רשת השיווק שופרסל טרם החליטה מי תהיה חברת כרטיסי האשראי שעימה היא תקים מערך כרטיס למועדון הלקוחות שלה. החברה מסרה, לאחר כמה ימים של שמועות ופרסומים, כי היא נמצאת בעניין זה במשא-ומתן עם חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים, ישראכרט.
ההערכה בשוק היא, כי שופרסל היתה קרובה לא מזמן לחתימת הסכם בעניין זה עם המתחרה של ישראכרט, חברת לאומי קארד של בנק לאומי, אך נסוגה מהמגעים.
שופרסל מנהלת מועדון לקוחות רחב היקף תחת השם "סופר-קארד", וכנראה שתחת מותג זה יפעל גם כרטיס האשראי של המועדון, מעריכים בענף הבנקאות.
בישראל כמה מערכות כרטיסי אשראי המשותפים לגופי שיווק וחברות כרטיסי האשראי. הבולטים בעניין זה הם כרטיס לייף-סטייל של ישראכרט המקנה הנחות בקניות ברשת סופר-פארם, מקדונלד'ס, אופיס דיפו, טויס-אר-אס ובלוקבסטר.
הכרטיס נחשב לנפוץ ביותר בשוק מועדוני הלקוחות משולבי האשראי, ונחשב גם להצלחה מבחינת מחזורי המסחר בו.
נציין, כי הקמת מועדון שכזה עם ישראכרט על-ידי שופרסל, עשוי לפתוח בעצם הליך שבו יוקמו מועדונים על אותה פלטפורמה גם עם חברות נוספות של קונצרן אי.די.בי, בעליה של שופרסל.