לאחר שחברת פרנטר תקשורת, מפעילת תקשורת סלולרית "אורנג'" בישראל, דיווחה על רווח נקי של 30.9 מיליון שקל, היא מודיעה כעת כי חצתה את רף ה-2.5 מיליון לקוחות.
במקביל, מודיעה החברה על הרחבת השירות לחיילי צה"ל במרכזי השירות במוצאי שבת.
ציון גינת, סמנכ"ל הלקוחות של פרטנר, מסר כי פרטנר השיקה שירות לחיילים, היוצאים לחופשת סוף השבוע הקצרה. במסגרת השירות יספקו מרכזי orange הממוקמים בקניונים, שירותים מיוחדים לחיילי צה"ל במהלך סוף השבוע, כולל שירות למכשירי הטלפון, צורך חיוני וייחודי של חיילי החובה.