ב-3 בינואר 2006 תשיק קבוצת "הירש-מדיה" את העיתון החדש "ישראלי ניוז" שנבנה על-פי פורמט מוכר ומצליח של עיתוני המטרו בעולם המחולקים לרוב לנוסעי תחבורה ציבורית ומותאמים לקהל יעד של גילאי 18-35. כיום מופצים בערים שונות בעולם כ- 86 עיתוני מטרו. העיתונים מופצים ב-19 מדינות וב-18 שפות.
העיתון "ישראלי ניוז", שנבנה על פורמט עיתון המטרו, הותאם לאופי הישראלי הצעיר כעיתון קצר, איכותי ותמציתי לאנשים שאין להם זמן לקרא עיתון.
העיתון יורכב משני חלקים: 16-32 עמודים יומיים, ומגזין שבועי של 36 עמודים לנוסעי הרכבת בלבד. העמודים היומיים יכללו עמודי חדשות בסגנון צעיר וכן סיקור בתחומים מגוונים דוגמת: ספורט, כלכלה, עסקים וקריירה, פנאי וטלוויזיה, בריאות ויופי, ניו אייג', דעות, זהות, חברה ותגובות קוראים ועוד.
המגזין, שיודפס על נייר כרומו איכותי, יכלול תכנים מגזינים בנושאים אקטואליים ותרבותיים וכתבות עומק בנושאים שעל סדר היום.
העיתון יחולק בכל תחנות הרכבת בישראל (39 תחנות רכבת) ומקומות הומי אדם בשעות הצהריים בתפוצה יומית שתמצב אותו כשני בישראל מבחינת מספר הקוראים. המגזין השבועי שיצורף כאמור לנוסעי הרכבת בלבד יודפס ב-200 אלף עותקים לשבוע. העיתון יופץ חינם כאשר ההפצה תתבצע על-ידי דיילים של "ישראלי ניוז" מדי יום בין השעות 12:00-19:00.
דייוויד בסן, סמנכ"ל קבוצת "הירש-מדיה", הוסיף כי במהלך ששת החודשים האחרונים ערך צוות של עורכים, עיתונאים, אנשי שיווק, אנשי מכירות, ויועצים אסטרטגים מחקרי שוק רבים בנושא מגמות העיתונות הכתובה בעולם ובישראל וזאת במטרה להתאים את העיתון למגמה העולמית של עיתונים קצרים ותמציתיים המיועדים לצעירים שאין להם זמן לקרוא את העיתונים היומיים המורכבים והעמוסים שלא עונים לצורכי קהל היעד ומבטאים את המגמה העולמית.
מתחילת 1990 חלה ירידה משמעותית בנתוני התפוצה של מרבית העיתונות הכתובה, כאשר בקרב צעירים עד גיל 35 בין השנים 1990-2002 היתה ירידה של כ-33% בקריאת עיתונים יומיים.