חברת אס.סי. ג'ונסון הרב לאומית, משווקת המותג "רייד" (RAID) - המותג הידוע ומהמובילים בעולם בתחום המזיקים - יוצאת בקמפיין רב הקף ומציעה חידוש בקטגוריה באמצעות מוצרים מתמחים.
היקף ההשקעה בהחדרת המוצרים עומד על כ-320,000$, הכולל קמפיין פרסום בטלוויזיה ופעילות קידום מכירות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ במהלך כחודשיים. קמפיין הפרסום יעלה ב-18 למאי.
הסלוגן שילווה את הפעילות הינו:"רייד נשק קטלני". הסרט הפרסומי יתבסס על רייד קוטל ג'וקים - כמוצר מוביל. הקמפיין שם דגש על האישה כבעלת כוח ב"מלחמה" שיש לעקרת הבית אל מול הג'וקים ורייד הוא הפיתרון - "הנשק הקטלני" שלה במלחמה הזו.
במסגרת המהלך תשווק שלושה מוצרים אשר יתנו מענה לכל בעיה ספציפית של מזיקים וחרקים. לכל מוצר צבע מיוחד המאפשר זיהו נוח ופשוט של המוצרים על-ידי הצרכן. סידרת מוצרי רייד כוללת רייד ג'וקים באריזה בצבע זהב, רייד נמלים בצבע אדום ורייד מעופפים בצבע כסוף.
סידרת מוצרי "רייד" (RAID) מציעה שלושה מוצרי הדברה ייחודיים ללא ריח לוואי, המבטחים קטילת מידית ופעילות מתמשכת לטווח ארוך:
- רייד ג'וקים:לקטילת ג'וקים, עם השפעה מתמשכת למשך 6 חודשים- מחיר ממוצע 19.99 שקל.
- רייד נמלים: לקטילת נמלים, עם השפעה מתמשכת למשך 3 שבועות- מחיר ממוצע 19.99 שקל.
- רייד מעופפים:לקטילת חרקים מעופפים, עם השפעה מתמשכת למשך 5 שעות - מחיר ממוצע 19.99 שקל.
לדברי דני פלד, מנכ"ל אס.סי. ג'ונסון ישראל:"בעקבות מחקרים מעמיקים שנערכו לבדיקת דרישותיו של הצרכן הישראלי בתחום מוצרי ההדברה עולה כי ישנה דרישה למוצרים מתמחים ופשוטים לשימוש. בעקבות המהלך אנו צופים גידול של כ - 30% במכירות עד סוף שנת 2006 אל מול העונה הקודמת".
בשנת 2005 קטגוריית המזיקים גלגלה כ - 40 מיליון שקל שווה ערך לכ - 2.2 מיליון יחידות.
השחקנים העיקריים בשוק: סנו, רייד , ואחרים.
מותג רייד - אשר מרכז פיתוחו בארצות הברית משווק בכ-50 מדינות בעולם. סדרת רייד כוללת מגוון רחב של מוצרים בעלי טכנולוגיה ייחודית פרי מחקר ופיתוח מתמיד בקטגוריה. בישראל משווקים שבעה מוצרים אשר הותאמו לאקלים הים תיכוני.
מותג רייד הינו אחד ממותגים המובילים בתחום ההדברה הביתית בעולם. ומחזיק כ-40% נתח שוק עולמי. בישראל מדורג "רייד" במקום השני עם 16% נתח שוק בעונה (על-פי נילסן). מותג רייד הינו מותג צעיר יחסית, הושק בישראל לפני כ-5 שנים.