עם תחילת שנת 2005 אישר דירקטוריון בנק אוצר החייל יעדים לשנה הקרובה. הבנק צופה גידול של 25% בלקוחות הפרטיים, זאת לאחר שב-2004 כבר הראה גידול של 20% בפלח זה. בנוסף צופה הבנק הגדלת התשואה להון ל-12.3% והגדלת חלקו בקרנות הנאמנות ל-1%.
לדברי מוניקה אברבוך, סמנכ"ל הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק, מתעתד הבנק לצרף עוד כ-10,000 לקוחות פרטיים בעלי חשבונות משכורת, מתוכם כ-5,000 משורות כוחות הביטחון. בשנת 2004 גייס הבנק 7,500 לקוחות חשבון משכורת חדשים, מתוכם 3,500 לקוחות מקרב כוחות הביטחון.
בנוסף מתכוון בנק אוצר החייל להעמיק את פעילותו במגזר הדור הצעיר, לקוחות עד גיל 26, להם מציע הבנק מגוון חשבונות: חשבון חייל, חשבון סטודנט וחשבון צעיר. היעד עומד על כ-8,000 לקוחות צעירים נוספים שיגויסו במהלך שנת 2005.
בנק אוצר החייל מתעתד להקדיש בשנת 2005 משאבים לקליטת לקוחות 'גחלת' ולקוחות 'העובד הלאומי נתניה' וכן להקצות משאבים למתן אשראי בתנאים מועדפים לאוכלוסיות נבחרות במסגרת מגוון של מוצרים ותכניות חדשות, כגון תוכניות מהפכניות למימון רכישת רכב, נסיעות לחו"ל, ביצוע שיפוצים וכו'.
בקרב המגזר העסקי מתכוון בנק אוצר החייל לגייס ב-2005 כ-600 לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים, זאת לאחר שב-2004 צירף 380 לקוחות עסקיים חדשים. הבנק מתעתד להעמיק ולשכלל את האסטרטגיה המתמקדת בלקוחות עסקיים קטנים ובינוניים, בה הוחל ב-2004 ואשר באה לידי ביטוי בסיוע במתן הלוואות, מענק תזרים מזומנים וכד'.