איגוד המפרסמים בישראל בחר באילן שילוח, מנכ"ל (ושותף) בפרסום מקאן קשר בראל כאיש השיווק של חודש יולי.
שילוח משמש כמנכ"ל מאז 1996 ולדבריו, מאז 1998 נמצאת הסוכנות במקום הראשון, ומזה שנתיים גם במקום הראשון בקריאטיביות. בסוף 1996 נכנסה הסוכנות הרב-לאומית מקאן אריקסון כשותפה ב-40% ב-1999- עלתה ל-50% ועד סוף השנה הבאה תעלה ל-60%.
עם כניסתו עשה שילוח אירגון מחדש בחברה ובשנה הראשונה לפעילותו הוחלפו כ-50% מהעובדים. הוא עבד לקראת שלושה יעדים: העמקת החשיבה האסטרטגית שהמשרד מעניק ללקוחות, יצירת קריאייטיב ברמה גבוהה עם התמחות בטלוויזיה והתמקצעות בתחום המדיה.
"בשלב מסוים היה ברור לנו שלא נוכל לגדול כחברת פרסום והפכנו לחברה של Marketing Communication. הקבוצה שלנו כוללת חמש חברות, העוסקות בחמישה תחומים שונים: קשר בראל - פרסום, וובר, שנדוויק, כהן, רימון - יחסי ציבור, Future Brands - מיתוג, MRM - relationship marketing , ומומנטום - קידום מכירות".
שילוח, יליד קיבוץ מעוז חיים, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון. בתפקידו הקודם היה מנהל ושותף בחברת הייעוץ האסטרטגי POC במשך 10 שנים.