נכון לסוף 2005 היו רשומים במרשם שמות המתחם (כתובות אתרים באינטרנט - ב.ל.) באיגוד האינטרנט הישראלי 77,317 שמות מתחם, גידול של 19% לעומת 2004. כך דיווח הבוקר (יום ד', 1.2.06) ד"ר אמיר עציוני, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, בפתחו של הכינוס השנתי העשירי של "איגוד האינטרנט הישראלי" בתל אביב. בשנת 2005 נרשמו 18,414 שמות חדשים (גידול של 23% ביחס ל- 2004).
לדברי ד"ר עציוני, רישומם של 17,127 שמות מתחם "ותיקים" חודש לתקופת רישום נוספת (גידול של 15% לעומת השנה החולפת), ובסך-הכל היקף הבקשות שהוגשו למרשם השמות גדל בכ- 20% לעומת השנה שקדמה לה.
לדברי ד"ר עציוני, גם השנה מהווים סיכומי המספרים ה'יבשים' אינדיקציה טובה למדי למצב הכללי של התעשיה. "כשמדברים שוב ושוב על חזרתה של ה'בועה' האינטרנטית, ברור שיהיה גידול משמעותי גם במספר האתרים החדשים המתלווים אליה. מעבר לכך, כיום, כל גוף חדש שקם, בין אם מדובר במשרד של אדם אחד העובד מהבית ובין אם בשירות של חברת ענק, מלווה עצמו, כחלק מהראייה השיווקית הכוללת, גם באתר אינטרנט כזה או אחר". הכינוס השנתי העשירי נוגע בתחומים השונים המושפעים והמשפיעים על האינטרנט בישראל ובעולם. במהלכו יעסקו במגוון נושאים הרלוונטיים לתעשיית האינטרנט העולמית והמקומית. דגש מיוחד יינתן לסוגיות העסקיות, הטכנולוגיות, המשפטיות והחברתיות, אשר השפיעו וישפיעו על התפתחות האינטרנט בארץ ובעולם בשנים הקרובות.
איגוד האינטרנט הישראלי הינו עמותה ללא מטרת רווח, הפועלת בכדי לסייע בהתפתחות והטמעת האינטרנט כתשתית טכנולוגית, חינוכית, חברתית ועסקית בישראל. מאז היווסדו, מקיים האיגוד מדי שנה כינוס מרכזי בו עולים לדיון ציבורי נושאים ועמדות הניצבים במרכז סדר היום בתחום.
מעבר לאיגוד זה פועלים כמה יזמים נוספים בתחום מכירת שמות מתחם ברשת האינטרנט בישראל ואחת מהם היא חברת Domain the Net, רשם מורשה בישראל של ארגון האינטרנט העולמי ICANN. הוא יואב קרן, מנכ"ל החברה התייחס היום לנתוני איגוד האינטרנט הישראלי ואמר, כי בעולם, היחס בין מספר הדומיינים למספר המשתמשים הוא 1 ל- 10 ובישראל המספר נמוך באופן משמעותי ועומד על יחס של בערך 1 ל- 30.
לדעתו של קרן, "הסיבה לכך נובעת מכמה גורמים. האחד, הוא העובדה שהאינטרנט משמש ככלי שיווקי ומסחרי אפקטיבי לעסקים קטנים ובינוניים, ויתכן מאוד שהמיתון בתחום זה משפיע על כך, שעדיין כמות העסקים שנכנסו לאינטרנט ופעילים בו קטנה יותר משאר העולם. השני, הוא השימוש הפרטי בשמות דומיין לאתרים משפחתיים או אישיים בישראל שהינו במימדים קטנים מאוד. למשל, יש סיומת עולמית שמיועדת לאנשים פרטיים הנקראת Name. והשימוש בה בישראל היא קטנה מאוד".
קרן אומר, כי יתכן מאוד שבעקבות עליית הפופולאריות של הבלוגים בעולם וגם בישראל, יותר אנשים פרטיים יחזיקו אתרים של עצמם ושמות דומיין עבור אתרים אלו.