יו"ר האגודה למלחמה בסרטן והנשיא היוצא של ארגון הסרטן הבינלאומי ה-UICC, פרופ' אליעזר רובינזון, פנה (21.11.05) במכתב לממונה על הגנת הצרכן במשרד התעשיה המסחר והתעסוקה, עו"ד יצחק קמחי, בבקשה לפעול לאיסור שיווק בישראל של מותג הסיגריות "super slims".
לטענת הפרופ' רובינזון, "הרושם המתקבל משימוש בשם זה הוא שמוצר זה דק יותר ולכן מסוכן פחות וכן משמעות השם רומזת על היותו בעל פעילות מרזה או בעל השפעה על משקלו של המעשן".
לאחרונה החלה חברת "מ.ח אלישר הפצה", המשווקת בישראל את מותגי יצרנית הטבק פיליפ מוריס, לפרסם סיגריה חדשה בשם "super slims", השייכת למותג הסיגריות פרלמנט. הסיגריה מתהדרת בניחוח מנטול ובמראה דק במיוחד.
על-פי תקנה 17(ב) בצו הגנת הצרכן (סימון טובין), חל איסור לסמן על אריזת מוצר טבק כל דבר שיש בו כדי לרמוז כי מוצר הטבק מזיק פחות ממוצרי טבק אחרים. כך למשל חל איסור על שימוש במילה "לייט" ודומיה.
"השימוש בשם "super slims" מהווה לכאורה הפרה של סעיף זה, עקב המשמעות המתקבלת משימוש בשם זה, הזהה למשמעות השמות המצוינים במפורש בחוק. כמו כן, הרושם המתקבל משימוש בשם זה הוא שמוצר זה דק יותר ולכן מסוכן פחות וכן משמעות השם רומזת על היותו בעל פעילות מרזה או בעל השפעה על משקלו של המעשן", טוען הפרופ' רובינזון.
יש לציין כי בחודש מרץ 2003, פסק בית המשפט במדינת אילינוי בארה"ב, כי יצרנית הסיגריות "פיליפ מוריס" תשלם פיצויים בסך 10.1 מיליארד דולר לתובעים המעשנים סיגריות "לייט" ולמדינת אילינוי, זאת לאחר שנקבע כי החברה הונתה את לקוחותיה, כאשר גרמה למעשנים להאמין כי סיגריות "לייט" מסוכנות פחות מסיגריות רגילות.