הנהלת רשת קלאב-מרקט החדשה, בראשות המנכ"ל, יעקב גינצבורג, קיבלה החלטה אסטרטגית להגדיל את תת-הרשת ג'מבו, ולמצבה כמותג ה-Heavy Discount המוביל בישראל.
בימים אלה עולה קמפיין פרסומי למיצוב ומיתוג רשת ג'מבו, אותו מוביל משרד הפרסום גלזר בר (בהיקף של כ-4 מיליון ש"ח).
הקמפיין ימשך חודש ימים, תחת המסר: "איפה כולם? - כולם חוסכים בג'מבו! רשת השיווק החדשה של ישראל", ויכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית, עיתונות ארצית ומקומית, רדיו אזורי, שילוט על-גבי האוטובוסים, חשיפה על מסכי C-Vision והפצת דיוור ישיר. הקמפיין ילווה בפעילות קידום מכירות, שתערוך חברת פרומרקט בצמתים הסמוכים לסניפים ובסניפים עצמם.
גינצבורג מסר, כי הניסיון הרב שצברה רשת קלאב-מארקט בהפעלת חנויות ג'מבו הראה, שחווית הקנייה, מיגוון המוצרים הרחב והמחירים הזולים במיוחד בחנויות, הם שהביאו לתנועת לקוחות גבוהה, שתרמה משמעותית לפדיון תת-הרשת ג'מבו ולהצלחתה. עד לסוף שנת 2002 תמנה הרשת כ-10 חנויות בפריסה ארצית.
האסטרטגיה העסקית של תת-הרשת, כרשת עם מיגוון גדול של מוצרים בתוך ובצמידות לריכוזי אוכלוסין גדולים אליהם מגיעים אלפי לקוחות, יצרה את יתרונה הבולט של ג'מבו על-פני מתחריה, מוסיף גינצבורג. כמו כן הוא מציין, גם כי ממסקנות ניתוח TGI עולה, כי צרכני ג'מבו הם "צרכנים חכמים", בעלי נטייה לרכז את קניותיהם בחנות גדולה אחת. כמו כן, הם צרכנים מוטי מחיר, הנהנים לעשות קניות, וצרכנים "מוטי פרסום", יותר מאחרים.
אבינעם בר, מנכ"ל משותף בפרסום גלזר בר, ציין כי מטרת הקמפיין למצב את ג'מבו כמותג ה-Heavy Discount המוביל בישראל וככזה שיעניק תשובה הולמת לקוסמוס ולמגה ויקנה לרשת עליונות בקטגוריה זו.