גם בלי סוכר - קוקה-קולה בעלת טעם בדיוק כמו "הדבר האמיתי". לא מדור בדיאט-קוקה-קולה שאנחנו מכירים, אלא במשקה חדש, 22 שנה לאחר השקתו של דיאט-קולה, אשר יוצא לעולם בזכות השקעה של 18 מיליון דולר בקוקה-קולה אוסטרליה: זירו-קולה (Zero-Cola).
מסתבר, כי הגירסה הדיאטתית המוכרת, אינה נתפסת כ"גברית" מספיק. המכירות של משקאות דיאט אומנם צמחו בשנה שעברה, אך רוב אלה ששותים את המשקה - אינם גברים, שהם חלק לא מבוטל מקהל היעד של החברה.
החל מהשבוע הבא מכוונת קוקה-קולה את עצמה, בעזרת פרסום בטלוויזיה בעלות של כמיליון דולר, לקהל האוסטרלי ששומר על הבריאות. קוקה-קולה נכנסת לתחום שבו הולכות החברות שמשווקות בירה-קלה ואוכל מהיר ועומדת להתחרות במותג פפסי מקס.