שלמה שרף, גילי לנדאו ויצחק ויסוקר ישפטו בתחרות הקפצות ייחודית שיזמה של חברת קוקה-קולה, שבסיומה יטוסו 4 בני נוער למונדיאל בגרמניה.
שרף, לנדאו ו-ויסוקר נבחרו למשימה במסגרת תוכנית פעילות ייחודית ומרגשת לקראת המונדיאל שיזמה קוקה-קולה, בהשקעה של כ- 7 מיליון שקל, כחלק מחיבור המותג לאחד מאירועי השיא הבינלאומיים המרגשים ביותר בספורט ומעצם היותה אחת מנותני החסות הבולטים של משחקי המונדיאל 2006.
תחרות הקפצות של קוקה-קולה תיערך בקרב בני נוער ברחבי הארץ ותאתר 4 נציגים שיטוסו לגרמניה למשחקי המונדיאל. בני הנוער יתארחו בכפר הכדורגל הבינלאומי של קוקה-קולה, ויזכו לעמוד על הדשא, בין השופט לשחקנים, ולהשתתף בהטלת המטבע לפני תחילת המשחקים.
פעילות השטח כוללת ניידת מיוחדת של קוקה-קולה שתגיע ל- 7 מועדוני ספורט ברחבי הארץ. צוות שופטי המונדיאל של קוקה-קולה יבצעו בשטח אודישנים לבני הנוער בגילאי 12-16, כאשר כל אחד מהם יתבקש להדגים את יכולתו המקצועית ב"הקפצות" ויעבור ראיון אישי. בתום כל יום מיונים במועדוני הספורט ברחבי יבחרו 4 ילדים שיעלו לגמר הגדול שיתקיים במכון וינגייט. הילדים שיעלו לגמר יוזמנו למחנה אימונים ויעברו סדנאות הכנה לקראת היציאה למשחקי המונדיאל.
המשחקים בהם ישולבו בני הנוער הישראלים במונדיאל:
סרביה מונטנגרו - הולנד; פורטוגל - אנגולה; איטליה - גאנה; ארה"ב - צ'כיה.
שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה-קולה: "קוקה-קולה ישראל שותפה למהלך עולמי ראשון מסוגו שמעניק הזדמנות חד פעמית לבני נוער בגילאי 12-16 לעלות לכר הדשא של משחקי המונדיאל יחד עם השופט והקבוצות המתחרות וליטול חלק בהטלת המטבע הפותחת את המשחק. כמו כן, ייהנו בני הנוער הישראלים מאירוח VIP מלא בכפר הכדורגל של קוקה-קולה בגרמניה יחד עם בני נוער מכל רחבי העולם. בנוסף, תעניק קוקה-קולה לחובבי הכדורגל הישראלים הזדמנות לזכות בחבילת אירוח V.I.P למשחק הגמר של המונדיאל-באמצעות משחק אינטראקטיבי ייחודי שפותח במטרה להעביר למשתתפים את החוויה העוצמתית של גמר המונדיאל".
פעילות סביב משחק הגמר של המונדיאל
4 חבילות זוגיות כולל אירוח VIP למשחק הגמר של המונדיאל
קוקה-קולה תשיק משחק אינטראקטיבי ייחודי - "משחק כרטיסי הגמר", באמצעות אידיאולוג'יק, במסגרתו יוענקו 4 כרטיסים לגמר המונדיאל בתוספת אירוח .VIPהמשחק, שיעלה ב-18.5, יכלול הדמיה של האיצטדיון (66,000 צופים) בו ייערך משחק הגמר של המונדיאל. הגולשים יצטרכו לענות על 3 שאלות טריוויה, העונים נכונה יזכו "לשריין" כיסא ביציע. רק מתחת ל-4 כיסאות מבין 66,000 המושבים באיצטדיון יוחבא הפרס הנכסף.המנחשים נכונה יזכו כאמור ב-4 חבילות זוגיות כולל אירוח VIP לגמר המונדיאל.
השקת מיני סייט למונדיאל באתר
www.cocacola-active.co.il קוקה-קולה משיקה מיני סייט ייעודי למונדיאל שיכלול את סיקור תחרות מטילי המטבעות (ההקפצות) ,ליווי הזוכים בגרמניה וכל המידע החדשותי על המתחרש במונדיאל, כחלק משת"פ תוכן עם אתר הספורט ONE.
במסגרת שת"פ התוכן של קוקה-קולה עם אתר ONE יציע המיני סייט:
חדשות: סיקור נרחב של פעילות הנבחרות לקראת המונדיאל ובמהלכו. סיקורים אלו יכללו את כל משחקי המונדיאל, לרבות עדכונים בשידור חי - נתוני המשחק, מהלך המשחק, הגולים שהובקעו, אירועים בולטים במשחק, היערכות אוהדי הנבחרות המשתתפות לקראת ההגעה לגרמניה ועוד.
מידע על הנבחרות: נתונים מלאים על הנבחרות המשתתפות במונדיאל כולל נתונים סטטיסטיים על הנבחרות, השחקנים והמאמנים.
מידע על האצטדיונים: נתונים מלאים על האצטדיונים בהם יתקיימו המשחקים.
תחזית: תחזית אשר תינתן על-ידי אנשי ספורט לקראת המונדיאל, לרבות מיטב הספורטאים, המפורסמים והסלבריטאים שיסקרו את סיכויי הנבחרות הפופולריות לזכייה במונדיאל.
הידעת: אוסף עובדות ומידע טריוויה על המונדיאל.
נתונים היסטוריים: סיקור המפעל החל מהמונדיאל הראשון ב-1930 ועד היום
אלבום תמונות מהשטח: ילווה את כל אירועי המונדיאל.