בפסח השנה, יותר מכל שנה בעבר, יכלו תושבי ישראל לצרוך חמץ בצורה חופשית וקלה, מאחר שבתי עסק רבים המשיכו למכור את מוצרי החמץ. רשת "דומינו'ס פיצה" מדווחת (ה', 20.4.06) על גידול של 65% במכירות, במהלך שבוע חג הפסח.
אסף גרינברג, מנכ"ל רשת "דומינו'ס פיצה" בישראל, אמר, כי " זו השנה הרביעית שבה נענינו לרצון לקוחותינו ופתחנו את סניפי הרשת במהלך חג הפסח. עם זאת, חשוב היה לנו לא לפגוע ברגשות הציבור שומר המצוות ולכן היינו פתוחים במתכונת המאפשרת הזמנת פיצה לבית הלקוח בלבד, ולא מכרנו פיצה בנקודות המכירה. בהתאם לכך גם סגרנו סניפים הממוקמים בסמוך לאוכלוסיה דתית".
גרינברג ציין, כי מרבית ההזמנות בימי החג, התקבלו בסניף בתל אביב, וכי הפיצה שהיתה המבוקשת ביותר בתקופת החג היא פיצה ענקית עם זיתים ופטריות טריות.