתב גלוי לפרופסורית האנטי-ציונית
09:06 18/03/24  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
ישראל הותקפה ב-7.10 וחיסול כוחו הצבאי והשלטוני של חמאס הוא תנאי להישרדותה של ישראל  ▪  אם ישראל לא תחסל את החמאס הוא יחסל אותה - זאת מלחמת הישרדות
לא אחריות שלנו [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+בעקבות מידע מודיעיני: פשיטה לילית על בי"ח שיפא
07:45 18/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מהלך הכיתור של בית החולים נפתחה אש על-ידי מחבלים מתוך מתחם בית החולים לעבר הכוחות  ▪  הלוחמים השיבו בירי ופגעו במחבלים  ▪  דובר צה"ל: הפעילות הממוקדת שלנו היא לא רק הכרח מבצעי, היא חובה גלובלית
מידע מודיעיני מדויק. בית החולים שיפא [צילום: דובר צה"ל]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אם נשיג את מטרות המלחמה, ננחית מכה קשה על ציר הטרור האירני"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
יו"ר תקווה חדשה-הימין הממלכתי, השר גדעון סער, נאם בישיבה הראשונה של סיעתו בכנסת והתייחס למצב הלחימה בעזה ולדרישתו לבצטרף לקבינט המלחמה.
18/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בעקבות מידע מודיעיני של שב"כ ואמ״ן על המצאות בכירי חמאס בבית החולים שיפאא׳, צה"ל ושב"כ יצאו הלילה למבצע מעצר ממוקד במסגרתו הכוחות חיסלו את המחבל, פאא׳ק מבחוח.
18/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
מאז אירועי השבעה באוקטובר, מדינת ישראל מתמודדת עם השלכות המלחמה. מעבר לפגיעות האדירות בנפש ובגוף, אובדן החיים ואובדן תחושת הביטחון הבסיסית, נמצאים, גם היום, בעיצומה של הלחימה, מאות אלפי ישראלים ללא הגנה בסיסית של ממ"ד תקני. חלקם נאלצים לרוץ תחת האזעקות למקלט סמוך במקרה הטוב או מרוחק יותר במקרה הפחות טוב, חלקם מתחבאים בחדר המדרגות ואני מרשה לעצמי להניח שחלקם פשוט לא מסוגלים לעבור למקום בטוח מפאת הגיל או מצבם הרפואי, והם פשוט נותרים במקום ומתפללים שביתם אינו הכתובת של המטח הנוכחי.
18/03/2024  |  גל קסטל  |   יומני בלוגרים
זהו אחד המראות המרהיבים בארצנו. לא כל אחד זוכה לראותם. נהר הירדן בסוף דרכו. מימיו של הנהר המפותל ביותר והמפורסם ביותר בעולם, חומים, עכורים, הזרם יחסית איתן, עושה פיתול אחרון, מתחתר באדמת החימר הרכה לפני ש"נאסף אל ים המוות" שמימיו בוהקים בשמש הקופחת.
הותר לפרסום: סמ״ר מתן וינוגרדוב, בן 20, מירושלים, לוחם בגדוד 932, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת רצועת עזה.
18/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il