חברת 012 קווי זהב מעלה קמפיין במגזר הרוסי יוצאת בהיקף של 2 מיליון שקלים. הקמפיין החדש כולל סרטון תדמית ייחודי המציג את 012 כחברה מובילה המספקת שירותי תקשורת כוללים.
הקו האסטרטגי בקמפיין החדש שנבחר למגזר הרוסי, מציג את 012 כחברה המאפשרת תקשורת כוללת פשוטה, נגישה, קלה ומשתלמת ויחד עם זאת מספקת תשתית טכנולוגית מתקדמת ביותר.
המהלך השיווקי מלווה בקמפיין פרסום, שהופק ע"י ת"א מוסקבה המתמחה בפרסום למגזר הרוסי. הסיסמה שתוביל את הקמפיין תהיה: "..סתם כי בא לי לדבר" הקמפיין כולל סרטוני טלוויזיה, שישודרו בערוצים הרוסיים
קרדיטים: מנהלת תקשורת שיווקית: מיכל אפורי, משרד פרסום ת"א-מוסקבה - סמנכ"ל לקוחות: פאול מסנז'ניק, מנהלת מחלקת קופי: דניאל חרפונוב, ארט דירקטור - איגור קרצבצוב, סופרווזרית: קטיה לויטין, תקציבאית: אילונה לווינסקי.