מעצבת האופנה יעל לב, בעלת רשת חנויות אופנה הנושאת את שמה, משיקה קטלוג אופנה חדשני, ראשון מסוגו בארץ: קטלוג דיגיטאלי. הקטלוג מופיע בפורמט של דיסק ומככבת בו הרקדנית וכוכבת הטלוויזיה אנה ארונוב. בהפקת הקטלוג הושקעו 150 אלף שקל.
ארונוב מציגה את קולקציית הקיץ של המעצבת כשהיא "מרחפת" בקלילות בשמי נמל ת"א מעל המבנים ומעל המים, אפקט שהושג ע"י עגורן ורתמה והודות לגמישותה הרבה של הרקדנית.
הקטלוג הדיגיטאלי מציג סרטון ערוך של יום הצילומים המלווה במוזיקה ייחודית וכן מצגת תמונות הקולקציה, רשימת חנויות וקופון הנחה לרכישה ברשת. בשלב הראשון יופץ הקטלוג בעשרות אלפי עותקים לכל מועדון הלקוחות של הרשת.
לדברי יעל לב, בעלת רשת החנויות ויוזמת הפרויקט: "כיוצרת וכמעצבת אני תמיד מחפשת לחדש ולרגש. כל תהליך שמתרחש אצלי הוא יצירה, גם בחיי האישיים וגם בעיצובים שלי, ותמיד אני תרה אחר דרכים חדשות לעניין ולפרוץ את הגבולות הידועים והמוכרים. החדשנות ביצירה ובעיצובים הביאה אותי לחבר את עולם האופנה עם עולם המדיה הדיגיטאלית והחיבור הזה הרגיש לי נכון ומתאים".
"נושא ה'אופנה בתנועה' הוא מהטרנדים החדשניים ביותר המשתלטים על מוקדי האופנה המובילים בעולם ופרויקטים כאלו הולכים ומתרבים. זו היא חוויית אופנה מסוג חדש ואנו שמחים להיות החלוצים בישראל. הקולקציה העונה מאופיינת בקלילות אביבית והמון נשיות והחיבור בין עולם המדיה המתקדם, לתנועות הגוף החושניות והריחוף של אנה בצילומים עזרו לי לבטא את אופי הקולקציה בצורה הטובה ביותר".
רשת חנויות "יעל לב" הקומה בשנת 1996 ומונה כיום שבעה סניפים ברחבי הארץ.
לינק לסרטון המוצג בקטלוג הדיגיטאלי