קבוצת צסק"א סירבה לפרסום שלט של חברת תדיראן מוצרי צריכה בשטח המגרש, בעת המשחק בינה לבין מכבי ת"א, שיתקיים בסוף השבוע הבא במוסקבה במסגרת משחקי הפיינל פור. צסק"א סירבה לפרסום בשפה העברית בתחום המגרש.
הסירוב הגיע מהנהלת צסק"א, שרכשה את זכויות הפרסום למשחק מהנהלת היורוליג, כפי שנוהגות קבוצות המארחות את הטורניר לעשות.
תדיראן, המייצרת ומשווקת את המותגים אמקור ותדיראן, היתה החברה הישראלית הראשונה שפנתה ליגאל קרבי, המשווק הבלעדי של שטחי הפרסום מטעם הקבוצה הרוסית בישראל. לאחר שקרבי ותדיראן סגרו מול צסק"א את הפן העסקי, נותר הצורך לקבל את אישור צסק"א לגרפיקה.
תדיראן, שתכננה לשלם עבור הצבת השלט רבע מיליון שקל, הכינה שלט עם רקע בצבע צהוב ועליו מופיע לוגו החברה בכחול והכיתוב "תדיראן קרייר איתכם בפיינל כפור...".
בתחילה, דחתה צסק"א את השלט, בטענה שהוא בצבעי מכבי ת"א (כחול וצהוב). לאחר חילופי דברים שנמשכו מספר ימים, שינתה תדיראן את רקע השלט ללבן, כך שבסופו של דבר היה השלט בצבעי כחול ולבן. צסק"א סירבה לפרסם גם את השלט החדש, בנימוק שלא נותרו עוד שטחי פרסום. אולם בעל-פה נמסר לקרבי, שהקבוצה אינה מוכנה לפרסום שלט בעברית ושאם ישונה הכיתוב בשלט לרוסית או אנגלית, הוא יפורסם.
בתדיראן סירבו לבקשה המוגזמת של צסק"א. מארז אבנר, סמנכ"ל השיווק לשוק המקומי בחברת תדיראן מוצרי צריכה, נמסר: "חברת תדיראן הינה חברה ישראלית הקיימת בשוק כבר למעלה מ-40 שנה ומשרתת נאמנה צרכנים בישראל ובעולם. אין שום סיבה שלא נפרסם בשפה העברית בה אנו גאים כל כך".
מיגאל קרבי נמסר, כי לאחר שנתקל בסירוב מצד הקבוצה הרוסית להעמדת השלט של תדיראן, הוא העביר את המגעים עם חברות מסחריות נוספות לאש קטנה עד שתתבהר התמונה.