קבוצת טלכלל מרחיבה את פעילותה בעולם התוכן עבור פתרונות תקשורת מתקדמים ומקימה חטיבה חדשה לשיווק מכירות ותוכן. בראש החטיבה יעמוד זיו רוזן, עד כה מנהל תוכן במותגי "אסקייפ" ו"פלאפון" של חברת הסלולר פלאפון. רוזן מונה בימים אלה לסמנכ"ל שיווק מכירות ותוכן בקבוצת טלכלל.
בכוונת טלכלל להרחיב את פעילותה בתחום מוצרי התוכן השונים עבור חברות התקשורת וחברות עיסקיות אחרות בישראל, להן תציע החברה מוצרי תוכן ושירותים חדשניים לשימושים ומטרות מגוונים - מידע, בידור, פנאי, שירות לקוחות ועוד.
יואב בן-יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל, אמר כי עם הקמת החטיבה החדשה, תחום התוכן יקבל תפקיד מרכזי בדומה לתחום הטכנולוגי עד כה. "טלכלל היא חברת שיווק שמציעה פתרונות תקשורת מתקדמים ומובילים לא רק מבחינת הטכנולוגיה אלא גם מבחינת התוכן לכדי מזיגה אחת שמעניקה יתרון של ממש ללקוחותינו", אמר.
רוזן מציין כי התוכנית האסטרטגית של טלכלל מציבה במוקד פעילותה את עולם התוכן בתחום פתרונות התקשורת. לדבריו, בכוונת החברה לפתח ולהשקיע בארסנל חדש של מוצרים חדשניים לחברות התקשורת השונות וחברות עסקיות אחרות. "התוכן, בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת המצויה בטלכלל, יעניקו ללקוחות החברה את הכלים למקסם את מוצריהם. טלכלל שמה לה למטרה להוביל ולפתח את שוק התוכן והמוצרים לפתרונות תקשורת מתקדמים כפי שאסקייפ עשתה בשנים האחרונות".