זו פעם שניה שיש לי סיכומים עם נציגי המכירות של נטוויז'ן. בשתי הפעמים המוכרים סיכמו איתי דבר אחד, ואחרי בירור ארוך ומיותר שכלל אי מתן תשובות והתחמקות ואף הכחשות הוברר כי סיכמו עם עצמם דבר אחר.
בפעם הראשונה היה מבצע לפני חצי שנה בו סוכמו הפרטים, וניתנה התחייבות לקבל מצלמה. אז עוד הייתי תמים והמתנתי למצלצמה עד בוש. אחר-כך התחלתי את הבירור, עשו ממני רמאי, ולבסוף שלחו את המצלמה בקול ענות חלושה.
הפעם חשבתי שאני מתוחכם כאשר סימתי את השיחה בקשתי את הסיכום בכתב! ואכן התחייב המוקדן החביב למסור כזה בפקס' המתנתי שוב עד בוש ולאחר שבועיים התחלתי את הבירור שיחות טלפון הסתיימו בהתחמקות של נחזור אליך ואי-מיילים לא נענו.
למרות זאת לא הרפתי, ולבסוף קיבלתי אי-מייל בזו הלשון: המחיר שונה מ-49 ש"ח לחודש כולל מע"מ ל-49.09 ש"ח לחודש כולל מע"מ. חודש התוספת שסוכם במקום הנחה נעלם-נמוג (כמו סידן), ובמקומו מיהו דמיין שישה חודשים בסך של 79.90 ש"ח לחודש עיסקת המשך!!! כתבתי מיד לנטוויז'ן את דעתי על העניין, אך מניסיוני בעבר זה לא ממש מעניין שם את מישהו.
ובכן, נטוויז'ן, באם מישהו קורא, כך לא עושים עסקים באופן הגון, וזו כניראה לא טעות. זו שיטה. שכנעו אותי שאני טועה. תתחילו לענות על אי-מילים ותפסיקו להתייחס ללקוחות בצורה לא ראויה.