קבוצת בזק, החליטה לתת במשותף חסות לשידורי משחקי המונדיאל בגרמניה שיפתחו ביום שישי הקרוב.
זו הפעם הראשונה, שקבוצת בזק, כגוף אחוד, משתף פעולה בנושא פרסום/חסות.
במסגרת הסכם שנחתם עם שידורי קשת, קבוצת בזק תיתן חסות לטקס הפתיחה והמשחק הראשון שיתקיים במסגרת המונדיאל. בנוסף, כל המשחקים הנוספים שישודרו בשידורי קשת בין התאריך 9 ביוני עד ה - 9 ביולי. שלוש החברות, בזק, פלאפון ובזקבינלאומי תופענה כל אחת, בשקופיות חסות נפרדות, מספר פעמים שידור המשחקים.
כחלק מהפעילות בזמן המונדיאל, יצאו החברות בקבוצת בזק מבצעים מיוחדים בתקופה זו.
כך למשל, בזקבינלאומי, תציעה בתקופת המונדיאל מבצעים מיוחדים - 14 אג' לדקת שיחה לכל 32 הארצות אשר משתתפות במונדיאל.
לקוחות פלאפון, כידוע, יהיו היחידים שיוכלו לצפות במכשירים הניידים במשחקי המונדיאל באמצעות שירותי הדור השלישי.
ואילו בזק (התקשורת הנייחת - החברה האם) תתמקד במסגרת החסות בפרסום תדמיתי לשירותי האינטרנט המהיר, שירותים למגזר העסקי ועוד, פרסום שידגיש את היתרונות השונים של שירותי בזק.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר כי הערכים שמייצג המונדיאל - תחרות הוגנת, השקעה, וניצחון הם הערכים שמובילים את כל החברות בקבוצת בזק, והם גם הערכים שציבור הצופים מאמין בהם. החסות של קבוצת בזק, קושרת אותה לערכים אלה ומדגישה בפני הצופים כי קבוצת בזק מחויבת לספק ללקוחותיה שירות איכותי המצטיין תוך תחרות עסקית הוגנת עם מתחרותיה. "משחקי המונדיאל, מאחדים את כולם ואחוזי הצפייה בהם גבוהים במיוחד. כך, המסרים השונים יקבלו הד נרחב בכל שכבות האוכלוסייה בכל המגזרים", סיכם גוראון.