חברת ההשמות מנפאואר ישראל עורכת בימים אלו תהליך של מיתוג מחודש, זאת במסגרת מהלך כולל של מנפאואר העולמית, בו ישונה הלוגו של החברה בעולם כולו וגם בישראל ויכונסו כל מותגיה. מנפאואר ישראל משיקה את מותג manpower professional, העוסק בשירותי השמה מקצועיים ומתמחה בתחומי הבכירים, הביוטק והכספים.
מאז הקמת החברה, מזוהה מנפאואר כמובילה בתחום התעסוקה הגמישה ובשנים האחרונות העמיקה יחד עם התפתחות עולם העבודה ועליית הצורך באיתור כישרונות, את פעילותה והפכה לשחקן מרכזי בתחום ההשמות. מטרת תהליך המיתוג הוא המשך ביסוס מעמדה של החברה כמובילה את שוק העבודה והגדלת כוחה והשפעתה בשוק השירותים המנוהלים בכלל וההשמות בפרט.
תהליך המיתוג נועד להפנות זרקור לתפיסת השרות החדשה של החברה, אשר ממוקדת ביצירת ערך מהותי ללקוח ונתמכת בשינוי ארגוני למבנה חטיבתי מוכוון לקוח. המהלך יבוא לידי ביטוי בראש ובראשונה בסניפי הרשת, יוחלף הלוגו של החברה והשפה השיווקית של הרשת תשתנה. החברה תשיק אתר אינטרנט חדש, שבו תציע למועמדים את הצעות העבודה הטובות בשוק ולאחר מכן תסייע להם בפיתוח הקריירה המקצועית, באופן שיתרום למיצוי יכולותיהם לאורך זמן.
שולה גילן, סמנכ"ל שיווק קבוצת מנפאואר ישראל: "מהלך זה מהווה הגדרה מחדש של הערך אותו מביאה החברה ללקוחותיה, בראיה מתקדמת של פתרונות יצירתיים למעסיקים מחד, ולניהול הקריירה של העובדים מאידך. במהלך תהליך המיתוג, שמה לה החברה למטרה לחשוף את מגוון השירותים העדכניים שבהם היא עוסקת כיום".