בשנת 2004 נרשמה עליה של 4.2% בהשוואה לשנת 2003 בסך המכירות של רשתות השיווק ויציבות במכירות המזון.
על-פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2004 נרשמה עליה של 1.5% בחישוב שנתי בסך כל המכירות של רשתות השיווק, זאת, לאחר עליה של 5.2% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר 2004.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על-פי נתוני המגמה, ירידה של 1.2% בחישוב שנתי בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2004, לאחר עליה של 2.9% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר 2004.
יוזכר, כי נתוני המגמה מנוכים מהשפעת גורמים בלתי סדירים, בנוסף לניכוי העונתיות וניכוי לפי מספר ימי עבודה וימי חג.
הנתונים הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על-ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.