קובעי המדיניות בארצות הברית מאמינים כי יש צורך "לביית" את מודעות הפרסומת לוויאגרה המשודרות בטלוויזיה ומציגות את הגלולה כ"משהו פראי", כך מדווח ה'וול סטריט' היום (יום ד', 17.11.04).
הפרסומת מציגה גבר מקריח בגיל העמידה עם אישה בלונדינית יפיפיה לצידו וקול ברקע שאומר "זוכרים את האיש המכונה "משהו פראי"? הוא חוזר. הגבר מחייך חיוך מדושן עונג וה-V של הוויאגרה (Viagra) יוצרת את הצורה של קרני השטן מאחורי ראשו.
ארגון התרופות והמזון הודיע לפייזר - החברה המייצרת את הוויאגרה, כי הפרסומת אינה מעבירה את המסר הנכון לגבי המצבים בהם הגלולה מטפלת ומהן תופעות הלוואי העיקריות של התרופה. במיוחד, טענו בארגון המזון והבריאות, לאור העובדה כי הפרסומות של הוויאגרה מדגישות את יעילותה הרבה התרופה, יש צורך בתאור מלא של העדויות התומכות בטענה זאת וכן תאור של תופעות הלוואי האפשריות.
הפרסומות ייצגו פעילות מינית מוגברת של גברים הנוטלים ויאגרה, כתב הארגון. בפרסומות לא הדגישה החברה כי את הוויאגרה יש לקחת על קיבה ריקה, לאחר צום של כשלוש שעות, ואין לקחת יותר מגלולה אחת ביום מאחר שהיא גורמת לירידה בלחץ הדם. סחרחורות וכאבי ראש ב-15 הדקות הראשונות עלולות להעיד על ירידה בלחץ הדם.
פרייזר הודיעו כי יורידו את הפרסומות.