חברת הסלולר פלאפון מצאה דרך מקורית להרחיב את יחסי הציבור של החברה. מעתה יוכלו עובדי החברה והקהל הרחב לרכוש תואר בניהול תקשורת לקוחות מטעם אוניברסיטת בן-גוריון שבנגב.
התוכנית החדשה תקנה לבוגריה תואר דו-מחלקתי במדעי ההתנהגות ובלימודים כלליים במדעי החברה בחטיבות מדעים, טכנולוגיה וניהול משאבי אנוש.
בחברת פלאפון מיהרו להמליץ על התואר לעובדי החברה, והם אף יזכו לקבל מלגות ותנאי עבודה נוחים, שיאפשרו להם לשלב את עבודתם בחברה במערכת הלימודים. הלימודים יתקיימו בשני ימים מרוכזים בשבוע במטרה לאפשר ללומדים בו לעבוד בנוסף ללימודיהם.
מנכ"ל פלאפון, יעקב גלברד, מסר בתגובה כי "התואר הראשון המוענק על-ידי אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, ממצב את חברת פלאפון כסמכות המקצועית והמובילה בתחום השירות בדגש על שירות לקוחות.
יצוין כי במסגרת התואר תוקם מעבדת מחקר פנימית אשר תפעל במוקד פלאפון בעיר באר שבע, באמצעותה יוכלו הסטודנטים הנרשמים לתואר לבחון תהליכי שירות שונים ולשלב את התנסות מעשית לצד הלימודים התיאורטיים.
באונירסטת בן-גוריון מציינים, כי מדובר בתואר הייחודי המהווה "אקדמיזציה של תחום ניהול תקשורת ושירות לקוחות".