איגוד המפרסמים בחר בשאול שלח, מנכ"ל עלית ממתקים, כאיש השיווק של שנת 2004.
התואר הוענק לשלח בערב הפתיחה החגיגי של כנס השיווק והמדיה בנוכחות מפרסמים, פרסומאים, אנשי מדיה וטלוויזיה ומאות מראשי המשק וענף התקשורת.
שאול שלח זכה בתואר בעקבות פעילותו השיווקית המעמיקה, כולל תהליך מיתוג מחדש, שהביאה לגידול של 30% בהיקף המכירות של עלית. כ-100 מוצרים חדשים יצאו בשנה האחרונה לשוק רק בתחום הפרה, בנוסף ל-50 מוצרים אחרים בתחום המתוקים. נתח השוק של הפרה עלה מ-65% ל-84%.
תהליך המיתוג מחדש היה חלק מהחלטה אסטרטגית שקיבלה עלית להתמקד במספר קטן יותר של מותגים, כדי לרכז יותר משאבים בכל אחד מהם. מותג הפרה נבחר להוביל את הפעילות הזו והוא המותג שזכה בעיקר המאמצים.
שאול שלח, 48, נשוי+4, מהנדס תעשיה וניהול בהכשרתו ובעל MBA במינהל עסקים, עובד בעלית כבר למעלה מעשר שנים, במהלכן מילא מגוון תפקידים בתחומי הייצור והשיווק. לפני כן שימש במשך שש שנים מנכ"ל גלידות שטראוס.