משרד הפרסום וילנאי, בבעלותו וניהולו של צבי וילנאי, ילווה את האסטרטגיה הפרסומית החדשה של חברת 'כל השיער', העוסקת במתן פתרונות לבעלי שיער דליל. מדובר בתקציב פרסומי בהיקף שנתי של כ-250 אלף דולר, ובאסטרטגיה פרסומית חדשה.
הקמפיין צפוי לצאת בחודש פברואר. לדברי יוסי לימור, מנכ"ל 'כל שיער': "לאחר בחינת מספר משרדי פרסום, בחרנו בפרסום וילנאי שהציג בפנינו את פתרונות השיווק המותאמים ביותר לצרכים שלנו, תוך רענון המותג והצגת השירותים החדשים של החברה...".
קרדיטים
מנהל קריאטיב - תמיר פרבר
ארט דירקטורית - אפרת פרי לסק
קופירייטרית - טיה מיכאל